XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Duży szum w samochodzie... to nie wina opon!
#46
Napisano 20:51, 03.02.2013
być może zacisk jest źle skręcony
#47
Napisano 15:21, 04.02.2013
wyglada jakby tarcza scierala sie mocniej od strony piasty - widac gladziej wyslizgana powierzchnie - poza tym tarcze po jezdzie nawet przy niewielkim hamowaniu są gorące.
dzieki
Pozdrawiam,
47
#48
Napisano 16:28, 04.02.2013
a moze to być kwestia zuzytych tarcz i nie dopasowania klocka (nowego) do starej tarczy?
może. chociaż 500km to sporo.
klocek ma/miał jakieś podkładki antywibracyjne?
na tarczy jest rant na zewnętrznej krawędzi?
sam zmieniałeś?
śruby pływające pracują jak należy (zaglądałeś czy smar jest)?
zacisk oczyszczony?
tłoczek wciskał się bez oporu?
fartuchy przeciwkurzowe szczelne na tłoczku i prowadnicach?
jeżeli sam zmieniałeś to rozkręcaj jeszcze raz jeżeli płaciłeś za to może wróć zareklamuj/naświetl problem.
#49
Napisano 12:04, 06.02.2013
plus zdjąć koło i sprawdzić czy klocek nie dociska za mocno tarczy
odkręcić zacisk - sprawdzić czy śruby pływające chodzą jak masełko
to normalne- fura ciężka , tylko pojęcie "gorące" jest względnepoza tym tarcze po jezdzie nawet przy niewielkim hamowaniu są gorące.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#50
Napisano 19:53, 06.02.2013
Pozdrawiam,
47
#51
Napisano 09:07, 07.06.2013
Teraz już w aucie cisza i nie słychać zacznego huczenia
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych