XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
LPG to zło...
#31
Napisano 13:42, 14.08.2010
sam mialem wiele aut na gaz i uwazalem gaz w moim aucie za zlo konieczne, jednak auto bardzo duzo jezdzilo, a paliwo drogie, wiec jak sie nie ma co sie lubi...
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#32
Napisano 14:28, 14.08.2010
#33
Napisano 00:55, 15.08.2010
Dla mnie jedyny minus to zasieg wkurza mnie tankowanie co 300-350 km w TDI zbiornik wystarczyl na 1000 km
ALe tej frajdy z jazdy nie bylo :-/ Ostatnio mierzlem sie z cifem kolegi a ze gazu byla resztka to w czasie wyprzedzania spadek mocy mysle co sie dzieje a tu gazu brak ale jak sie przelaczylo na benzyne to czulem jakby mnie kto nitro wstawil do auta
Jak to ktos madry gdzies napisal Tworca silnika spalinowego nigdy nie powiedzial czym ma byc zasilany WIec nie wazne co kto leje wazne ze dzieki temu moze cieszyc sie z jazdy A ja sie ku**a CIESZE NIEZMIERNIE z jazdy na G zie
#34
Napisano 09:42, 15.08.2010
#35
Napisano 09:47, 15.08.2010
#36
Napisano 10:06, 15.08.2010
wszystko zależy ile się rocznie przejeżdża
Święte słowa
Poprzednią Coupe jeździłem sporo, ok. 50tys km rocznie, więc instalacja LPG zwróciła się szybko. Negatywnych skutków działania gazu na silnik nie zauważyłem.
Teraz jeżdżę dużo mniej (jak dobiję do końca roku do 20tys to wszystko) więc wydatek rzędu 4,5tys zł na instalację do V6 uważam za niepotrzebny. Ale nie neguję takiego paliwa i jeśli sytuacja by mnie zmusiła, to na pewno bym zainstalował.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#37
Napisano 11:43, 15.08.2010
Zawsze jak, ktoś ze znajomych/nowo poznanych ludzi ma/założył instalację to pytam się jaką. Jedyną osobą do tej pory, która wiedziała co ma był Seth. A reszta niestety albo nic albo "sekwencja" i na tym kończy się wiedza. I niestety większość zaklada gaz w warsztatach, znanych w środowisku gazowym jako "partacze". Tacy ludzie albo szybko uznają gaz za zło albo cieszą się do momentu aż wszystko padnie i sprzedają auto tym, którzy później uznają gaz za zło
#38
Napisano 20:50, 15.08.2010
Seth jest jednak przykładem, że po pierwszym tankowaniu LPG zdanie zmienia się o 180stopni
Ekonomia jest bezlistosna
Ciesze się, że założyłem gaz wiedząc dokładnie co założyć i gdzie założyć inaczej mogłoby być nieciekawie.
Są dwa typy ludzi, którzy mają samochód na LPG. Pierwsza najliczniejsza grupa (moim zdaniem 90%) to ludzie, którzy "maja gaz" lub "mają gaz sekwencyjny". Na tym kończy się ich wiedza na temat instalacji. Zakładali instalację u gamoni (nieliczni u fachowców) i nic ich nie interesuje. Nie obchodzi ich nic poza tym, że płacą mniej za paliwo. Jak samochód zaczyna się dusić to zmieniaja filtry i tyle. Druga grupa (liczna na tym forum) to ludzie którzy mają instalację złożoną z części A,B,C... itd. Nie dlatego, że było taniej ale dlatego, że takie chcieli i dlatego, że to dobre podzespoły. Tacy użytkownicy (bo na takie miano właściwie zasługują) nie będą narzekać. Niestety prawda jest taka, że ta pierwsza grupa to ogromna większość. Od nich nie kupuje się samochodu, chyba, że od razu będziemy przygotowani finansowo na zmianę silnika i podzespołów instalacji.
Święte słowa
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#39
Napisano 20:53, 16.08.2010
Pozwolę sobie odnieść się do branży IT, bo jest "moja"... z użytkownikami LPG jest jak z użytkownikami sprzętu, np komputerowego - 90% problemów siedzi przed monitorem i grunt żeby być tym małym procentem, który "czai bazę"
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:01, 17.08.2010
Jak ktoś *cenzura* codziennie do roboty i z powrotem ponad setkę kilometrów to te "niskie koszty" są kluczowe w ekspolatacji niezawodnego i wygodnego auta jakim jest Honda Accord. I niech mi tu żaden nawiedzony znawca nie wypisuje, że mam się pozbyć Accorda bo mnie na niego nie stać. Otóż stać mnie na niego, paliwo jakim jest LPG nie wyrządziło krzywdy silnikowi od ponad 130 tysięcy kilkometrów i mam nadzieję, że łyknę natępną setkę. A jak ktoś ma kompleksy - to kieruję do psychoanalityka albo księdza. A co to Honda jest do wyścigów formuły 1 a nie do normnalnej eksploatacji, że wypisujecie takie wierutne bzdury? Wara od mojego auta i od tego czym go zasilam. Jak trafiliście na druciarza co wam spieprzył auto to jego piętnujcie, że jest dyletantem, nieukiem i naciągaczem a nie system zasilania silników benzynowych paliwem gazowym. Tylko ktoś równie błyskotliwy jak instalator, który narobił bałagnau w jego silniku może wypisywać takie opinie.
to chyba najlepsze podsumowanie w tym temacie
#41
Napisano 09:57, 17.08.2010
Też kiedyś byłem przeciwnikiem gazu, ale patrząc na wasze doświadczenia nabrałem przekonania że gaz w odpowiedniej konfiguracji to nic strasznego, zresztą, wszystko wyjaśni się za tydzień w środe
#43
Napisano 10:30, 17.08.2010
1 litrLPG + puszka piwa =1 litr benzyny
Rachunek jest prosty.
#44
Napisano 12:49, 17.08.2010
Można też do tego podejść inaczej:
1 litrLPG + puszka piwa =1 litr benzyny
Rachunek jest prosty.
#45
Napisano 23:33, 18.08.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych