Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Check engine na trasie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 05.09.2010

Szanowni Forumowicze

Mam maly problem z autkiem i stawiam na gaz albo sonde lambda. Moja instalacja zostala opisana i oceniona w poscie z linka
http://www.accordklu...opic.php?t=8284

Podstawowe dane

1. Reduktor BRC Genius MB - z certyfikatu po wlosku wynika ze to model 1200 Sensore H20 PL
2. Zbiornik STAKO 630/204/47l.
3. Wielozawór typu BRC
4. Układ sterujący BRC Sequent 24 + lubryfikator

Teraz moj problem

Od marca jak otrzymalem furke wszystko smigalo ok. Zdanego check engine - nic. Jazda ro 99 % miasto w korkach ale robilem tez trase 1000 km i nie bylo problemu. Dwa tygodnie temu jadac poza miastem kilka razy wyprzedzalem wiec wiadomo gaz do dechy. No i zaswiecil sie check engine. Podpialem pod kompa i wywalilo bledy

P0421 - katalizator i
P2195 - sonda 1 - zbyt uboga mieszanka

bledy skasowalem i umowilem sie na przeglad u gazownikow. W zeszly poniedzialek bylem na przegladzie. Wymieniono filtry - podregulowano w ustawieniach na kompie. Przez te dwa tygodnie znow jazda w miescie i nic sie nie dzieje. Dzis zonka smignela sobie na grzybki i podczas powrotu znow sie kontrolka zapalila.

Nie wiem czy ma to zwiazek z jazda po trasie czy czysty przypadek.

Poki co tych nowych bledow nie znam ale stawiam ze beda identyczne. Co to oznacza dla autka?

Z tego co poczytalem na forum (a naprawde poczytalem wiec jesli ktos znajdzie jakis post to prosze o wyrozumialosc) moze byc trafiona sonda lambda. W poscie http://www.accordklu...0e36942379e9630 sa podane numery sond ale prosilbym o potwierdzenie.
No i nastepne. Znalazlem cos takiego http://www.hdmot.pl/...rsalna-dox-0114
Podejdzie ?? wprawdzie uniwersalna ale Denso.

Koledzy(zanki). Pomozcie swoimi komentarzami.
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:21, 05.09.2010

Nie ma błędu sondy, tylko sonda zgłasza złą mieszankę.
Chyba regulacja gazu pomoże. Może zmień gaziarzy.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:26, 05.09.2010

A ja dodam pytanie do kolegi jaceklongi - do jakiej mocy max jest przewidziany ten reduktor.
Bo możliwe, że jest za słaby do twojej mocy.

Jak się zaświeci check skasuj błędy i daj ostro w palnik na benzynie.
Jeśli się check nie pojawi, to ja obstawiam za ubogą mieszankę na wysokich obrotach, czyli konieczna regulacja gazu.
Napisz jeszcze jakie masz wtryskiwacze założone - jeśli nie wiesz, to zrób zdjęcie i wrzuć na stronkę.
  • 0

#4 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:26, 05.09.2010

no dobra ale czemu dopiero teraz. Gdyby wywalalo na poczatku klalbym na nich ale jak d tej pory znalazlem same pozytywne opinie o tej firmie.
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:28, 05.09.2010

Wcześniej jeździłeś głównie w mieście. Nie pałuje się auta na maxa raczej w takim trybie jazdy :)
  • 0

#6 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 05.09.2010

tez stawiam na reduktor ale wiecie - lepiej posluchac opinii kilku osob zwlaszcza lepiej ogarniajacych temat.
Wtryski mam takie
http://www.box.net/shared/ab02lqrcg5

Dzieki za wszelkie odpowiedzi. Mam zamiar teraz kilka dni pojezdzic z check engine bo podobno jak sie blad nie powtorzy to kontrolka zgasnie. Prawda to i jak dlugo trzeba czekac??

Czekam na dalsze opinie
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#7 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:39, 05.09.2010

ja miałem podobny problem, po mieście nic się nie działo, ale 2 razy musiałem pojechać do krakowa na lotnisko i 2 razy w drodze powrotnej prawie w tym samym miejscu (pod górkę) gdzie trzeba było przycisnąć zapalała się kontrolka (był to ok 300 kilometr trasy), potem nie pomagało nawet powtórne uruchomienie silnika, po chwili zapalała się znowu, na bęzynie do końca trasy nic się nie działo
pojechałem do gazownika wyregulował instalacje jeszcze raz i pomogło, przy 3 kursie nic się nie działo
PS: błąd jaki wyrzucało to sonda lambda
  • 0

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:10, 05.09.2010

Mam zamiar teraz kilka dni pojezdzic z check engine bo podobno jak sie blad nie powtorzy to kontrolka zgasnie. Prawda to i jak dlugo trzeba czekac??

Nie prawda check nie zgaśnie i aby wyeliminować błąd sądy lambda trzeba pojeździć na samej benzynie (oczywiście po skasowaniu checka).Tak na szybko odepnij na 2 s klemę check zniknie i jeżeli możesz pojeździj kilka dni na pb-proponuję nawet 1000 km.Jak się nie zapali to do gaziarzy niech regulują.Pamiętaj również,że nawet jeżeli do gazu podczas jego spalania dostanie się jakiś syf-może wyskoczyć również check.Spróbuj zmienić dystrybutora gazu,chyba,że tankujesz na jednej stacji.Udowodnione jest,że gaz-gzowi nie równy.
  • 0

#9 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Z dokładkami
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:16, 05.09.2010

Check może sam zgasnąć u mnie jak kat świrował to bywało że znikał
  • 0

#10 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:33, 06.09.2010

Dziekuje bardzo za wszelkie uwagi.
Glinus, 1000 km to dla mnie dwa miwsiace jezdzenia - wiem ze to szok ze sa tacy :)
Co do regulacji to jak bylem na przegladzie to gosciu wlasnie cos podregulowal.
Moim zdaniem to raczej nie kwestia regulacji. W lipcu bylem na urlopie - walilem dluzsza trase i tez nie jechalem 50 a nic sie nie zapalilo. W miescie tez trafilo sie pociagnac do odciecia wiec wg mnie to raczej nie to.
Gaz tankuje zawsze na jednej stacji BP u siebie na osiedlu.

A takie mam jeszcze pytanie - czy z tym bledem mozna jezdzic do usranej smierci ?? Wiem ze naprawie to ale poki co musze auta uzywac.
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:59, 06.09.2010

mopsik, skocz tutaj
Dymek | Dzioopla Garage | Instalacje LPG, Swapy, MEchanika,
Gdynia ul.Dickmana 29A | Tel: 512-310-045
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#12 piterem

piterem
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Łodzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:215
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:48, 06.09.2010

Coś duzo problemow z tą instalacja BRC.....
Sam mialem swojego czasu problemy jezdzilem po gazownikach i zadowolajacego efektu nie bylo...
I nie uporalem sie do tej pory z tym.jezdze na benzynie caly czas i ni c sie nie dzieje zrobilem jakies 3000km i wszystko ok.
Wezme sie jeszcze za to jak wroce do kraju bo obecnie przebywam za granicą.Trzeba poszukac porzadnego fachowca....
A sam rozwazalem zmiane instalacji na inna,bo cos to BRC wadliwe jest i to juz ktorys przypadek z rzedu i nie koniecznie z honda.Czyzby sie tak szybko zuzywala?????
A tu masz link do mojego problemu:)
http://www.accordklu...opic.php?t=8629
Pozdrawiam.
  • 0

#13 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 06.09.2010

Zapomnialem napisac o najwazniejszej rzeczy.
Poza tym ze kontrolka sie pali auto smiga na gazie jak glupie. Zadnej roznicy, dlawienia, prychaia nic.
Mi to wyglada jakby przy dluzszej szybkiej jezdzie cos nie wyrabialo albo sie zapychalo - moze sie cosprzepala.
Nadmienie za po zapaleniu kontrolki autko smiga tak samo. Po prostu jedziesz, smigasz - nagle kontrolka - i jedzisz dalej, smigasz tyle ze sie pali.

Plan na razie jest taki- sroda czytanie bledu i kasowanie. Pozniej wizyta u gazownikow tych ktorzy zakladali i gdzie caly czas byl serwisowany. Dzis juz rozmawialem z nimi.

Do kolegi Dymka udam sie jak tam nic nie zdzialaja albo beda chcieli zedrzec kase.

Dziaki za rady
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#14 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Z dokładkami
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:02, 07.09.2010

Jak w mojej kończył się katalizator to też normalnie śmigała na checku
  • 0

#15 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:26, 07.09.2010

To u mnie jak się zapalił to auto słabo jechało, a dodam że tylko regulacja na trasie pomogła, wcześniejsze w warsztacie nic nie dawały.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq