Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Check engine na trasie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:43, 08.09.2010

witam

To ja sie podepne mi tez sie zapalil czek 2 razy na trasie ale jak zgasilem silnik to zgasl. Tylko ze jak zapalilem to obroty pelzaly po dnie i po korekcie wracaly pytanie moje czy to bedzie lambda czy silniczek krokowy?

aha i jeszcze jedno na bezynie jak przelaczylem bylo to samo z obrotami
  • 0

#17 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 08.09.2010

Witam ponownie.
check -blad jak poprzednio - skasowany przez 2-3 minutowe zdjecie klemy. U mnie pozakontrolka autentycznie nic innego nie ma. Auto jezdzi na gazi normalnie, obroty ok - nic. Dlatego podejrzewam ze check pojawia sie po ostrzejszej jezdzie albo przy dluzszej jezdzie na trasie bo jakis element instalacji nie wyrabia. Na razie chce poczekac na kolejny check - jak przyjdzie to skasuje i pojezdze na benzynie. Jak sie nie zapali to lece do gazownikow.

Jakies sugestie?
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#18 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 20:02, 08.09.2010

witam

To ja sie podepne mi tez sie zapalil czek 2 razy na trasie ale jak zgasilem silnik to zgasl. Tylko ze jak zapalilem to obroty pelzaly po dnie i po korekcie wracaly pytanie moje czy to bedzie lambda czy silniczek krokowy?

aha i jeszcze jedno na bezynie jak przelaczylem bylo to samo z obrotami


dopóki nie komp nie zaadoptuje sobie obrotów (trwa to jakis czas) bedzie ci tak skakac góra dół. ani sonda ani krokowy nie ma tu nic wspólnego. ustawienie gazu tu szukaj dziury
  • 0

#19 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:20, 09.09.2010

Dlatego podejrzewam ze check pojawia sie po ostrzejszej jeździe albo przy dłuższej jeździe na trasie bo jakiś element instalacji nie wyrabia. Na razie chce poczekać na kolejny check - jak przyjdzie to skasuje i pojeżdżę na benzynie. Jak się nie zapali to lecę do gazowników.

.... Jak czek wyskakuje spontanicznie i znika to mapa w sterowniku gazowym jest źle ustawiona. Jak pojedziesz do gazowników na bank będzie P0171 lub P0172.... bo mapę to się powinno ustawiać przy większym obciążeniu silnika a nie tylko miasto.... ja potrafiłem zrobić 2000 km po wawie i nic .. tylko wyskoczę poza miasto i chec.. zatrzymam się zgaszę odpalę i zgaśnie i tak tak podniosłem troszkę ch-kę .. i śmiga miód malina
  • 0

#20 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:27, 09.09.2010

Tyle ze u mnie po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka nie gasnie. A bledy to oczywiscie dotycza zbyt ubogiej mieszanki jak pisalem na poczatku postu.
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:22, 13.09.2010

bo check po wczytaniu błędu nie gaśnie po kilkakrotnym zgaszeniu i zapaleniu! u mnie check się świeci wyskakuje oczywiście ze to sonda! wiem ze to problem z regulacją gazu bo na benzynie jest ok! czyli męczyć gazowników!a ponadto to w stosunku co do dodatkowego smarowania zaworów czyli lubryfikator nie jestem zwolennikiem, powoduje zanieczyszczenie katalizatora! i nie ma sensu bo kto zagwarantuje ze przez zrobione otwory lub otwór w kolektorze dolotowym przez który kapie ciecz (olej) trafią na zawór! żadna!! jedyna ochrona przed wypaleniem i uszkodzeniem zaworów to prawidłowe ustawienie mieszanki!! kolego masz źle skalibrowany komputer gazowy! mam pytanie czy samochód ustawiali ci na postoju!bo jak tak to niech wezmą laptopa i podłączą się do kopa lpg i kalibracja podczas jazdy( dać ostro po garach)! to na pewno pomoże!
  • 0

#22 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 13.09.2010

Wszystko co piszesz sie zgadza ale..
Samochod byl jezdzony na gazie od 70000 ja mam go od jakichs 4000 i dopiero teraz sie zaczelo swiecici tylko w przypadkach jak opisalem wiec nie do konca mnie przekonuje ze jest mapa zle ustawiona - a wczesniej to jak jezdzilo ze nie swiecilo.
Faktycznie po pierwszym checku zrobilem przeglad i poprawka w mapie byla robiona na postoju ale jak dzwonilem teraz i powiedzialem o co chodzi to od razu powiedzieli ze trzeba bedzie troszke autko "rozgrzac" i poustawiac w ruchu.

Ja mam lubryfikator ale nie wypowiadam sie na temat skutecznosci - po prostu byl zalozony od razu i taki kupilem. Na razie jezdze po miescie i mi to nie przeszkadza. Jak bede mial chwile czasu to do nich podskocze.

Dzieki za wszelkie podpowiedzi
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#23 palmall

palmall
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Legacy
  • KM:165
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sreberko ;]
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:11, 17.09.2010

To ja też się podepnę pod temat.
Tydzień temu zrobiłem instalkę gazu BRC i autko sprawuje się super, z małym zonkiem dzisiaj rano w drodze do pracy, na prostej przy 80km check engine. I nie gaśnie po zgaszeniu, klem jeszcze nie odpinałem bo stwierdziłem że nie mam po co. Gazownik powiedział że to może się zdarzyć bo od instalki zrobione dopiero ~500 km a około tysiąca potrzebna jest korekta map - ale podjadę dzisiaj do niego i podepnę się pod kompa to zobaczymy co to za błąd.
A co do wyżej wypisanych problemów to ja obstawiam właśnie te mapy które trzeba by było skorygować u jakiegoś gaziarza.
  • 0

#24 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:47, 17.09.2010

palmall, na 99% będzie to u Ciebie zły skład mieszanki.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#25 palmall

palmall
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Legacy
  • KM:165
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sreberko ;]
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 17.09.2010

Nom wiem, też tak sądzę dlatego się jakoś tym specjalnie nie przejmuje :]
  • 0

#26 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:40, 14.11.2010

Szanowni Państwo,

tak żeby nie zostawic tematu bez zakonczenia.

Od ostatniego checka nie bylo trasy i nic sie nie dzieje. Check sie nie zapalil, autko jezdzi normalnie. Wsio ok.
Do gazownikow nie jechalem bo co z tego ze wezme go do auta i nawet przygrzejemy jak sie nie zapali. po miescie tez potrafie odciac na gazie i nic sie nie zapala. Poki co to olalem ale z czasem moze do tematu wroce.
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq