Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

obroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#16 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:15, 14.10.2010

A ja dalej nie rozumiem. Jak puszcza głowica to po nalaniu oleju nie powinno się poprawić. No chyba że ten olej chlapnie na gniazda i je uszczelni. Ale to przecież parę "kropli"

Doszczelni pierścienie tłokowe ;) zrób sobie testa, na dobrym silniku powinno wyjść ok 14, po nalaniu oleju wzrośnie do 17-18 bar :B
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#17 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 07:14, 15.10.2010

To to akurat jest jasne jak Słońce. Pytanie Kolegi Accord034 dotyczyło raczej przypadku, że mimo poprawy kompresji po próbie olejowej i tak finalnie okazało się, że do roboty ma "górę" a nie dół :-) ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq