Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

obroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szmaichel

Szmaichel
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:BIAŁYSTOK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:33, 09.10.2010

Witam wszystkich!
Jako że jestem nowy z góry sorki za gafy dotyczące procedur postępowania na stronie.Mam nadzieje że pomożecie mi z dolegliwością mojej Hanki.Problemem są spadające obroty prawie do zera,najczęściej gdy często ruszam i zatrzymuje się(korki),przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają prawie do zera(nigdy nie zgasł)zatrzęsie silnikiem i wracają do poziomu 700-800 i na takim poziomie się utrzymują bez żadnych wahań.Drugim problemem jest nierównomierna praca silnika(też na biegu jałowym)obroty trzyma równo,jednak wydaje się jakby co jakiś cykl przerywał,dosyć mocno odczuwalne w środku auta.Tak samo na benzynie i na gazie.Wydaje mi sie również że zbyt bardzo trzęsie silnikiem przy zapalaniu i gaszeniu(mogę się mylić),poza tym auto ładnie wkręca się na obroty,nie przerywa podczas przyspieszania,krótko mówiąc nie narzekam na dynamike Hanki.
Zrobione:
Czyszczona przepustnica,egr(pózniej zaślepiony),wymienione świece,filtr powietrza,podmieniałem krokowy,sonde lambda,przewody zapłonowe,regulowane zawory(ASO)
Czy przyczyną może być brudna listwa EGR-a i cały dolot do głowicy?Pytam się bo gdy odkręcałem EGR w tych otworach dolotowych było sporo czarnego syfu.Instalacja gazowa 30tys. km więc chyba jeszcze za wcześnie na przykład na wypalone gniazda zaworowe!?
Accord 6gen 1.8
Może ktoś z was to ogarnie bo ja juz nie wyrabiam :-(
Pomocy!!!
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:40, 09.10.2010

Z Twojego opisu wynika,że objawy takie obserwujesz tylko na lpg :?: co z benzyną :?: Jaką posiadasz instalację gazową z jakich komponentów?
  • 0

#3 Szmaichel

Szmaichel
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:BIAŁYSTOK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:29, 09.10.2010

Instalacja gazowa to STAG 200-4,tyle że na benzynie jeżdze ostatnie dwa tygodnie i te same objawy
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:53, 12.10.2010

Wyczyść EGR -> jeśli jest zasyfiony to może być przyczyną nierównej pracy silnika. Poza tym proponuje zajrzeć do przepustnicy czy nie ma tam nadmiaru syfu.

Poza tym winne może być tysiąc innych rzeczy. Sam miałem podobne problemy ale po czyszczeniu krokowca, przepustnicy i całego dolotu jak ręką odjął.
  • 0

#5 Szmaichel

Szmaichel
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:BIAŁYSTOK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 12.10.2010

Do Tajga_pl, przecież pisałem że czyszczona była przepustnica i egr,a jeśli nawet to wina egr-a to po zaślepieniu go powinno być lepiej a nie jest!zastanawiam sie jeszcze nad kolektorem ssącym czy nie jest zabrudzony i powoduje takie objawy??????
  • 0

#6 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:28, 13.10.2010

Szmaichel nie wiem co u mnie zlikwidowało takie spadki obrotów bo czyściłem wszystko, ale robiłem też głowicę. Sprawdź kompresję bo możesz mieć do roboty właśnie te gniazda zaworowe.
  • 0

#7 Szmaichel

Szmaichel
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:BIAŁYSTOK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:48, 13.10.2010

Pytanie do accord034.
Tak się zastanawiam czy w przypadku nadpalonych gniazd zaworowych auto nie traci na dynamice?i jaki był u Ciebie powód robienia głowicy?
  • 0

#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:31, 13.10.2010

Wykres z hamowni. Uciekło 9 KM. Zmniejszona kompresja. Powód LPG.
  • 0

#9 Szmaichel

Szmaichel
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:BIAŁYSTOK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:47, 13.10.2010

Tak więc zostaje sprawdzić kompresje.Orientuje się ktoś czy istnieje możliwość sprawdzenia gniazd zaworowych bez zrzucania głowicy??
  • 0

#10 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:03, 13.10.2010

Sprawdzasz kompresje, gdy jest zła to robisz próbę olejową- gdy wynik się znacząco poprawi znaczy że dół do roboty, jak nie to góra ;)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#11 Szmaichel

Szmaichel
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:BIAŁYSTOK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 13.10.2010

Dzięki za info.Sprawdzę kompresje i zobaczymy co dalej
  • 0

#12 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:57, 14.10.2010

Sprawdzasz kompresje, gdy jest zła to robisz próbę olejową- gdy wynik się znacząco poprawi znaczy że dół do roboty, jak nie to góra ;)


Nie tak do końca.Po próbie olejowej wyniki wróciły do normy. A jednak to głowica była do roboty a nie pierścienie
  • 0

#13 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:53, 14.10.2010

Sprawdzasz kompresje, gdy jest zła to robisz próbę olejową- gdy wynik się znacząco poprawi znaczy że dół do roboty, jak nie to góra ;)


Nie tak do końca.Po próbie olejowej wyniki wróciły do normy. A jednak to głowica była do roboty a nie pierścienie

Znaczy coś zawsze pójdzie do góry z ciśnieniem, ale jak góra wywalona to nie będzie takie jakie powinno być przy próbie olejowej. Kumaty mechanik będzie wiedział o co chodzi :ok
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#14 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:58, 14.10.2010

A ja dalej nie rozumiem. Jak puszcza głowica to po nalaniu oleju nie powinno się poprawić. No chyba że ten olej chlapnie na gniazda i je uszczelni. Ale to przecież parę "kropli"
  • 0

#15 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:45, 14.10.2010

Szmaichel, mialem a raczej mam identycznie
z tym ze ja calkowicie odrzucam podejrzenia ze to gaz
przed zalorzeniem postanwilem wyregulowac zawory i tak zrobilem, wyczyscielem pozniej EGR cos bylo zle okazalo sie ze uszkodzil sie przwod WN (to zdiagnozowal mechanik) wymienilem wraz ze swiecami poleprzylo sie ale obraty do tej pory mi spadaja jak tobie i tez mi zatrzesie sie w samochodzie na jalowym. Mechanik niby czyscil mi przepustnice ale jak zdobede pare groszy to oddam auto ponownie do mechanika zeby pozadnie wyczysil mi krokowy, przepistnice i zatkal EGR bo ja juz nie chce sie dotychac nie mam do tego reki i tyle. Tak naprawde problemy u mnie z tymi obrotami zaczely sie gdy zresetowalem kompa. Robilem to juz nie jednokrotnie lecz tym razem cos poszlo nie tak jak powinno. Moja nadzieja w mechaniku ktory mam nadzieje podejdzie do problemu z pasja i zaradzi cos gdy przedstawie mu swoja historie. Cisnienia nie mierzylem byc moze i to spawdze w swoim czasie.

trzymam za ciebie kciuki kolego
jezeli uda ci sie zdiagnozowac problem prosze napisz na PW
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq