XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
BRC i check engine
#1
Napisano 18:37, 23.02.2010
Wlasnie zakupilem - choc jeszcze nie mam w rekach - Accord 2.o z LPG rok prod 2003. Z papierow ktore mam wynika ze instalacja to:
1. Reduktor BRC Genius MB - z certyfikatu po wlosku wynika ze to model 1200 Sensore H20 PL
2. Zbiornik STAKO 630/204/47l.
3. Wielozawór typu BRC
4. Układ sterujący BRC Sequent 24 + lubryfikator
Gaz byl zalozony w roku 2007 przy przebiegu 109000 - auto teraz ma 172000.
Dodatkowo powiem ze na probe wymienilismy sonde lambda na inna uzywana, problem zniknal i ponownie sie pojawil.
Gaz zakladany w firmie Auto-System w Sopocie, do konca serwisowane - wszytkie wpisy przegladow w ksiazce.
Auto z pewnej reki od kolegi. Jedyny mankament to swiecacy sie check engine na gazie- powiedziano mu ze tak ma byc i mimo ze juz troche na gazie przejechal nicspecjalnego sie nie dzialo.
A mnie to troche martwi...
W zwiazku z tym mam pytanie:
1. Czy taki zestaw jest ok?
2 Czy faktycznie tak ma byc ze check engine sie swieci.
Przeszukiwalem forum i ogolnie BRC jest polecane stad moje pytanie.
Z gory dziekuje za wszelkie uwagi - lacznie z krytycznymi a nawet na te czekam najbardziej.
Mopsik
#2
Napisano 18:54, 23.02.2010
Oj tam nie przejmuj się pewnie już gniazda zaworowe powypalane
Najprostsze rozwiązania bywają najlepsze a więc zdemontuj to nitro i oddaj na złom
#3
Napisano 19:45, 23.02.2010
Moze ktos bedzie mial lepsze newsy
Mopsik
#4
Napisano 19:53, 23.02.2010
#5
Napisano 19:59, 23.02.2010
spoko zaraz Policja wpadnie to Ci wytłumaczy co i jak
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#6
Napisano 21:01, 23.02.2010
spoko zaraz Policja wpadnie to Ci wytłumaczy co i jak
Hmmmm... Teoretycznie rozumiem żart jaki kolega Malin zastosował ale po nim powinna isc porada. Zakładanie, że ktoś kto kupił/zapłacił za samochód przed jego faktycznym przekazaniem będzie miał problemy z Policją jest co najmniej niegrzeczne. Szczególnie, że kolega wspomina o znajomym a ten zapewne zaproponował koledze zanim odebrał nowy samochód.
Sam również zapłaciłem zaliczkę właścicielowi i spisałem umowę na miesiąc przed odbiorem, bo ten odbierał nową Toyotę zamówiona z salonu. Tok rozumowania kolegi od głupiego komentarza wynika z braku doświadczenia w cywilizowanym kupowaniu auta, czyli innym niż "gotówka na stół i kluczyki".
Morał: zanim napiszesz coś głupiego - pomyśl o innych mozliwościach.
Co do samej instalacji: kolega własnie zmagał się z podobnym problemem w swoim Seacie Ibiza z 2005 roku. Instalacja BRC Sequent 1200. Auto zaczęło odpalać na ciepłym za drugim razem. Wcześniej pojawiła się kontrolka check.
Okazało się, że jest to reduktor. Niestety na gazie się nie znam (nie mam) ale chodziło o coś takiego, że gaz dostawał się do kolektora wtedy kiedy nie powinien. Może to będzie wskazówka.
Pozdrawiam i witamy na forum (mimo niefortunnego startu).
#7
Napisano 21:04, 23.02.2010
Jedyny mankament to swiecacy sie check engine na gazie- powiedziano mu ze tak ma byc i mimo ze juz troche na gazie przejechal nicspecjalnego sie nie dzialo.
ło matko ... lepiej niech tego postu nie czyta pablo.see bo posypią się bluzgi na zakład :>
mopsik, a gdybyś tak pojechał na przegląd i autko ściągało by w jedną stronę lub wogóle nie hamowało i facet powiedział by "tak ma być" na pewno nikt by w to nie uwierzył tylko z lekceważącym uśmiechem zmienił zakład.
I dobrze bo z czasem to może się odbić na kondycji silnika ... to oznacza zły skład mieszanki paliwa LPG I o tym przecież Ci cały czas autko sygnalizuje jako "check".A mnie to troche martwi...
Daj dokładniejsze namiary na ten zakład a na pewno trafi u nas na czarną listę bo skoro twierdzą, że "tak ma być" to kompletnie nie mają pojęcia jak zagazować Hondę.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#8
Napisano 21:05, 23.02.2010
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#9
Napisano 21:06, 23.02.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#10
Napisano 21:45, 23.02.2010
Auto widzialem, wiem co wzialem jest juz moje zarejestrowane moje ubezpieczenie itd. jednak z roznych wzgledow (np. polos poszla do regenracji) nie mam go w rekach.
Same auto nie sprawia zadnych problemow. Odpala od razu wszytko gra itp.
Gaz sprawuje sie rowniez bez zarzutow - oczywiscie poza kontrolka.
Co do gazownikow to spokojnie - od dawna nie wierze w TTTM - ten typ tak ma.
Dla jasnosci - to jest moje 4 auto - jedno wczesniej bylo zagazowane i co do mojej meki z firma instalujaca moglbym napisac powiesc. Skonczylo sie na tym ze jak wjezdzalem na warsztat z autem to wlasciciel uciekal
Jutro do nich zadzwonie i pogadam - moze cos trzeba doregulowac. A jak nie to instalacja pojdzie do polecanego przez Was warsztatu.
No ale nie mam od Was odpowiedzi na temat samej instalacji - czy skladniki sa dobrane wlasciwie
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i czekam na dalsze uwagi
Mopsik
#11
Napisano 21:53, 23.02.2010
Jestem i powiem,że jazda na gazie z włączonym checkiem i tak jak powiedział Siwy sugeruje zły skład mieszanki.Wielokrotnie tłumaczyłem zbyt bogata mieszanka może uszkodzić katalizator,a zbyt uboga może spowodować wypalenie gniazd zaworowych.Ma wpaść policja forumowa, że tak powiem.
Nie musi Pablo ja mogę posłać parę bluzg i propozycja jest taka:podziękuj dotychczasowemu gazownikowi i zapomnij o nim,a udaj się do:ło matko ... lepiej niech tego postu nie czyta pablo.see bo posypią się bluzgi na zakład :>
POMORSKIE
Dymek
ul. płk. Stanisława Dąbka 29
81-155 Gdynia
512310045
Masz bardzo blisko i jest to zakład polecany.Kolega "Dymek" ogarnie Tobie instalkę i będziesz cieszył się z jazdy.
#12
Napisano 22:14, 23.02.2010
Vielebny, nie denerwuj się Malinowi chodziło o Glinusia
Heh A ja się tutaj produkuję... Sorry. Jednak źle zrozumiałem żart...
#13
Napisano 22:27, 23.02.2010
I wszystko jasne podany przez Ciebie reduktor obsługuje od 80-100 KW(może trochę więcej),a Twoja Hondka ma 114 KW czyli za mało,albo na styk.Reduktor zamontowany w 2007r i parę km już zrobione,czyli reduktor stracił trochę na osiągach-pomyśl jak się Acco męczy.Kontaktuj się z Dymkiem i powiedz,że masz namiary z naszego forum i od Pablo See (mam nadzieję,że się nie obrazi)Reduktor BRC Genius MB - z certyfikatu po wlosku wynika ze to model 1200 Sensore H20 PL
#14
Napisano 22:30, 23.02.2010
#15
Napisano 22:53, 23.02.2010
ło matko ... lepiej niech tego postu nie czyta pablo.see bo posypią się bluzgi na zakład :>
No to jedziem z koksem. A więc k...a... żartowałem.
Udaj się do kolegi dymka
ul. płk. Stanisława Dąbka 29
81-155 Gdynia
512310045
Niech przeglądnie instalację i zrobi co trzeba, ew. wytłumaczy.
Żeby nie było różowo to napiszę, że kto jeździ z lampką MIL (malfunction indicator lamp) i jest to błąd uboga/bogata mieszanka i twierdzi, że tak ma być, to jest debilem i idiotą, nie ubliżając ludziom psychicznie chorym.
BRC da się ogarnąć i będzie jeździć. Podobno jest to "idot-proof" ale lepsze ręczne ustawienie mnożnika niż najlepsze automaty. Trzeba będzie sprawdzić czy nie klęka ciśnienie (reduktor) albo czy wtryskiwacze nie domagają się pieszczot albo wymiany.
Na Ciebie kolego nie jestem zły, ale jak masz namiar na zakład (sorry Siwy) to przekaż tutaj, powinieneś mieć w papierach.
Nie przejmuj się, dojdziesz do ładu, to będziesz śmigał.
BTW Sivy pochlebiasz mi
Do zobaczenia na trasie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych