XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z kodowaniem pilota VI
#46
Napisano 15:39, 25.05.2012
#47
Napisano 18:07, 10.11.2013
#48
Napisano 12:46, 05.04.2014
Odgrzewając patelnie, jakie macie numery na płytce w pilocie centralnego w liftbacku z 2001 z silnikiem 1.8?
Szukam pilota i już mam sprzeczne info co do pasujących numerów i ich zakodowania.
#49
Napisano 18:25, 05.04.2014
G8d-452h-aOdgrzewając patelnie, jakie macie numery na płytce w pilocie centralnego w liftbacku z 2001 z silnikiem 1.8?
Szukam pilota i już mam sprzeczne info co do pasujących numerów i ich zakodowania.
Do zobaczenia na trasie.
#50
Napisano 18:54, 05.04.2014
G8d-452h-a
Dzięki Już wiem czego szukać.
edit: pilot kupiony i już wkodowany, obyło się bez problemów i cała operacja trwała pół minuty teraz sama przyjemność i wygoda.
Użytkownik Jakub_rm edytował ten post 20:02, 10.04.2014
#51
Napisano 20:26, 15.12.2014
Witam. Kupiłem Accorda VI, jednak nie bylł z kluczykami oryginalnego pilota do centralnego zamka. Czy dokupując oryginalny pilot np. z allegro jestem w stanie sam go zaprogramować pod mój samochód, czy tylko ASO
#52
Napisano 23:11, 15.12.2014
Witam. Kupiłem Accorda VI, jednak nie bylł z kluczykami oryginalnego pilota do centralnego zamka. Czy dokupując oryginalny pilot np. z allegro jestem w stanie sam go zaprogramować pod mój samochód, czy tylko ASO
Zrobisz to sam. Musisz programować wszystkie piloty jednocześnie, ponieważ zmienia się kod po tej operacji. W ASO immobilizer w kluczu.
#53
Napisano 13:44, 26.10.2015
G8D- 452H- A taki mam nr pilota, Acco 2.0 z 1999 r próbowałem kodować na wszystkie sposoby, ostatnio nawet dałem kolesiowi który się tym zajmuje ale mówił coś, że piloty gubią pamięć dlatego ciężko je zakodować. Ostatnio miałem takie zdarzenie, iż przejechałem jakąś odległość przez przypadek dotknąłem przycisk zamknij i pilot zadziałał, stałem później przy samochodzie i otwierałem/ zamykałem plus jeszcze otwieranie tylnej klapy bagażnika, wszystko było ok, po powrocie do domu musiałem zamykać samochód kluczykiem z pilota już się nie dało. Może to nie jest wina pilota tylko całego centralnego może to sygnał do niego nie dociera bo jak naduszę któryś przycisk to kontrolka się świeci. Nie mam pojęcia
#54
Napisano 01:30, 22.11.2015
Witam. Panowie mam pytanie. W moim CH6 ES chcę zrobić otwieranie klapy z pilota. Do accorda posiadam pilot 3 guzikowy. Obudowa ma dwa guziki, ale nie ważne. Wyjąłem bebechy no i na płytce są 3 guziki. Otwieranie i zamykanie działa bez problemu. Zamki zamykają się i otwierają zarówno zamki drzwi jak i klapy. No ale żeby klapę otworzyć trzeba manualnie wcisnąć klamkę klapy i unieść ją w górę. Problem jest taki, że wciśnięcie tego 3 guzika na pilocie który powinien powodować zwolnienie zaczepu klapy nie działa, nic nie słychać zarówno przy zamkniętym jak i otwartym samochodzie, i nic się nie dzieje - co może być przyczyną ? W zamku jest elektrozamek + siłownik (bądź silniczek elektryczny) i to siłownik (bądź silniczek elektryczny) mi nie działa czy co ? Rozbierał to ktoś i może mi jakieś wskazówki dać ?
Dodam, że dioda na pilocie po 2 sekundowym przytrzymaniu tego 3 guzika - od otwierania klapy się zaświeca. Tyle, że totalnie nic się nie dzieje.
PS. Czy ten guzik 3 na pilocie trzeba oddzielnie programować ?
Użytkownik gasoline edytował ten post 01:35, 22.11.2015
Honda Accord VI F18B2 CH6 ES '01 http://www.accordklu...es-by-gasoline/ była Honda Civic VI D14A5 MA8 R90 '97
#55
Napisano 22:04, 11.12.2015
Zrobisz to sam. Musisz programować wszystkie piloty jednocześnie, ponieważ zmienia się kod po tej operacji. W ASO immobilizer w kluczu.
...Jednoczenie? mam dwa kluczyki. 1 trzymam w reku natomiast drugim przekrecam zaplon z 0 na 2 i klikam w 1 potem drugi? i tak do konca procesu?
Dodatkowo zapytam o pozycje kluczyka w stacyjce.... Wlaczajac wylaczajac zaplon przechodze miedzy pozycjami 0 i II? czy I i II, a po uslyszeniu silownikow kilkam ile razy ktorym kluczykiem i przechodze na 0 stacyjki? NIby to takie latwe i proste...
(rozniez nie posiadam kluczyka serwisowego, tego czerwonego). Nagle kluczyki przestaly zamykac mi auto z pilota, tylko otwieraja. Grzebie sie juz z tym ze 2 godziny i nic. Zaden pilot nie reaguje na sygnal zamkniecia auta po procesie programowania.
Pozdrawiam
Użytkownik Versace edytował ten post 22:10, 11.12.2015
#56
Napisano 21:33, 14.12.2015
Czerwonego nigby nie zobaczysz w tym modelu i on był do czegoś innego.... Jak zacznie działać pilot , raz jeden raz drugi to czekaj aż przestanie reagoać na guziki i wtedy wyłącz zapłon...
#57
Napisano 10:31, 16.02.2016
Witam.
Chciałbym zapytać jaki muszę kupić pilot do centralnego, czy musi mieć specjalne oznaczenie czy każdy podejdzie z tego rocznika?
Czy ma znaczenie czy coupe czy sedan?
Accord VI 2.3 2002r. (F23Z5)
#58
Napisano 02:50, 21.06.2020
Mianowicie mam accorda vi 2000 liftback ch7 do tego dwa piloty, ale sęk w tym że są różne...
Maja różne oznaczenia to raz, w sumie logiczne..
W jednym mam 3 przyciski na płytce w drugim dwa, ten z trzema którego używałem cały czas mi się rozpadł, a na tego z dwoma przyciskami Hanka wcale nie reaguje, nie da się wejść w kodowanie wgl pilotów..
I pytanie czy da radę zakodować pilot z innym oznaczeniem? Dostałem te dwa piloty niby miały być oryginalne, jest możliwość że Hanki wyjeżdżały z dwoma różnymi pilotami? Czy dostałem jakiś wgl nie pasujący zamiennik?
#59
Napisano 10:35, 21.06.2020
Ktoś dokupił drugi pilot i myślał, że zaprogramuje, albo dokupił na sztukę. Zapewne masz ten sam problem co ja. U siebie próbowałem zaprogramować 5-6 sztuk różnych pilotów i nic z tego. Tylko oryginał reaguje. Najlepiej podjechać do kogoś kto ma Accorda i odkupić od niego dwa piloty i odbiornik (jest obok schowka jak go się wyjmie).
Do zobaczenia na trasie.
#60
Napisano 11:29, 21.06.2020
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych