Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

EGR - problem check


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#16 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:46, 02.11.2010

Chocby tutaj (kilka ostatnich postow): http://hondatech.pl/...8386fd532c06b7d
Zdaje sie ze na naszym forum tez gdzies wyczytalem o takich osobach, ale nie chce mi sie szukac.


No więc czekamy na wynik eksperymentu. Kluczyk 10-tka z przedłużką, kawałek blaszki (nie radzę takiej z puszki po konserwach bo przepala się w niecały miesiąc), nożyce do cięcia blachy czy jakaś inna machina do cięcia i do dzieła. Mnie zainstalowanie takiego "wykrojnika" zajęło ok 30 minut włącznie z odrysowaniem kształtu EGR i wycięciem otworów pod śruby. Potem tylko przegonić furę ale tak porządnie- pod odcięcie i napisać czy zadziałało. Sam jestem ciekawy jak to z tym OBDII...bo różnie różni użytkownicy to jak widać opisują.
  • 0

#17 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:45, 16.11.2010

Powiedzcie czym sie rozni blad 12 od 80 ?
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#18 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:54, 16.11.2010

Sam jestem ciekawy jak to z tym OBDII...bo różnie różni użytkownicy to jak widać opisują.


pegal i tu ciekawostka, był kolega na spocie co jest ogarnięty z elektryki i posprawdzał w ESM i potem w naszych acco i okazało się że każdy acco VI ma OBD II :shock: Muszą być zmiany w samym OBD II bo w jednym wyskoczy błąd EGR w innym nie. Powiedział że postara się to rozpracować czemu są różne wersje OBD II
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#19 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:28, 16.11.2010

To poproszę o jednoznaczna definicję systemu OBD II abym mógł zweryfikować czy moje autko go posiada? Nie twierdzę, że brak charakterystycznego gniazda diagnostycznego dla systemów OBD II (i brak sondy diagnostycznej) jednoznacznie wyklucza moje auto z tego grona ale chętnie posłucham teorii, która przedstawił Kolega na spocie.

Jak sie ma do tego : http://diagnostyka-s...=diag_jakpoznac
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#20 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:38, 16.11.2010

mówił coś o jakiejś kostce, kablach itp, ja się na tym nie znam :) ale dowiem się dokładnie i ci napisze
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#21 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:47, 16.11.2010

A ja znalazłem dodatkowo taki LINEK w którym opisano jakie warunki musi spełniać system aby kwalifikować go jednoznacznie jako OBD II. Moje autko nie spełnia żadnego z powyższych więc...? ;-)
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#22 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:58, 16.11.2010

no ale już tu widze , że wcale nie jest tak różowo , bo ATR ma OBD II a nie ma 16 pinowego złącza diagnostycznego
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#23 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:15, 16.11.2010

To jak się do niego "zalogować" diagnoskopem OBD II? Jakaś przejściówka? Japońców nie obowiazują standardy gniazd OBD II przyjęte do stosowania na świecie ;-) ?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#24 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:20, 16.11.2010

robisz samodiagnostykę :mrgreen: także widać że sprawa z tymi OBD to nie taka prosta ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#25 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:49, 16.11.2010

No tak :r To super :db OBD II na pokładzie i zworka ze spinacza w ramach "czegotoniemającego" OBD pilnującego, żebyśmy zanadto atmosfery nie zatruli? Tego to już nie mogę pojąć.. To za trudne dla skromnego inżyniera :oops:
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#26 maniek8301

maniek8301
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:płock
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:12, 21.11.2010

witam, jak doszedł już ktoś może czy wyczyszczenie EGR PLATE likwiduje check engine i błąd nr.80 , u mnie cały czas taki właśnie wyskakuje(zawór egr czyszczony+nowa uszczelka), teraz przymierzam się do wyczyszczenia egr plate i chciałbym wiedzieć czy to ma sens i czy po tym zabiegu błąd nr80 zniknie .pozdrawiam
  • 0

#27 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:56, 21.11.2010

to jak będziesz czyścił zrób manuala, bo też bym profilaktycznie wyczyścił :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#28 maniek8301

maniek8301
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:płock
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:16, 21.11.2010

taką operację bede robił u znajomego mechanika , gdyż sam nie chcę się tego podjąć z obawy na to że po złożeniu może coś nie działać :-P , także jak się uda cyknąć jakieś foty to postaram się je wkleić i opisać co i jak.
  • 0

#29 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:06, 21.11.2010

Czekamy na fotorelacje. Przetrzyj szlaki :)
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#30 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:12, 22.11.2010

ja się przymierzam. Raz do tego podchodziłem ale bałem się o listwę wtryskową a warunki nie były odpowiednie ( garaż bez prądu a zapadała noc :) )

Jak ktoś zrobi fotorelację to będę bardzo wdzięczny.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq