XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 10:55, 24.04.2010
Czy ktoś mnie może oświecić, na forum polecacie CA530 jednak wg katalogu centry powinien być cb604, oto parametry:
model, poj, prąd, blok, dług, szer, wys,
cb604 - 60, 390, d23, 230, 173, 222
CA530- 53, 540, l1, 207, 175, 190
a jeszcze wg: http://www.akumulator.pl
ma to być cb605 (różnica z cb604 to tylko położenie biegunów)
#47
Napisano 20:32, 24.04.2010
#48
Napisano 17:20, 28.06.2010
W HA VI 1.8 mam 2,5 letnią Centrę Futurę 55Ah i mogę bez problemu na grillu cały dzień puszczać z radia muzykę i nic się nie dzieje.
A jak sobie w nowym nabytku wczoraj puściłem muzykę i już tylko po 3 godzinach chciałem przeparkować auto to tylko rozrusznik cicho zaklekotał, lampki na desce zgasły itp. Dobrze, że kolega miał w drugim aucie przewody rozruchowe
Jak widzę aku ma nietypowe wymiary i jest w plastikowej obudowie. Czy ktoś może mi powiedzieć która z renomowanych marek (Varta, Centra, Bosch itp. itd.) robi aku w takim specyficznym wymiarze ? Najchętniej bym kupił Panasonic'a (takie też były wkładane firmowo obok Yuasy) ale to jest chyba trudne do kupienia (chyba, że może w ASO ?) ?
Byłem w jednym sklepie to mieli aku w takim wymiarze ale to była jakaś amerykańska PUMA więc podziękowałem.
Widziałem accordy w których były włożone większe akumulatory wyjęte z tego pudełka ale średnio mi to pasuje bo ledwo się tam mieściły - rozpychały się o filtr powietrza i obudowę chwytu powietrza.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#50
Napisano 18:07, 28.06.2010
Ale mam pomysł - Panasonica sprzedają w Intercarsie.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#52
Napisano 20:06, 23.09.2010
Nie znam specyfikacji tego Delphi może przy okazji ktoś z forumowiczów mi go rozszyfruje?
Wyszukiwarka Boscha podaje dwa rozwiązania 74Ah, 680A lub 77Ah, 780A.
Książka podaje również dwa rodzaje: 59Ah/5HR lub 74Ah/20HR. Dla podanych tu przypadków wspólny jest ten 74Ah i taki tez wydaje mi się najrozsądniejszy dla diesla. Dobrze myślę?
#53
Napisano 22:26, 24.09.2010
#54
Napisano 22:36, 24.09.2010
Obecnie mam pod maską Delphi
tez taki mam, to fabryka, faktycznie malo co na tej obudowie producent napisalGość od którego brałem mówił, że nie zmieniany więc prawdopodobnie takiego wkładają w fabryce.
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#55
Napisano 15:15, 08.10.2010
Trochę cicho w moim temacie a kto wie co przyniesie zima :-/ To może inaczej sie zapytam: mam do wyboru akumulator Bosch, Warta i Centry w podobnej cenie - uśredniając 350 zł. ASO oferuje Panasonica albo Johnson'a w cenie nieco ponad 400 zł. Co wybrać? Serwisant nie jest w stanie mi powiedziec nic w sprawie parametrów akumulatora bo on po prostu na podstawie vin'u zamawia część i tyle. Pewnie jak by poszukał to by znalazł, ale przez telefon nie był taki skory do pomocy.Obecnie mam pod maską Delphi
tez taki mam, to fabryka, faktycznie malo co na tej obudowie producent napisalGość od którego brałem mówił, że nie zmieniany więc prawdopodobnie takiego wkładają w fabryce.
Warto inwestować w coć takiego co oferuje ASO, czy lepiej zdać się na "renomowaną" firmę Bosch czy też inną?
Znalezione na podstawie wyszukiwarek tych producentów akumulatory pasują bez problemu? (zachowując oczywiście wymiary i biegunowość).
#56
Napisano 21:07, 17.11.2010
Postawiłem na Bosch'a
-nr katalogowy 0.092.S40.210
-wymiary 238x129x227
-45Ah i 330A
czyli seria
#57
Napisano 22:15, 21.11.2010
#59
Napisano 14:26, 22.11.2010
Acco mam od lipca i juz przy kupnie ASO zakwalifikowało akumulator do wymiany.
Od jakiegoś czasu zauważyłem że rano musi troszkę dłużej kręcić. Byłem nastawiony na:
Bosch Silver 77Ah/780A ale
po rozmowie ze znajomymi i wertowaniu net-u wybrałem Varte Silver 77Ah/780A koszt w B-B 430zł (na allegro sporo taniej)
Dobrze że to mój znajomy i wziął mnie na magazyn (pomierzył parę aku i straszne rozbieżności w pradach rozruchowych)
znamionowo 780A a w realu od 720-781 i wygrzebałem ten 781.
Stary aku to Bosch Silver 74Ah/680A (wersja czarna) po pomiarze rozruchowy wyszedł na 410A
Auto na nowym kręci jak głupie.
#60
Napisano 14:30, 22.11.2010
a jak się sprawdza żelowy bo to ciekawe... głównie chodzi o rozruchy.... w sumie drogi wg mnie nie warto za 260zł masz np centrę futurę 53Ah 530A lub taki jak ja mam Varta silver 54Ah 530A. wchodzą bez problemu po małym tjuningu
Dziś do BMW zanabyłem Vartę 85Ah 800A to jest aku cena 400zł ze zniżką dla służb mundurowych
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych