Skocz do zawartości


RODO w HAKP

2.2 -dtec co mozna wycisnac bez utraty gwarancji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:45, 31.10.2010

witam
jak w temacie 10.11 odbieram accorda tourer 2.2 i-dtec 150km i chcialbym wiedziec co sie da wycisnac z niego...wiem ze jest dostepny chip ale to od razu utrata gwarancji...moze sa jakies inne metody podciagniecia mocy i momentu,,,

acha ...czytalem gdzies ze po chipie sa uslizgi na sprzegle...czy ktos to potiwerdzi???
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:50, 31.10.2010

wiem ze jest dostepny chip ale to od razu utrata gwarancji...moze sa jakies inne metody podciagniecia mocy i momentu,,,


pewnie zamiast chipa (Czyli remapu komputera) można zastosować box (dodatkowy moduł zmieniający program bez ingerencji w komputer).
Jednak jakie są wady boxów możesz przeczytać na każdym forum TDI (polecam http://tdi-tuning.pl/ od Mastersa).

Niestety z tego co wiem chip w VIII nie jest możliwy przez złącze, trzeba wyjąć kompa. Jak pisze sam Masters robi to tak, że nie ma śladów. Musiałbyś popytać, pogadać bezpośrednio u niego, albo jakiegoś innego dobre tunera w Twoich okolicach.

Raczej nie ma problemów z mocą do 170-180KM ze sprzęgłem.

Tu masz temat:

http://forum.tdi-tun...5bc3014304a8c26
  • 0

#3 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1724 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 19:02, 31.10.2010

Raczej nie ma problemów z mocą do 170-180KM ze sprzęgłem.

Myślę, że problemów na pewno by nie było przecież jest 2.2 type s 180 KM...
może nie miejsce na ten temat ale - tak w ogóle to duża różnica w osprzęcie silnika jest pomiędzy 2.2 i-dtec 150 a 180 KM ? czy to jest kwestia tylko mapy?
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:16, 31.10.2010

Myślę, że problemów na pewno by nie było przecież jest 2.2 type s 180 KM...


inne sprzęgło jest, dlatego nie ma problemów - chyba że coś mieszam, ale pamiętam jak na forum była mowa że od type-s'a nie pasuje do wersji 150KM.

tak w ogóle to duża różnica w osprzęcie silnika jest pomiędzy 2.2 i-dtec 150 a 180 KM ? czy to jest kwestia tylko mapy?


no wypomniane sprzęgło, intercooler i chyba (niech ktoś potwierdzi) turbina jest inna.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:27, 31.10.2010

inna jest tylko turbina i intercooler..to na pewno..no i pewnie sprzeglo :)
  • 0

#6 Adas

Adas
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podlaskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort Plus
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 31.10.2010

No własnie na tym forum piszą, że turbina ta sama, a IC, soft i sprzęgło się różnią
  • 0

#7 Mariopl1

Mariopl1
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:04, 09.11.2010

Ja byłem w zeszłym tygodniu w serwisie Hanki w Łodzi i pytałem o sprzęgło
Powiedzieli mi ze sprzęgło jest inne, tzn. ma inny numer katalogowy, ale jak porównywali tarcze i docisk, to są takie same, wiec bez problemu sprzęgło od 180KM będzie pasowało do 150KM.
koszt wymiany to ok. 2100 zł tarcza, docisk, łożysko + robocizna 700 zł)

Byłem spytać, ponieważ też chciałem zwiększyć moc, ale boję się właśnie o sprzęgło, ponieważ już przy tej mocy 150KM w moim accordzie doświadczyłem ślizgania się sprzęgła,
Nie wiem czym to było spowodowane, ale miesiąc temu postawiłem auto na parkingu i stało niecałe 2 tyg. na powietrzu, po tym czasie jak wsiadłem za kierownice przez jakieś 3 tygodnie sprzęgło się ślizgało, jednak po tych 3 tyg. wszystko się unormowało i na razie jest ok. dlatego jak bym zwiększył moc to obawiam się ze po niedługim czasie sprzęgło byłoby do wymiany

Dodam jeszcze, że auto mam już rok czasu i przejechane 55 tyś.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:00, 10.11.2010

witam
wczoraj odebralem accorda 2.2 i-dtec i pytalem o tuning bez utraty gwarancji...sprzedawca powiedzial ze mozna chipowac...byle "zgodnie ze standartem hondy"...czyli przez dodanie np boxa....bo to jest tak jakbym sobie zalozyl zestaw glosnomowiacy ....:):)...mowil ze oni tego nie robia ale jest firma z krakowa ktora to robi i robi ponoc dobrze...sam sprzsedawca mial zchipowanego civica....co do wszystkich materiałow takich jak intercooler sprzeglo i turbo...powiedzial ze to to samo co w type-s ...wiec problemow nie powinno byc...ale skoro sie nie traci gwarancji to przez 3 lata mnie to wali...:)..zna ktos ta firme z krakowa co robi takie chipy...???
  • 0

#9 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:01, 10.11.2010

V-Tech napewno, oni robia takie boxy. Z tym, ze kazdy tuner powie Ci, ze box to zlo. Nie wiem dokladnie o co chodzi, ale czytam sobie wypowiedzi roznych osob robiacych w tym i tak sie wypowiadaja.
Pewnie dlatego, ze to jest masowka i jest tam jakis standardowy program, auta sie chyba nie stroi.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:28, 10.11.2010

Z tym, ze kazdy tuner powie Ci, ze box to zlo.


Nie wiem dokladnie o co chodzi, ale czytam sobie wypowiedzi roznych osob robiacych w tym i tak sie wypowiadaja.


Dobre boxy możesz oprogramowywać indywidualnie, tyle że mało kto to robi pod każde auto. Boxem najczęściej też nie zmienisz wszystkich parametrów tak jak zmieniając soft bezpośrednio w kompie. Stad potem takie problemy jak przeładowanie czy dymienie.

Z tego co pamiętam Masters twierdził, że rozbierze komp w VIII nie zostawiając żadnych śladów. Więc chyba jednak warto w ten sposób niż boxować się z tym :-P
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:44, 10.11.2010

cdajcie namiary na tego mastersa..
  • 0

#12 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3084 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 47
Super

Napisano 13:52, 10.11.2010

Eee... no panie, żeby o mastersie nie wiedzieć.
http://tdi-tuning.pl/

Pewnie jak on zaczął podkręcać TDI, to Ty jeszcze w pieluchy sikałeś. :mrgreen:
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:03, 10.11.2010

jak on zaczął podkręcać TDI,


niektórzy mówią, że jak Masters już podkręcał pierwsze TDI to Rudolf Diesel na księdza jeszcze zorro wołał :mrgreen:
  • 0

#14 J.A.N.E.K.

J.A.N.E.K.
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Wrocław Portlaoise
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 10.11.2010

No własnie na tym forum piszą, że turbina ta sama, a IC, soft i sprzęgło się różnią


"Inżynierowie Hondy zmodyfikowali nieco turbosprężarkę i głowicę silnika oraz zmienili intercooler na większy, co poskutkowało wzrostem mocy do 180 KM przy 4000 obr./min i przyrostem momentu obrotowego do 380 Nm przy 2000 obr./min. "

link --->
http://www.v10.pl/No...esla,27507.html

:ok
  • 0
Made in Japan

#15 ampimax

ampimax
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:oem
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 12.11.2010

Jeśli chodzi ci o firmę z Krakowa to może chodziło o CompSport. Robią Audi i VW
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq