Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Sportowe amortyzatory - BILSTEIN B8 Sprint


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:41, 13.08.2010

zmierz od środka piasty/fegi do ziemi przód i tył, zmierze u siebie i porównamy :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:03, 13.08.2010

Ok dla sprostowanie ,obecnie mam jakies tansze sprezyny nie mam pojecia jaka byla ich specyfikacja ale sa one na gwincie. przod amortyzatorow oryginal a tyl rok 1,5 roku temu wymieniony na monroe. po roku jazdy na takim ustawieniu auto siadlo zdecydowanie wiecej niz na poczatku. przod mam w gwincie ustawiony na max wysokosc i jest idealnie a tyl w polowie (jest duzy zapas do dzwigniecia go jeszcze w gore) Jak wspomniane wczesniej auto nie chaczy obecnie tylko dlatego ze w 90% jezdze sam lub z 1dnym pasazerem a na wiekszy bagaz zawsze go podciagalem do gory, Na diagnostyce wspomnieli ze prz\ednie amorki wypada zmienic bo za dobrze nie jest. Auto musze przyznac ze buja gora dol, choc przy ustawieniu przod max w gore tyl max w dol wrazenia sa znacznie przyjemniejsze choc czasem mam dziwne wrazenie ze przy predkosciach > 140km na autostaradowych podgorkach i wybojach szczegolnie przy skrecie auto jakby na ulamki sec traci trakcje, troche to niepokojace bo troche deszczu sniegu i moze nie byc milo:/ Po przegladaniu zdjec np Zigiego jak widze u niego B8 i sprezyny -30 to nie ma bata ze przy setupie w moim przypadku bedzie trzec. Gdybym wiedzial czy efekt bujania to za miekkie sprezyny czy amorki to moze wartoby bylo zastanowic sie nad opcja przeniesienia tych sprezyn z gwintami na b8? Tak jak wspomnialem wczesniej Zakup przednich amorkow jest obowiazkowy tyl jest ok a nie chce schodzic nizej jak 25 max 30 no obie strony.


Zigi a Ty czym kierowales sie wybieraqjac APEXy a nie Eibachy?

Jeszcze przychodzi mi jedno rozwiazanie na mysl

sprezyny:

http://cgi.ebay.com/...T#ht_1675wt_939

bardzo dobrze oceniane, tyl siada tylko 20mm

przod 30mm ale gdybym wsadzil w nie gwint moznaby byloby je odpowiendio wywazyc a amorki nowe tylko na przod np B6 albo KYB

czy taka opcja tez odpada:> budzet mam tylko ok 1500zl i naprawde nie wiem jak to rozwiazac
  • 0

#18 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:11, 13.08.2010

Eibachy w VI dziwnie obniżają, tył siada bardzo a przód tylko troche, wygląda to średnio. Więc akurat ja się ciesze że nie kupiłem Eibachów.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#19 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:17, 13.08.2010

A to ciekawe. Bo mam Eibachy a autko nie wygląda na "motorówkę". Wg. mnie jest OK. Może coś źle założone?
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:13, 13.08.2010

Eibachy w VI dziwnie obniżają, tył siada bardzo a przód tylko troche, wygląda to średnio. Więc akurat ja się ciesze że nie kupiłem Eibachów.


No widze ze Ty jezdzisz na Jamexach -35mm , a jakie masz amorki do tych sprezyn ,i jak dlugo na nich juz jezdzisz no i czy faktycznie padlo o te 35 i ani ksztyny wiecej?
  • 0

#21 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:17, 13.08.2010

seryjne amory, zrobiłem dopiero z 5 tys km
mieżyłem mierką mój i kolegi serie i wyszło 35mm przód
Przydałyby się amorki sportowe do tego, bo jest za miekko :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:33, 13.08.2010

seryjne amory, zrobiłem dopiero z 5 tys km
mieżyłem mierką mój i kolegi serie i wyszło 35mm przód
Przydałyby się amorki sportowe do tego, bo jest za miekko :mrgreen:


5 tys to nie duzo ,a powiedz mi czy z bagazem 4 osob lub duzym ciezarem auto siada doslownie i kola chowaja sie w nadkola czy jeszcze jest zapas?
  • 0

#23 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:51, 13.08.2010

Z pełnym bagażnikiem, żoną i synkiem z tyłu (plus butla z gazem :mrgreen: ) niewiele sie ugina. Jest zapas i to sporo. Nie sądze że amory siądą, jak już siądą to i tak bedą sie nadawały na śmietnik
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#24 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:51, 13.08.2010

Seth, moze ktos kupil sprezyny do wiekszej pojemnosci? ja tez kupilem do 2.4 i przod siadl o 5mm mniej niz tyl... ja tez zrobilem juz jakies 5kkm na seryjnych amortyzatorach i tragedi nie ma ale na pewno zmienie na jakies sportowe. 1500 to raczej CI wystarczy tylko na b8. co do sprezyn to jak chesz sprezyny z gwina przeniesc na b8? to na moje oko niewykonalne.

najlepiej kup b8 i sprezyny jakies obnizajace, na allegro sa nawet po 300zl. wymiane jednak bedziesz musial sam wykonac bo i tak Ci 1500 nie wystarczy. nie wiem jak auto wyglada z 4 osobami na pokladzie ale nawet przy szybciej jezdzie i "hopkach" nic nie przyciera wiec chyba nie jest zle:) dodam ze felgi mam seryjne czyli et55.
  • 0

#25 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:44, 13.08.2010

to nie sa sprezyny z gwintu tylko sprezyny z w ktore sa wlozone takie metalowe pierscienie z nakretka co pozwala je sciskac badz rozszerzac i tym reguluje sie wysokosc, pelno tego na ebay jak znajde fotke to wrzuce- dodam ze taki wynazalek kosztuje z 40$ :)

hmm czemu APEX - bo czytałem dobre opinie :) z Eibachem bywa rożnie tak jak pisał Seth, a H&R nie było jak kupowałem

[ Dodano: 2010-08-13, 20:47 ]
co do amorków B8 to srednia cena detaliczna do acco to 580zl :) sztuka
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#26 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:20, 14.08.2010

ja pytalem w tym sklepie co podal mi Seth i do VIIgen koszt to 340zl/szt niezaleznie czy przod czy tyl.
  • 0

#27 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:24, 14.08.2010

ja pisałem o VI gen :) pamietaj ze jezeli masz ksenony to tylko Koni bo one maja mocowanie pod czujniki Bilstein nie
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:35, 14.08.2010

to nie sa sprezyny z gwintu tylko sprezyny z w ktore sa wlozone takie metalowe pierscienie z nakretka co pozwala je sciskac badz rozszerzac i tym reguluje sie wysokosc, pelno tego na ebay jak znajde fotke to wrzuce- dodam ze taki wynazalek kosztuje z 40$ :)


dokladnie i to wcale nie jest glupie rozwiazanie jest jedna firma Ground Control ktora wykorzystuje sprezyny Eibacha i cena tego zestawu to ok 300$

http://www.ground-co...rd Coilover Kit

ja niestety mam odpowiednik tego coilover slaver z Megan Raicing

http://www.meganraci...n coilovers.jpg

ciezko porownac mi charakterystyke sprezyn do innych ,ale mysle czy ten gwint pasowalby na inne amorki np B8 ,wtedy sprezyny na tym gwinicie w razie co w gore i szafa gra:>

apropo zobaczcie jak tanio mozna dostac te springi

http://cgi.ebay.co.u...T#ht_2874wt_889

a ponoc sa troszke twardze od eibachow.
  • 0

#29 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:56, 14.08.2010

150eu to ok600zl a za tyle i u nas dostaniesz te weitec, ja za eibachy placilem 770 z wysylka kurierem do mnie wiec roznica nieduza. co do twardosci to weitec jest znacznie twardszy od eibacha (eibach to chyba najbardziej miekkie sprezyny tuningowe/obnizajace).
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq