Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

System Bose Accord 6 gen ES


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowalchełm

kowalchełm
  • Forumowicz
  • 280 postów
  • Skąd:Chełm / Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:09, 20.09.2010

Witam

jakiś czas temu kupiłem Accorda z systemem Bose (Accord 2.0 ES 2000 rok) ..... początkowo jakoś dzwieku mnie w pełni satysfakcjonowała ale obecnie sprzęt jest dla mnie za słaby myślałem nad wymiana suba z tylnej półki. Czy ktoś pomógłby dobra odpowiedni głośnik do tego systemu i podpowiedział jak rozebrać tylną półkę .... dziękuje
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:39, 20.09.2010

Czego się spodziewasz po wymianie samego suba?
  • 0

#3 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 13:35, 20.09.2010

wszystko możesz zdemontować, a jak opisane jest w kilku tematach
półka http://www.accordklu...opic.php?t=8989
radio http://www.accordklu...opic.php?t=8939
  • 0

#4 kowalchełm

kowalchełm
  • Forumowicz
  • 280 postów
  • Skąd:Chełm / Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:35, 20.09.2010

... dzięki za instrukcje ... czego się spodziewam ?? Sam wzmacniacz jeszcze daje rade ale SUB już powyżej 75% wymięka wiec myślę że po wymianie na coś większej mocy dźwięk byłby czystszy i wyraźniejszy
  • 0

#5 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:54, 21.09.2010

Tylko weź pod uwagę to ze ten sub to jest "nisko profilowy" i normalny głośnik Ci nie podejdzie bo magnes będzie przeszkadzał, ale jak uda Ci się coś przerobić to pochwal sie
  • 0

#6 bikuss

bikuss
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 28.09.2010

ludzie nie nauczeni że wzmacniacz rozkręca się do max 80% bo powyżej żaden wzmak nie gra czysto i każdy głośnik będzie "pierdział". a jak wrzucisz większego suba to zaraz drzwi przestaną wyrabiać...
  • 0
www.poTURBOwani.pl - zapraszam!!! dla Forumowiczów Gratisy.

#7 NasE

NasE
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 29.09.2010

Pany nie chce zakladac nowego tematu, wiec tu spytam.

W jakich kwotach normalnie chodzi Radio orginal z Accorda 98-02 BOSE z CD czyli 2YA1, bo mam kaseciaka 2SA1 bez zmieniarki i mnie wpienia niemoznosc sluchania CD, a chce pozostac przy seryjnym nie kuszacym oczu sprzecie.

Jaka jest normalna granica kosztu takiego radyjka pomijajac, ze ciezko dostac i czy wtyczki w nich roznily sie cos np w acco przed a po-liftowych?

W sensie mam przedlifta z kaseta i czy z CD w polifcie wtyczka bedzie taka sama?

Z gory dzieki za odpowiedz.
  • 0

Honda for Life :)
EG4 -> EG5 -> CG8 -> EG9 -> GSX-R 750 + CM1


#8 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 14:59, 29.09.2010

jak ja się rozglądałem to mozna było kupic za 300 zł, ale trafiali sie sprzedawcy którzy wołali i 400zł
za dziesięcioletni sprzęcik to spora kwota.
Co do wtyczek to według wcześniejszego rozeznania wszystko pasi bez problemu.
  • 0

#9 NasE

NasE
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:13, 29.09.2010

no wlasnie mam opcje kupna w granicach 300 zl i troche szkoda takiej kwoty na radio ktore czyta tylko audio a nie lyka innych formatow

jakby udalo mi sie zejsc do 200-250 to bym bral chyba w ciemno

mma w sumie alpine z poprzedniego auta, ale nie chce stracic sterowania z kierwonicy i wspolpracy z bose + malo kuszacy dla zlodzieja (duuuuzo rozbierania heh)
  • 0

Honda for Life :)
EG4 -> EG5 -> CG8 -> EG9 -> GSX-R 750 + CM1


#10 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:17, 29.09.2010

nie zebym chciał Ci zniechęcac do zakupu cd bose, bo sam byłem napalony :)) ale tak jak powiedziałm wczesniej za 10 letni sprzecik i tylko CD 300zł to lekka przesada tak więc przy pomocy kilku osób udało sie zrealizowac pewien projekt o którym mowa w temacie http://www.accordklu...opic.php?t=8939
według mnie jest wszystko OK i słuchasz tego czego chcesz CD, mp3 itd
  • 0

#11 NasE

NasE
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:53, 29.09.2010

ten temat zmiany radia juz widzialem i sledzilem

takze jestem mniej wiecej zoorientowany.

Ja mam jeszcze NAVI, wiec w sumie chyba obylo by sie bez rozbierania gory czyli ramki wokol zegarow i nawiewu, dobrze rozumuje?

u mnie radio i climatronik jest w dolnej konsoli

obecnie jestem na etapie proby ozywienia anteny, bo wogole sie nie wysuwa ani nawet silnik nie zalcza.

zanim zaczne rozbierac (malo czasu) chcialem sie rozeznac czy jest od niej jakis osobny bezpiecznik, ktory byl w pewnym temacie przytaczany, ale nikt tej watpliwosci nie rozwial.

Ja osobiscie zadnego bezp. od anteny nie znalazlem a szkoda, bo bede musial rozbierac moze niepotrzebnie tapicere bagaznika . . .

tez mysle na zmiana radia i jak juz mowilem mam fajna alpine, ale kurcze pomimo archaicznego wygladu i funkcji ten CD Bose nie jest zly jesli chodzi o wkomponowanie sie.
  • 0

Honda for Life :)
EG4 -> EG5 -> CG8 -> EG9 -> GSX-R 750 + CM1


#12 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 16:33, 29.09.2010

co do bezpiecznika to proponuje przeglądnać temat http://www.accordklu...topic.php?t=765
drugi i trzeci schemat dotyczy systemu bose
  • 0

#13 NasE

NasE
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 29.09.2010

dziekuje za linka jednak albo jestem slepy albo cos pomylilem.
Czy sygnal anteny to remote switch?Czy tez remote switch to kable od sterowania w kierownicy?

Tam sa same schematy wiazki, ale chyba nie bezpiecznikow?

ogolnie slaba jakosc dlatego malo czytelne dla mnie :(
  • 0

Honda for Life :)
EG4 -> EG5 -> CG8 -> EG9 -> GSX-R 750 + CM1


#14 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 09:49, 30.09.2010

dziekuje za linka jednak albo jestem slepy albo cos pomylilem.
Czy sygnal anteny to remote switch?Czy tez remote switch to kable od sterowania w kierownicy?

Tam sa same schematy wiazki, ale chyba nie bezpiecznikow?

ogolnie slaba jakosc dlatego malo czytelne dla mnie :(


no fakt ja mam podwójne oczy :sm
schemat drugi prawa strona oznaczone kwadratem PASSENGERS FUSE RELAY BOX
bezpiecznik No 11 wartość 7,5 A przewód WHT/BLU idzie na schemat trzeci jako zasilanie anteny :))
i drugi bezpiecznik ta sama paczka - bezpiecznik No 10 wartość 20A zasilania mocy wzmacniacza

Sterowanie radiem przy kierownicy
schemat drugi - lewy dolny róg - oznaczone jako RADIO REMONTE SWITH
  • 0

#15 NasE

NasE
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:29, 30.09.2010

ok czyli teoretycznie bezp Nr 11 jest zwany interrior light czyli oswietlenie wnetrza, ktore mi defacto dziala, a bezpiecznik caly.

WIec albo pozostaje testowac wiazke czy idzie sygnal lub prosciej rozebrac lewy tylny boczek w bagazniku i zobaczyc czy wogole antena jest podlaczona albo czy styki nie zasniedziale lub silniczek dead.

Prosciej bedzie chyba zobaczyc na samym koncu przy antenie czy jest zasilanie czy tez niet.
Jesli bedzie to oznacza siilniczek dead.

Pytanie tylko bo nie chce polamac jak wyjac te dwa plastikowe kolki aby ich nie polamac?
Ten jedyn co jest przy rancie klapy bagaznika wyjmuje bezproblemowo natomiast tamte dwa siedzace mniej wiecej w srodkowej czesci przed mocowaniem amora dosc mocno sie trzymaja i chcialbym wyjmujac je ich nie zniyszczyc, bo pewnie dostac takie kolki to klopot + orginaly trzymaja lepiej.

Czy ma ktos jakas rade jak to rozebrac nie niszczac?

P.S. Jarek tez mam dodatkowe szklane oczy :)

Pozdrawiam
  • 0

Honda for Life :)
EG4 -> EG5 -> CG8 -> EG9 -> GSX-R 750 + CM1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq