Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Duży szum w samochodzie... to nie wina opon!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#46 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:51, 03.02.2013

rozebrać zacisk i obejrzeć klocki, wydaje mi się że może to być odgłos drgania klocka
być może zacisk jest źle skręcony
  • 0

#47 47

47
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:320d
  • KM:184
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:21, 04.02.2013

a moze to być kwestia zuzytych tarcz i nie dopasowania klocka (nowego) do starej tarczy?

wyglada jakby tarcza scierala sie mocniej od strony piasty - widac gladziej wyslizgana powierzchnie - poza tym tarcze po jezdzie nawet przy niewielkim hamowaniu są gorące.

dzieki
  • 0

Pozdrawiam,
47


#48 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:28, 04.02.2013

a moze to być kwestia zuzytych tarcz i nie dopasowania klocka (nowego) do starej tarczy?


może. chociaż 500km to sporo.

klocek ma/miał jakieś podkładki antywibracyjne?
na tarczy jest rant na zewnętrznej krawędzi?
sam zmieniałeś?
śruby pływające pracują jak należy (zaglądałeś czy smar jest)?
zacisk oczyszczony?
tłoczek wciskał się bez oporu?
fartuchy przeciwkurzowe szczelne na tłoczku i prowadnicach?

jeżeli sam zmieniałeś to rozkręcaj jeszcze raz jeżeli płaciłeś za to może wróć zareklamuj/naświetl problem.
  • 0

#49 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:04, 06.02.2013

podnieśc fure, kręcić kołem i ocenić czy koło obraca się bez oporów- jedna osoba kręci kołem druga naciska hebel i patrzy czy odbija czy nie
plus zdjąć koło i sprawdzić czy klocek nie dociska za mocno tarczy
odkręcić zacisk - sprawdzić czy śruby pływające chodzą jak masełko

poza tym tarcze po jezdzie nawet przy niewielkim hamowaniu są gorące.

to normalne- fura ciężka , tylko pojęcie "gorące" jest względne
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#50 47

47
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:320d
  • KM:184
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 06.02.2013

dzieki bardzo, posprawdzam co i jak
  • 0

Pozdrawiam,
47


#51 patricoos

patricoos
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 07.06.2013

Też miałem ten sam problem, co kolega z pierwszego posta w tym temacie. Od 40 km/h zaczynało huczeć w samochodzie, przy skręcie w prawo dżwięk był jakby trochę cichszy. Pojechałem do mechanika, i tak jak mysłałem, prawe łożysko poszło. Niestety przy wymienianie, chyba mechanicy coś za mocno rwali, bo uszkodzona została taka gumowa osłona przy końcówce drążka kierowniczego i on też poszedł na wymianę.
Teraz już w aucie cisza i nie słychać zacznego huczenia :ok
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq