Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nierównomierne zużycie tylnych tarczy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:36, 05.11.2010

U mnie dzieje się podobnie, tzn. tarcza do połowy od wewnątrz normalnie zużyta, zewnętrzna część nie pracuje - pordzewiała. Dwa lata temu wymieniłem klocki i tarcze, po roku zaczęło się nierównomierne zużycie. W międzyczasie były rozbierana i smarowane tylne zaciski, pomogło na chwilę.
  • 0

#17 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:10, 05.11.2010

zregeneruj zaciski tylne...warto
  • 0

#18 marlubin

marlubin
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:k/Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 07.11.2010

A takie pytanie z innej beczki.
Jak ostatnio rozbierałem tylne tłoczki to tak się zastanawiam co odpowiada za cofnięcie się tłoczków i klocków po puszczeniu hamulca... ?
Nie ma tam żadnych elementów sprężystych które mogłyby cofnąć tłoczek, pompa chyba też działa jednostronnie i tylko wytwarza ciśnienie do ruchu dociskającego tłoczek.....
  • 0

#19 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:06, 07.11.2010

Marlubin, tłoczki się nie cofają, nie ma ciśnienia to nie ma docisku.
  • 0

#20 marlubin

marlubin
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:k/Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 07.11.2010

Marlubin, tłoczki się nie cofają, nie ma ciśnienia to nie ma docisku.


zastanawiające...
Przy użyciu ręcznego, cofają się bo sprężyna na lince je cofa a przy hamulcu nożnym nic a nic by się nie cofały?
Aż sprawdzę jak się to ma podczas wymiany gumki osłaniającej tłoczek :)
  • 0

#21 bipi

bipi
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:29, 08.11.2010

W swojej Hance miałem podobną historię na tylnych hamulcach. Mało tego, zaciski się zapiekły i ugotowały tarcze. Pękała w palcach. Poprzedniego miesiąca regenerowałem tylne heble + nowe jarzma, tarcze i klocki. Teraz wszystko ładnie pięknie pracuje, ale mechanik powiedział, że za jakieś 2 lata będzie powtórka z rozrywki, bo ten typ już tak ma.- niestety.
  • 0

Pozdrawiam

BiPi


#22 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:39, 08.11.2010

W swojej Hance miałem podobną historię na tylnych hamulcach. Mało tego, zaciski się zapiekły i ugotowały tarcze. Pękała w palcach. Poprzedniego miesiąca regenerowałem tylne heble + nowe jarzma, tarcze i klocki. Teraz wszystko ładnie pięknie pracuje, ale mechanik powiedział, że za jakieś 2 lata będzie powtórka z rozrywki, bo ten typ już tak ma.- niestety.


kolejna mądra mechanikowa głowa
hamulce to czasem trzeba sprawdzić, przesmarować a nie jeździć 10 lat bez dotykania
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#23 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 20.12.2010

Ja mam cos takiego po zalozeniu nowych klocków. Maly paseczek rdzy z lewej i prawej strony . Pohamowalem troche recznym ale nie wytarlo tego. Dziwne bo na starych klockach nie bylo czegos takiego..
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#24 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:46, 20.12.2010

a każdy właściwie zakłade tylne klocki? tzn wypustek na klocku wchodzi w naciecie tłoczka? bo to zazwyczaj głowna przyczyna :) ja jestem 20tys po wymienie tylnych klocków i tarcz i jeszcze nierównomiernego zużycia nie zanotowałem
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#25 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:37, 21.12.2010

dobre złożenie tylnych hamulców wyklucza raczej pojawienie się tych rantów - u mnie minęło już też z 10-12k km i tarcze są w idealnym stanie, gdzie sam wszystko składałem, bo poprzednio mechanicy g*wno zrobili, skasowali mnie jak za zboże - a rant pojawił się na nowej tarczy po kilkuset kilometrach :k
  • 0

#26 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:17, 21.12.2010

dobre złożenie tylnych hamulców wyklucza raczej pojawienie się tych rantów


Łukasz to zależy jaki szeroki jest klocek.
  • 0

#27 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:21, 21.12.2010

jak ktoś ma nierówno stary rant to niech przesmaruje cały zacisk, najważniejsze sa tu zaciski pływające, które jeśłi nie są dobrze nasmarowane to powodują nierównomierne ścieranie
dodam tylko że jak to zlecicie mechanikowi to wam to, minimalnie wyczyści, minimalnie nasmaruje, chyba że mu na ręce będziecie patrzeć i kazać zrobić porządnie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#28 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:04, 21.12.2010

Spoko ale u mnie pojawil sie rant po wymianie wiec kwestia przesmarowania odpada. Albo zle zalozone albo nie ulozone jeszcze ,jeszcze 1000km nie maja.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#29 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:08, 21.12.2010

Spoko ale u mnie pojawil sie rant po wymianie wiec kwestia przesmarowania odpada.


jak to odpada? a smarowali? smarowałeś? czy po prostu wymiana i reszte olać?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#30 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 21.12.2010

Fuck ,nie wiem czy smarowali. Chodzilo mi o to ze skoro przed wymiana klocki zbieraly na calej powierzchni to nie wymagaja zadnych dodatkowych zabiegow. ;-)
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq