XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
obroty
#1
Napisano 15:33, 09.10.2010
Jako że jestem nowy z góry sorki za gafy dotyczące procedur postępowania na stronie.Mam nadzieje że pomożecie mi z dolegliwością mojej Hanki.Problemem są spadające obroty prawie do zera,najczęściej gdy często ruszam i zatrzymuje się(korki),przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają prawie do zera(nigdy nie zgasł)zatrzęsie silnikiem i wracają do poziomu 700-800 i na takim poziomie się utrzymują bez żadnych wahań.Drugim problemem jest nierównomierna praca silnika(też na biegu jałowym)obroty trzyma równo,jednak wydaje się jakby co jakiś cykl przerywał,dosyć mocno odczuwalne w środku auta.Tak samo na benzynie i na gazie.Wydaje mi sie również że zbyt bardzo trzęsie silnikiem przy zapalaniu i gaszeniu(mogę się mylić),poza tym auto ładnie wkręca się na obroty,nie przerywa podczas przyspieszania,krótko mówiąc nie narzekam na dynamike Hanki.
Zrobione:
Czyszczona przepustnica,egr(pózniej zaślepiony),wymienione świece,filtr powietrza,podmieniałem krokowy,sonde lambda,przewody zapłonowe,regulowane zawory(ASO)
Czy przyczyną może być brudna listwa EGR-a i cały dolot do głowicy?Pytam się bo gdy odkręcałem EGR w tych otworach dolotowych było sporo czarnego syfu.Instalacja gazowa 30tys. km więc chyba jeszcze za wcześnie na przykład na wypalone gniazda zaworowe!?
Accord 6gen 1.8
Może ktoś z was to ogarnie bo ja juz nie wyrabiam
Pomocy!
#2
Napisano 16:40, 09.10.2010
#3
Napisano 17:29, 09.10.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:53, 12.10.2010
Poza tym winne może być tysiąc innych rzeczy. Sam miałem podobne problemy ale po czyszczeniu krokowca, przepustnicy i całego dolotu jak ręką odjął.
#5
Napisano 20:30, 12.10.2010
#6
Napisano 08:28, 13.10.2010
#7
Napisano 17:48, 13.10.2010
Tak się zastanawiam czy w przypadku nadpalonych gniazd zaworowych auto nie traci na dynamice?i jaki był u Ciebie powód robienia głowicy?
#8
Napisano 18:31, 13.10.2010
#9
Napisano 18:47, 13.10.2010
#10
Napisano 19:03, 13.10.2010
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#11
Napisano 19:34, 13.10.2010
#12
Napisano 08:57, 14.10.2010
Sprawdzasz kompresje, gdy jest zła to robisz próbę olejową- gdy wynik się znacząco poprawi znaczy że dół do roboty, jak nie to góra
Nie tak do końca.Po próbie olejowej wyniki wróciły do normy. A jednak to głowica była do roboty a nie pierścienie
#13
Napisano 19:53, 14.10.2010
Znaczy coś zawsze pójdzie do góry z ciśnieniem, ale jak góra wywalona to nie będzie takie jakie powinno być przy próbie olejowej. Kumaty mechanik będzie wiedział o co chodziSprawdzasz kompresje, gdy jest zła to robisz próbę olejową- gdy wynik się znacząco poprawi znaczy że dół do roboty, jak nie to góra
Nie tak do końca.Po próbie olejowej wyniki wróciły do normy. A jednak to głowica była do roboty a nie pierścienie
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#14
Napisano 19:58, 14.10.2010
#15
Napisano 20:45, 14.10.2010
z tym ze ja calkowicie odrzucam podejrzenia ze to gaz
przed zalorzeniem postanwilem wyregulowac zawory i tak zrobilem, wyczyscielem pozniej EGR cos bylo zle okazalo sie ze uszkodzil sie przwod WN (to zdiagnozowal mechanik) wymienilem wraz ze swiecami poleprzylo sie ale obraty do tej pory mi spadaja jak tobie i tez mi zatrzesie sie w samochodzie na jalowym. Mechanik niby czyscil mi przepustnice ale jak zdobede pare groszy to oddam auto ponownie do mechanika zeby pozadnie wyczysil mi krokowy, przepistnice i zatkal EGR bo ja juz nie chce sie dotychac nie mam do tego reki i tyle. Tak naprawde problemy u mnie z tymi obrotami zaczely sie gdy zresetowalem kompa. Robilem to juz nie jednokrotnie lecz tym razem cos poszlo nie tak jak powinno. Moja nadzieja w mechaniku ktory mam nadzieje podejdzie do problemu z pasja i zaradzi cos gdy przedstawie mu swoja historie. Cisnienia nie mierzylem byc moze i to spawdze w swoim czasie.
trzymam za ciebie kciuki kolego
jezeli uda ci sie zdiagnozowac problem prosze napisz na PW
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych