XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
obroty
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:22, 21.09.2010
Pozdrawiam
#2
Napisano 11:30, 21.09.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:11, 21.09.2010
#4
Napisano 12:36, 21.09.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#5
Napisano 20:40, 24.09.2010
2003 ACCORD 2,4 IVTEC Typ S CM2
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:50, 28.10.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:41, 31.10.2010
#8
Napisano 14:10, 31.10.2010
. Okazało się, że w Hondach po takim zabiegu należy ponownie uruchomić silnik, pozostawić go na biegu jałowym nawet nie dotykając się do niczego, nie wolno dodawać gazu ani nic uruchamiać w aucie. Auto ma pracować w tym stanie przez około 10 minut, silnik zbiera wtedy informacje ze wszystkich czujników i wczytuje mapy silnikowe. Każdy reset komputera czyli wyciągnięcie sławnego bezpiecznika, kasowanie jakiegoś błędu powinno sprowadzać się do tej czynności.
zgadza się ale jakby tego nie zastosował to nawet z warsztatu nie powinien wyjechać bo autko by gasło po każdym dodaniu i puszczeniu gazu
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#9
Napisano 20:07, 31.10.2010
"uczyć" wasze Hondzie na biegu jałowym czego tylko chcecie.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10 Guest_Anonymous_*
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:42, 05.11.2010
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:36, 05.11.2010
#13
Napisano 16:12, 05.11.2010
W sumie nic dziwnego, czynność ta wymaga dokładnosci, czasu i ogólnej starannosci.
I wiedzy jakie to szczeliny mają być.
W myśl przysłowia, jak chcesz mieć zrobione dobrze, zrób sam.
Próbujcie ustawić sami. Jest manual na forum. Naprawdę nic trudnego.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:03, 12.11.2010
odpala bez problemu i póki jest ssanie i póki jest zimny to jest wporządku i jak już jest ciepły i tak faktycznie osiągnie swoją odpowiednią temperaturę to też jest wporządku ... najgorszy jest moment kiedy już nie ma ssania a silnik jeszcze nie jest faktycznie ciepły...wtedy obroty spadają nawet do 0 i czasem silnik wyciągnie do tych 700 obr/min a kilka razy mi zgasł ... a jak nie gaśnie to spadają do zera i podnoszą się jak jade przy każdym wciśnięciu sprzęgła , a na postoju to jak przegazuje tak pod 3 i puszcze to też spadną ... no i nie wiem co to własnie jest ...
#15
Napisano 13:16, 12.11.2010
Jeśli na gazie, to jaki typ instalacji, jakie podzespoły.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych