XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nierównomierne zużycie tylnych tarczy
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:36, 05.11.2010
#17
Napisano 22:10, 05.11.2010
#18
Napisano 14:54, 07.11.2010
Jak ostatnio rozbierałem tylne tłoczki to tak się zastanawiam co odpowiada za cofnięcie się tłoczków i klocków po puszczeniu hamulca... ?
Nie ma tam żadnych elementów sprężystych które mogłyby cofnąć tłoczek, pompa chyba też działa jednostronnie i tylko wytwarza ciśnienie do ruchu dociskającego tłoczek.....
#19
Napisano 16:06, 07.11.2010
#20
Napisano 21:26, 07.11.2010
Marlubin, tłoczki się nie cofają, nie ma ciśnienia to nie ma docisku.
zastanawiające...
Przy użyciu ręcznego, cofają się bo sprężyna na lince je cofa a przy hamulcu nożnym nic a nic by się nie cofały?
Aż sprawdzę jak się to ma podczas wymiany gumki osłaniającej tłoczek
#21
Napisano 10:29, 08.11.2010
Pozdrawiam
BiPi
#22
Napisano 10:39, 08.11.2010
W swojej Hance miałem podobną historię na tylnych hamulcach. Mało tego, zaciski się zapiekły i ugotowały tarcze. Pękała w palcach. Poprzedniego miesiąca regenerowałem tylne heble + nowe jarzma, tarcze i klocki. Teraz wszystko ładnie pięknie pracuje, ale mechanik powiedział, że za jakieś 2 lata będzie powtórka z rozrywki, bo ten typ już tak ma.- niestety.
kolejna mądra mechanikowa głowa
hamulce to czasem trzeba sprawdzić, przesmarować a nie jeździć 10 lat bez dotykania
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#23
Napisano 23:37, 20.12.2010
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#24
Napisano 23:46, 20.12.2010
www.mkmlawyers.pl
#25
Napisano 09:37, 21.12.2010
#26
Napisano 10:17, 21.12.2010
dobre złożenie tylnych hamulców wyklucza raczej pojawienie się tych rantów
Łukasz to zależy jaki szeroki jest klocek.
#27
Napisano 10:21, 21.12.2010
dodam tylko że jak to zlecicie mechanikowi to wam to, minimalnie wyczyści, minimalnie nasmaruje, chyba że mu na ręce będziecie patrzeć i kazać zrobić porządnie
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#28
Napisano 12:04, 21.12.2010
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#30
Napisano 12:14, 21.12.2010
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych