XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska

2.2 -dtec co mozna wycisnac bez utraty gwarancji
#16
Napisano 21:55, 12.11.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#17
Napisano 23:07, 12.11.2010
#18
Guest_Anonymous_*
Napisano 16:26, 09.01.2011
Jestem tu nowy. W październiku zeszłego roku stałem sie posiadaczem Hondy Accord Tourer executive z dieslem 2.2 z roku 2009. Auto demo jednego z dilerów hondy w Polsce. Przy zakupie powiedziano mi, że silnik był trochę podkręcony i zadeklarowano, że ma moc 180 koni i 415 Nm momentu. Nieźle myslę sobie, nie mniej jednak ciekawiło mnie niezmiernie czy ta moc rzeczywiscie w tym silniku drzemie. Powiedzieli ze mieli gdzies wykres z hamowni "ale sie gdzies zawieruszył"
W zeszły piatek postanowiłem postawić honde na hamowni podwoziowej inercyjnej i zweryfikować osiągi. Wybór padł na firmę chiptunning z Koszalina. Zupełnie nie znałem ich wcześniej. Wybór padł raczej z powodu bliskiej odległosci.
Po pomiarze zdziwienie... O ile moment wyszedł idealnie 415 Nm przy 2826 obr. o tyle moc trochę zawyżona sie wydaje. Wyszło 197 koni przy 3850 obr. Pytanie do Was? Czy pomiar był niedokładny czy może jednak ta moc jest w tym silniku?
Auto ma rzeczywiscie niezłego kopa. Chyba nie obejdzie się bez ponownego pomiaru na innej hamowni.
Z tego co wiem z tego silnika spokojnie mozna 200koni wycisnąc, pytanie tylko czy tak uczyniono. Podobno auto bylo "robione" w firmie Andrzeja Goduli pod Krakowem http://godula.pl Chociaż kiedy tam zadzwoniłem nie udzielono mi kompletnie zadnych informacji na temat mojego auta. Ochrona danych i takie tam bla bla bla. Zasugerowano pomiary na hamowni co tez uczyniłem.
Teoretycznie mozna obliczyc moc na podstawie momentu, obrotów i współczynnika (przeciecie krzywej mocy i momentu po prawej stronie wykresu). W przypadku silników twin cam harley davidson, ktorymi trochę sie zajmowałem, punkt przeciecia krzywych na wykresie wychodzi zawsze w punkcie 5252 obr. ZAWSZE, bez wzgledu na modyfikacje. Mnożąc max. moment z wykresu x obroty i dzieląc przez 5252 wychodzi moc w HP. Pytanie gdzie jest punkt przecięcia w silniku hondy 2.2. Na moim wykresie krzywe sie urywają, ale widac ze zmierzają gdzies powyzej granicy 5000 obr...
Pozdr.
Lukasz

#19
Napisano 17:02, 09.01.2011
Inercje potrafia przeklamywac przy mocnych turbodieslach.
Poza tym nie nalezy przesadzac z Nm...ja mialem w moim TDI podniesiony moment z 250 Nm na 345 Nm i dwumasa zaczela sie juz
odzywac po 30.000 km.
Ale moze Honda stosuje lepsze podzespoly niz VAG i nie bedzie problemow.

#20
Napisano 17:05, 09.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#21
Guest_Anonymous_*
Napisano 17:21, 09.01.2011
[ Dodano: 2011-01-09, 17:45 ]
Znalazłem accordy o podobnych parametrach:
http://www.civinfo.c...e-2-2-dtec.html
Uzyskali 296 ftlb momentu co daje 401 Nm przy obrotach niemalże moich. Moc 205 koni.
Tutaj natomiast wysiłek naszej rodzimej firmy tuningowej
http://www.tdi-tunin...s/cr/i-dtec.JPG
437 Nm i 191 Hp. Nieźle, nieźle.
W następny piątek jade na hamownię obciążeniową do Słupska. Dam znać czy pomiar sie potwierdzi.
#22
Guest_Anonymous_*
Napisano 12:36, 28.12.2011
chce mojego oddac w lutym do modyfikacji...
#23
Napisano 14:27, 28.12.2011

Pan Lukaski nie logował się na forum od 9 stycznia.... marne szanse, żeby wkleił Ci aktualne wykresy z hamowania i coś napisał na temat sprzęgła.
Na forum jest dużo informacji na temat wytrzymałości sprzęgła w VII i VIII generacji. Sam musisz podjąć decyzję.
#24
Guest_Anonymous_*
Napisano 20:49, 29.12.2011

Nie byłem niestety na innej hamowni, nie mam więc pewności czy te 197 koni w moim motorze jest. Ostatni test na autostradzie pod Hanoverem - 230 km/h osiągniete bez zadnego problemu. Auto przy 180 - 200 km/h bardzo żwawo reaguje na gaz. Ale jedno jest pewne, sprzegło sie slizga. Tak jak poprzednio, nie zawsze. Czasami jest ok i nie ma żadnych oznak że coś jest nie tak. Ale czasami staje się to wkurzajace. Chcesz depnąć a tu dupa.... Czym to moze byc spowodowane że to zjawisko występuje nieregularnie?


pzdr
#25
Napisano 23:30, 29.12.2011
Pan Lukaski jednak cos napisze
Nie byłem niestety na innej hamowni, nie mam więc pewności czy te 197 koni w moim motorze jest. Ostatni test na autostradzie pod Hanoverem - 230 km/h osiągniete bez zadnego problemu. Auto przy 180 - 200 km/h bardzo żwawo reaguje na gaz. Ale jedno jest pewne, sprzegło sie slizga. Tak jak poprzednio, nie zawsze. Czasami jest ok i nie ma żadnych oznak że coś jest nie tak. Ale czasami staje się to wkurzajace. Chcesz depnąć a tu dupa.... Czym to moze byc spowodowane że to zjawisko występuje nieregularnie?Poczekam jeszcze trochę na rozwój sytuacji i jak tak dalej będzie to zgłaszam reklamację i będę wymieniał sprzęgło. W końcu auto jeszcze na gwarancji.... Przy okazji wymiany oleju na ostatnim serwisie zgłosiłem temat. Przejechałem się z serwisantem i jak na złość sprzęgło nie chciało sie poslizgnąć
Przy okazji muszę reklamować głosnik w prawych tylnich drzwiach, zaczyna rzęzić....
pzdr
Może pokombinować ze sprzęgłem od Type-S jest mocniejsze

Ps.
Masters robi około 190 kilka koni z tego silnika samym programem
<p>Honda CRV Executive '07<p>
#26
Napisano 19:45, 04.01.2012
Wlasnie moj accord stoi w serwisie Kosicki w Łodzi, wczesniej bylem na sprawdzeniu sprzegla, poniewaz sie slizgalo, powiedzieli mi, ze w 99 % bede mial to zrobione (dodam ze pojechalem tam przy koncu gwarancji gdy auto mialo przejechane 95 tys km.).
Jednak Honda Poland zarzyczyla sobie wymontowanie sprzegla i przeslanie im do Wawy w celu dokladniejszego zbadania. Nie wiem jaka bedzie odpowiedz, ale wiem jedno. Sprzeglo w tym aucie na taka mase i z takim motorem jest ZA SLABE.
Ja juz rok temu (ato ma 2 lata) zauwazylem uslizgi, i nie chcialem podkrecac auta do czasu wyjasnienia sprawy ze sprzeglem.
W Lodzi powiedzieli mi, ze mieli juz taki przypadek i wymieniali sprzeglo, jak dobrze pamietam, ktos ze slaska rowniez opisywal uslizg i wymiane sprzegla.
Reasumujac, mysle, ze przy zwiekszeniu mocy w accordzie konieczna bedzie wymiana sprzegla.
pozdrawiam
Mario
#27
Guest_Anonymous_*
Napisano 17:05, 19.08.2012
a ja mam pytanie, czy ktoś miał doświadczenie nt. optymalnego (czytaj bezpuecznego) wzrostu momentu obrotowego dla 2.2 i-DTEC ale ze skrzynią automatyczną. Wydaje się, że automat powinien łagodniej reagować na przyrosty momentu ale wolę zapytać osoby doświadczone i poinformowane w temacie. Myślę na Accordem VIII z roku 2010/2011.
I pytanie troszkę przewrotne - czy przy okazji tutningu można 'wyciszyć" pracę silnika? czy ktoś coś wie?
Pozdrawiam
Andrzej
#28
Napisano 17:32, 19.08.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#29
Guest_Anonymous_*
Napisano 18:48, 19.08.2012
albo gwarancja albo wzmacnianie
A ja zapytałem konkretnie o zmiany parametrów silnika (nie pytam jak założyciel tematu o wpływ na gwarancje).
Wiekszość Accordów ma skrzynie manualne i takowoż pytanie o "tuning" dotyczą MT. Jestem ciekaw jak ma się sprawa z AT:)
Tak więc konkretniejsze odpowiedzi pomogą mi w dalszych decyzjach:)
#30
Napisano 18:50, 19.08.2012

kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych