Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pomoc z lampką chek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#61 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:20, 13.01.2012

przestaw punkt z mnożnika co jest na 17 ms na koniec mapy benzynowej (albo weź na koncu mapy kliknij nowy punkt a ten usuń) a ten co jest na ok 20 ms wywal. i pamietaj nie pałuj za mocno żeby valdusie nie rozpadły się :mrgreen:
  • 0

#62 cisoboy

cisoboy
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:46, 13.01.2012

:db cisoboy, pojeździj niech to wszystko się ułoży, dozbierasz punktów i wtedy zobaczymy, teraz jest dobrze.

OK, dzięki za pomoc. Mam nadzieję że check się nie pojawi, a to co tutaj wysmarowaliśmy komuś jeszcze pomoże. Poszukam na forach LPG jak i co z sekwencyjnymi instalacjami. Obeszło sie bez gazownika-magika. Wszystko jest dla ludzi.

przestaw punkt z mnożnika co jest na 17 ms na koniec mapy benzynowej (albo weź na koncu mapy kliknij nowy punkt a ten usuń) a ten co jest na ok 20 ms wywal. i pamietaj nie pałuj za mocno żeby valdusie nie rozpadły się

Kurcze, właśnie specjalnie dodałem te dwa punkty, gdyż koniec krzywej LPG się nie zgadzał z PB. Czy na pewno je usuwać? :roll:
  • 0

C1_SOBOY_1.png

 


 


#63 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 10:46, 13.01.2012

tylko wywal je i tyle nic nie rób.... jest ok...
  • 0

#64 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 13.01.2012

Masz KEIHIN, a hana to tańsza dobra kopia tych wtryskiwaczy.


wydaje mi się, że hana ma 2 omy, a keihin 1. tak jak medy.

[ Dodano: 2012-01-13, 11:22 ]
ale nie jestem pewien :)
  • 0

#65 cisoboy

cisoboy
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:46, 16.01.2012

I jeszcze jedno pytanie:
Valteki i Hana - budowa fizyczna to cewka, tłoczek i sprężynka wymuszająca powrót. Rozumiem że Hana są lepsze, gdyż mają mniejsze czasy reakcji i dłuższą żywotność? Lecz nadal są to poprostu elektrozawory?
  • 0

C1_SOBOY_1.png

 


 


#66 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 17:56, 16.01.2012

Valteki i Hana - budowa fizyczna to cewka, tłoczek i sprężynka wymuszająca powrót. Rozumiem że Hana są lepsze, gdyż mają mniejsze czasy reakcji i dłuższą żywotność? Lecz nadal są to po prostu elektrozawory?

Maluch i Mercedes- budowa fizyczna to karoseria i cztery koła. Troszkę się różnią , lecz nadal są to po prostu samochody :mrgreen:
Zobacz u siebie na mnożnik jak wymarza czas wtrysku benzyny od 0,8 do prawie 1,4. Hana będzie miała 1-1,2 czyli będzie bardziej liniowa, szybsza i dokładna. Valteki, ich ulubiony styl pracy przy 6k rpm to cały czas otwarte, bo nie wyrabiają.
  • 0

#67 cisoboy

cisoboy
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:45, 17.01.2012

Ok :eee
Za wyższą kasę wyższe parametry.
PS: Są tacy co wolą malucha 8-)

[ Dodano: 2012-02-05, 14:42 ]
Witam,

Dziś przejażdżka z podłączonym komputerem. Przy spokojnej jeździe w mieście mapy prawie idealnie się pokrywały.
Ale pojechałem się sprawdzić wykres na AOW, przy rozpędzaniu do odcięcia. I tu zaskoczenie, krzywa poleciała sporo niżej na niższych obrotach, więc skasowanie i ponowne przestrojenie mnożników. Tu mnie zastanawia fakt że gdybym nie miał laptopa wpiętego nie wiedziałbym że w mieście jest tak jak było, a na obwodnicy przy ciśnięciu już nie. Czy jest sens takich korekcji, które się i tak rozjadą za miesiąc? Po pierwszych korektach jest tak:
Dołączona grafika
A finalnie zostawiłem tak:
Dołączona grafika
I nie wiem czy będzie lepiej.
Na co ma wpływ wartość ciśnienia na reduktorze?

[ Dodano: 2012-06-28, 15:35 ]

No i wywaliłem valdemoryyyy :eee
Wsadziłem Barracudy polskie. Wtryski bez dysz (wykręcone). Tak auto jeździ lepiej niż na valczesławach. Na szybko mapka, jeszcze nie dopracowana, Check-engine zaświeca się jak "depnę" na jedynce, dwójce, przy "normalnej" jeździe gaśnie. Czekam na powrót interface'a OBDII z reklamacji (padł biedny elm :lol: ), to zobaczę czy za bogato czy za ubogo. Jaka wasza ocena mapki, co poprawić? - zrozumiale proszę.
Dołączona grafika


[ Dodano: 2012-06-28, 15:35 ]

Po poprawkach i przelocie po AOW 8-) :
Dołączona grafika
Ta końcówka wykresu lpg czasami strzelała w niebo przy ustawianiu, po za skalę, nawet się zmieniała jak jechałem 2000obr/min, finalnie jest z nią spokój.
Parametry:
Dołączona grafika
Przerywało coś, ale to była końcówka gazu a ja mam butle na razie do "jazdy na wstecznym" czyli odwrotnie zamontowaną, i sprawdziłem na benzynie przy przyspieszaniu ciśnienie na reduktorze spada (nawet do 0,8), ale już przy włączonym zasilaniu lpg spadnie co najwyżej do 1,1[bar].

[ Dodano: 2012-07-20, 10:07 ]
Zgodnie z sugestiami na LPG Forum wtryski zostały ustawione na KEIHN, nowe mapki:
Dołączona grafika

Ostatnio niestety wyskoczył błąd: P0420 Zdolność katalizatora do usuwania szkodliwych składników tzw współczynnik konwersji (blok cylindrów 1) poniżej wymaganej wartości.
Dołączona grafika

Jak sobie z tym poradzić?
  • 0

C1_SOBOY_1.png

 


 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq