XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 -dtec co mozna wycisnac bez utraty gwarancji
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:45, 31.10.2010
jak w temacie 10.11 odbieram accorda tourer 2.2 i-dtec 150km i chcialbym wiedziec co sie da wycisnac z niego...wiem ze jest dostepny chip ale to od razu utrata gwarancji...moze sa jakies inne metody podciagniecia mocy i momentu,,,
acha ...czytalem gdzies ze po chipie sa uslizgi na sprzegle...czy ktos to potiwerdzi?
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:50, 31.10.2010
wiem ze jest dostepny chip ale to od razu utrata gwarancji...moze sa jakies inne metody podciagniecia mocy i momentu,,,
pewnie zamiast chipa (Czyli remapu komputera) można zastosować box (dodatkowy moduł zmieniający program bez ingerencji w komputer).
Jednak jakie są wady boxów możesz przeczytać na każdym forum TDI (polecam http://tdi-tuning.pl/ od Mastersa).
Niestety z tego co wiem chip w VIII nie jest możliwy przez złącze, trzeba wyjąć kompa. Jak pisze sam Masters robi to tak, że nie ma śladów. Musiałbyś popytać, pogadać bezpośrednio u niego, albo jakiegoś innego dobre tunera w Twoich okolicach.
Raczej nie ma problemów z mocą do 170-180KM ze sprzęgłem.
Tu masz temat:
http://forum.tdi-tun...5bc3014304a8c26
#3
Napisano 19:02, 31.10.2010
Myślę, że problemów na pewno by nie było przecież jest 2.2 type s 180 KM...Raczej nie ma problemów z mocą do 170-180KM ze sprzęgłem.
może nie miejsce na ten temat ale - tak w ogóle to duża różnica w osprzęcie silnika jest pomiędzy 2.2 i-dtec 150 a 180 KM ? czy to jest kwestia tylko mapy?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:16, 31.10.2010
Myślę, że problemów na pewno by nie było przecież jest 2.2 type s 180 KM...
inne sprzęgło jest, dlatego nie ma problemów - chyba że coś mieszam, ale pamiętam jak na forum była mowa że od type-s'a nie pasuje do wersji 150KM.
tak w ogóle to duża różnica w osprzęcie silnika jest pomiędzy 2.2 i-dtec 150 a 180 KM ? czy to jest kwestia tylko mapy?
no wypomniane sprzęgło, intercooler i chyba (niech ktoś potwierdzi) turbina jest inna.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:27, 31.10.2010
#6
Napisano 21:03, 31.10.2010
#7
Napisano 02:04, 09.11.2010
Powiedzieli mi ze sprzęgło jest inne, tzn. ma inny numer katalogowy, ale jak porównywali tarcze i docisk, to są takie same, wiec bez problemu sprzęgło od 180KM będzie pasowało do 150KM.
koszt wymiany to ok. 2100 zł tarcza, docisk, łożysko + robocizna 700 zł)
Byłem spytać, ponieważ też chciałem zwiększyć moc, ale boję się właśnie o sprzęgło, ponieważ już przy tej mocy 150KM w moim accordzie doświadczyłem ślizgania się sprzęgła,
Nie wiem czym to było spowodowane, ale miesiąc temu postawiłem auto na parkingu i stało niecałe 2 tyg. na powietrzu, po tym czasie jak wsiadłem za kierownice przez jakieś 3 tygodnie sprzęgło się ślizgało, jednak po tych 3 tyg. wszystko się unormowało i na razie jest ok. dlatego jak bym zwiększył moc to obawiam się ze po niedługim czasie sprzęgło byłoby do wymiany
Dodam jeszcze, że auto mam już rok czasu i przejechane 55 tyś.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:00, 10.11.2010
wczoraj odebralem accorda 2.2 i-dtec i pytalem o tuning bez utraty gwarancji...sprzedawca powiedzial ze mozna chipowac...byle "zgodnie ze standartem hondy"...czyli przez dodanie np boxa....bo to jest tak jakbym sobie zalozyl zestaw glosnomowiacy ....:)...mowil ze oni tego nie robia ale jest firma z krakowa ktora to robi i robi ponoc dobrze...sam sprzsedawca mial zchipowanego civica....co do wszystkich materiałow takich jak intercooler sprzeglo i turbo...powiedzial ze to to samo co w type-s ...wiec problemow nie powinno byc...ale skoro sie nie traci gwarancji to przez 3 lata mnie to wali.....zna ktos ta firme z krakowa co robi takie chipy...?
#9
Napisano 10:01, 10.11.2010
Pewnie dlatego, ze to jest masowka i jest tam jakis standardowy program, auta sie chyba nie stroi.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:28, 10.11.2010
Z tym, ze kazdy tuner powie Ci, ze box to zlo.
Nie wiem dokladnie o co chodzi, ale czytam sobie wypowiedzi roznych osob robiacych w tym i tak sie wypowiadaja.
Dobre boxy możesz oprogramowywać indywidualnie, tyle że mało kto to robi pod każde auto. Boxem najczęściej też nie zmienisz wszystkich parametrów tak jak zmieniając soft bezpośrednio w kompie. Stad potem takie problemy jak przeładowanie czy dymienie.
Z tego co pamiętam Masters twierdził, że rozbierze komp w VIII nie zostawiając żadnych śladów. Więc chyba jednak warto w ten sposób niż boxować się z tym
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:44, 10.11.2010
#12
Napisano 13:52, 10.11.2010
http://tdi-tuning.pl/
Pewnie jak on zaczął podkręcać TDI, to Ty jeszcze w pieluchy sikałeś.
Do zobaczenia na trasie.
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:03, 10.11.2010
jak on zaczął podkręcać TDI,
niektórzy mówią, że jak Masters już podkręcał pierwsze TDI to Rudolf Diesel na księdza jeszcze zorro wołał
#14
Napisano 21:25, 10.11.2010
No własnie na tym forum piszą, że turbina ta sama, a IC, soft i sprzęgło się różnią
"Inżynierowie Hondy zmodyfikowali nieco turbosprężarkę i głowicę silnika oraz zmienili intercooler na większy, co poskutkowało wzrostem mocy do 180 KM przy 4000 obr./min i przyrostem momentu obrotowego do 380 Nm przy 2000 obr./min. "
link --->
http://www.v10.pl/No...esla,27507.html
#15
Napisano 20:20, 12.11.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych