Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Jakie spreżyny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:49, 26.08.2010

to masz sprawe jasna do amorków kayaba jakie kupiles jezeli mozesz kup albo sprezynki kayaba albo mozna jeszcze dostac monroe. Jezeli nie mozesz sobie na to w tej chwili pozwolic zosan przy starych jezeli sa jescze dobrze. Sprawdz równiez przy okazji górne mocowanie amorka czy tulejka nie jest rozbita, bo jezeli tak to wartało by je zminic bo moze powodowac popukiwanie, a jego pozniejsza wymiana moze byc kłopotliwa gdyz ponownie trzeba bedzie wyciagac amorki
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:29, 26.08.2010

wymieniałem to są takie 2 gumy i metalowa tulejka wymieniałem bo stukało.lecz dalej stuka dlatego kupiłem amorki
  • 0

#18 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:36, 26.08.2010

dokładnie no to ten problem masz juz z głowy
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#19 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:04, 26.08.2010

ogolnie sportowa sprezyna nie jest twarda sama w sobie dopiero w polaczeniu ze sportowymi amortyzatorami sie robi twardziej bo maja wieksze tlumienie. jezlei masz kyb i kupisz do tego jakies sprezyny ktore Ci malo obniza auto to nie bedzie tragedii, no chyba ze chcesz sie scigac to bez sensu, jak jezdzisz spokojnie a zalezy Ci tylko na wygladzie to nic sie nie stanie.

nie polecam nikomu sportowych sprezyn do seryjnych amortyzatorow bo mnie zaraz zigi pojedzie:P ale jak ktos chce tylo wyglad to mozna tak zrobic.
  • 0

#20 xbialyx

xbialyx
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:SE EXECUTIVE
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 26.08.2010

ja wole jakieś miększe sprężyny żeby się dobrze jeździło po tych dziurach bo jak za twarde są to masakra


Żadna masakra. Ale jak idzie na zakrętach, zero przechyłów itp.... A dziury to czy masz miękkie czy twarde to i tak czujesz i tak. Za dużo ich u nas, hehe.
  • 0

#21 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:22, 26.08.2010

podobno wg statystyk maleje ilosc dziur:) (ale po cichu to po prostu male sie lacza w duze:P) hehe

dawaj sportowe lekko obnizone i bedziesz na pewno zadowolony:) w przyszlosci sobie zmienisz amortyzatory i bedzie gitara:)
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:28, 26.08.2010

dawaj sportowe lekko obnizone i bedziesz na pewno zadowolony:)
tzn jakie mam kupić żeby amortyzatory nie dostawały po dupie jakiś model cena bo ja zielony
  • 0

#23 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:33, 26.08.2010

widze ze sieje postrach na forum w dziale zawieszenie :)

co do spreżyn to chodzi o takie by obnizyły ci furke max do 30mm to jest lekkie obnizenie znajdziesz tego mnóstwo na allegro, tylko tak jak pisałem juz kiedys ja jestem przeciwnikiem obnizajacych sprężyn do seryjnych amorków
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#24 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:06, 26.08.2010

Zigi, chyba kazdy wie ze powinno sie dawac sportowe do obnizanych jednak nie zawsze kasa pozwoli i czasami szkoda wyrzucic cos co juz sie kupilo albo jest jeszcze w dobrym stanie. ja po 10kkm nie widze zadnej roznicy w dzialaniu amortyzatorow na nizszych sprezynach.

http://moto.allegro....1185506684.html mysle ze te spokojnie wystarcza chyba ze chcesz zainwestowac wiecej to eibach albo h&r te pierwsze sa bardziej miekkie i nieco tansze jednak to i tak wydatek w granicach 800zl.
  • 0

#25 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:10, 26.08.2010

my juz dawno zakopaliśmy topór wojenny :)

ja to podkreślam tylko dlatego ze mimo iz mowisz ze kazdy o tym wie to od czasu do czasu znajdzie sie ktos kto powie ze tak mozna i tak sie robi :). A to ze kasa wyznacza granice fantazji to mi nie musisz powtarzac, wiem o tym :), ale skoro ktos juz wymienia amorki i mysli nad sprezynami to lepiej skierowac go na własciwy tor :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#26 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:12, 26.08.2010

sa gdzies moze schematy a dokladnie to interesuje mnie rysunek techniczny bilsteina b8, tzn chodzi mi o to czy talezyk jest identycznie w tym samym miejscu co w serii czy troche nizej? bo narazie mam na serii eibachy i jest jakos wysoko:( chcialbym wieksza glebe widze ze to uzaleznia:D
  • 0

#27 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:16, 26.08.2010

mysle ze o cos takiego ciezko. W tych bilsteinach sam talerzyk jako tako nie jest nieruchomy, on stanowi oddzielna częśc amorka nakładana na niego, a we własciwym połozeniu blokuje go pierscien rozszerzający, wiec składajac wszytko do kupy samemu sie nakłada ten talerzyk nie pamiatam juz teraz ale chyba był on dokładnie w tym samym miejscu, on raczej mial krótszy tłok i to go rózniło wizualnie
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#28 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:20, 26.08.2010

kurcze bo mi siadl na 66.5cm z przodu mierzac od podloza przez srodek kola do nadkola. a shine ma 61... tylko ze z tego co sie dowiedzialem i dopatrzylem to ma talezyk na najnizszym polozeniu w koni sport czyli jakies 15-20mm nizej ale to i tak daje powiedzmy 63cm... kurcze mam straszny dylemat z tymi amortyzatorami a nie umiem znalezc rysunkow technicznych ktore cos by mi podpowiedzialy...

jest jakis sposob zeby przelozyc ten talezyk jak jak amortyzator jestjuz zalozony? powedzmy ze sprezyny sciagne sciagaczem i podniose auto na podnosniku? czy to trzeba jakos inaczej przelozyc?
  • 0

#29 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:24, 26.08.2010

jezeli mówisz o KOni Sport to zeby przełozyc talerzyk musisz zdemontowac amorek z auta i sciagnac spręzyne i wtedy jest to wykonalne
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq