XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
obroty
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:14, 12.11.2010
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:09, 14.11.2010
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:51, 26.11.2010
#19
Napisano 20:54, 26.11.2010
#20
Napisano 23:07, 26.11.2010
Dziwne to było wyczyściłem wszystko, restartowałem kompa, regulowałem zawory, i dalej falowało, już myślałem że sonda poszła. A najlepsze jest to ze tego nie naprawiłem bo to samo się naprawiło heh, troche dziwne ale tak to było, jedyne co wyczaiłem to gdy obroty zaczęły falowac i spadać do zera to zawsze depnąłem mu energicznie na gaz i odrazu puściłem, tak jakby jakiś zaworek sie wieszał, nie zamnkął na podciśnieniu gdy zchodził z odrotów, albo nie wiem co, jakieś lewe powietrze, i tylko mu trzeba było poprawiać troche gazem, i po tym znowu chodził normalnie i po 3 albo 4 dniach samo znikło bo już nie miałem czasu się z tym bawić, i w sumie to do dziś nie wiem co to dokładnie było.
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 02:27, 27.11.2010
podobno może to być silnik krokowy ...
ale problem ten się jutro skończy bo wkładam H22A
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:30, 27.11.2010
#23
Napisano 11:17, 29.11.2010
Pozdro
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:12, 29.11.2010
a tu cytat z innego forum może ci pomoże ja tez spróbuje wymienić ten czujnik i zobacze co sie bezie działo.
"W civic nie ma przepływomierza jest TPS dzięki niemu komputer oblicza masę objętościową zasysanego powietrza.
Tak jak obiecywałem zamieniałem cały osprzęt w przepustnicy i każdą część po kolei i wreszcie znalazłem przyczynę spadających obrotów!
Przyczyną jest nie wyregulowana przepustnica oraz MAP sensor.
Ale po kolei:
Podmieniając po kolei każdą część resetowałem komputer auta następnie nauka.
Dzięki uprzejmości znajomego ze szrotu miałem części w różnych wydaniach.
Po zamianie MAP Sensora na inny jest znacząca poprawa, obroty spadały minimalnie i tylko przy gwałtownym hamowaniu.
Próbowałem różnych MAP Sensorów (jest MAP z czarną naklejką, MAP z białym nadrukiem farbą oraz MAP z niebieską naklejką) tylko MAP sensory z niebieską naklejką dawały u mnie poprawę.
Do pełni szczęścia potrzeba było jeszcze wyregulować przepustnicę.
Wymontowaną przepustnicę należy wyregulować tak żeby zamykała się bardzo szczelnie ale bez blokowania w gardzieli. (oryginalnie przepustnica w miejscu zamknięcia jest uszczelniona farbą która z czasem się ściera i stąd konieczność regulacji)
Następnie trzeba poluzować TPS czujnik położenia przepustnicy (wygląda na przynitowany ale to zwykłe śruby, po nacięciu można odkręcić śrubokrętem)
Montujemy przepustnice podłączamy wszystkie kable do czujników.
Teraz trzeba wyregulować TPS tak żeby na odpalonym aucie między skrajnymi pinami było dokładnie 0,5V przy zamkniętej przepustnicy. Można to zrobić podpinając igły od góry we wtyczkę lub mierząc na wtyczce do komputera.
Jak mamy ustawiony TPS resetujemy komputer i przeprowadzamy adaptację wolnych obrotów. Regulujemy obroty śrubą za przepustnicą tak żeby osiągnąć 750 +/-50 obr/min.
Po takim zabiegu obroty podczas jazdy utrzymują się powyżej 1000 po zatrzymaniu powoli schodzą do ustawionych 750. Włączenie świateł czy klimy powoduje natychmiastową reakcje słuchać że silnik ma ciężej ale obroty nie spadają."
#25
Napisano 13:20, 29.11.2010
Regulujemy obroty śrubą za przepustnicą tak żeby osiągnąć 750 +/-50 obr/min.
Możesz zrobić jakiś skan lub wrzutkę która to śruba?
#26
Napisano 13:28, 29.11.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:53, 29.11.2010
http://www.elektroda...opic587946.html
teraz spróbowałem wypiąć jeszcze raz wtyczkę od czujnika poł. przepustnicy, zapala sie check engine , starałem się zrobić tak żeby obroty spadły do zera i udało mi się raptem dwa razy a i to nieźle musiałem przy gazować i szybko puścić. Może u was inaczej się zachowuje z odpięta wtyczką ?
#28
Napisano 14:17, 29.11.2010
#29
Napisano 19:01, 29.11.2010
teraz spróbowałem wypiąć jeszcze raz wtyczkę od czujnika poł. przepustnicy, zapala sie check engine , starałem się zrobić tak żeby obroty spadły do zera i udało mi się raptem dwa razy a i to nieźle musiałem przy gazować i szybko puścić. Może u was inaczej się zachowuje z odpięta wtyczką ?
Mój po wypięciu tej wtyczki gaśnie
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:24, 30.11.2010
szarpane palenie już chyba zrobiłem, pomogło przeczyszczenie kopułki, czasem jest wyczuwalne jakby malutka przerwa to pewnie ma już przebicie ta kopułka i trzeba ją wkrótce wymienić ale jak na razie teraz na mrozach pali na dyg.
spróbowałem jeszcze raz odpiąłem przy zapalonym silniku wtyczke od czujnika poł. przepustnicy i "czeck" sie zaświecił.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych