XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sportowe amortyzatory - BILSTEIN B8 Sprint
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:18, 12.08.2010
#2
Napisano 22:14, 12.08.2010
2) w wolnej chwili sprawdze jakie oznaczenie maja moje amorki najlepiej sprawdz w katalogu Bilstein ale podejrzewam na 90% ze sa takie same
3) sugestie? powrot do standardowego rozmiary kół przy feldze 17 czyli 215/45/17, jednak jezeli masz zle ET to nic nie wymyslisz ja wiem jak mocno siedzi u mnie auto rzuc sobie okiem ( B8 + Apex ) na bank bedzie trzec szczegolnie jak wsadzisz na tył dwie osoby. Jedyna rada to taka - zmień fele pozniej bierz sie za obnizanie
www.mkmlawyers.pl
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:17, 12.08.2010
[ Dodano: 2010-08-12, 23:22 ]
to wiem myslalem tylko ze juz naturalnie ubite sprezyny wzgledem mil na nich przejechanych juz moga byc krotsze o te 15 mm a analogicznie to juz bylyby nizsze, czy zestaw b8 + seria jest nie do zaakceptowania ze wzgledu na niedopasowanie czy bedzie mozna sie spodziewac jakis dziwnych zachowan auta na drodze... probuje sobie to wyobrazic i nie wiem...1) do tych amorków nie montuje sie seryjnych sprężyn z racji ich odmiennej charakterystyki - skrócony skok
#4
Napisano 22:47, 12.08.2010
www.mkmlawyers.pl
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:13, 12.08.2010
niedopasowanie przełoży sie na rozwalenie amorka. Chodzi o to ze standardowa sprężyna jest mieksza i dłuższa co przeklada sie na szerszy zakres pracy niz ten jaki wystepuje w amorku.
czy to jest w miare podobna sytuacja do standardowego amorka z krotsza progresywna sprezyna? w takim przypadki to st. amorek w pozycji 0 juz jest w pozycji ujemnej (wsisniety) czyli na starcie jego zakres jest skrocony? kurcze troche kosztowne bedzie wymienianie wszystkiego ... i wciaz mysle jak by tu pozytywnie sobie wytlumaczyc ze bedzie ok:] to ta stamdardowa sprezyna nic sie nie ubila i skrocila po 144 tysiacach?:]
Co do tych 10 letnich amorków nawet jezeli byłby one olejowo- gazowe bo takie były w serii to miałbym watpliwości czy jest sens je kupowac a to dlatego ze gaz sie starzeje i zmieniaja sie jego właściwosci, on co prawda odpowiedzialny jest w seri tylko za wyrównywanie skoku tłoka- ale jego ubytki moga skutkowac chociazby stukaniem na niewielkich nierownościach choć nawet wowczas ich sprawność byaby bez zarutu, do tego dochodzi jeszcze pytaniejak były one przechowywane.
jak przehowywane nie mam pojecia wiec ta opcja odpada.
a jakie ET jest max do 17 7J i zestawu 215/45/17 by kolo chowalo sie bez otarc?
#6
Napisano 23:25, 12.08.2010
sprawdz sobie na kalkulatorze przeliczajacym zamienniki kół rożnice jaka masz w stosunku do standardu
www.mkmlawyers.pl
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 05:01, 13.08.2010
wiesz tu nawet nie o to chodzi czy spreżyna sie ubiła czy tez nie, chodzi raczej o to ze ona jest miekka a powinna byc twardoscia zblizona do amorka by go wspomagac, przy miekkiej sprzezynie wiekszość pracy przejmie amorek i to go wykonczy.
Ok rozumiem , a jak sie ma B8 do sprezyny ktora jest twarda cos np eibach ale z podkladka pod nia ,bylby aborek twardy sprezyna tez twardsza i wydluzona teoretycznie o to jej skrocenie przez jakas podkladke, jesli ona jest obnizajaca o np 25mm ,moznaby bylo te 25 mm wrzucic pod nia , charakterystyka sprezyny pozostaje taka sama tylko teraz pytanie czy amortyzator bedzie mogl pracowac ze taka twarda sprezyna. kombinuje stad troche dziwne pytania:P nie chce zmieniac kolek. ani schodzic za nisko.
#8
Napisano 09:09, 13.08.2010
z tymi wszystkim podkladkami daj sobie spokoj. albo seryjne spezyny +b6 (na pewno sa tez jakies sportowe sprezyny o fabrycznym skoku), jezeli chcesz zostac przy obnizonym to jakies ujemne springi i do tego b8 ale wtedy radze Ci zmienic na eibacha bo bedziesz mial mega twardo;)
jezeli masz taki dylemat to najlepszym rozwiazaniem bylby zakup zoltych koni sport z regulacja twardosci. nadaja sie one zarowno do obnizanych sprezyn jak i seryjnych do tego maja regulacje tlumienia (czyt twardosci) wiec bedziesz mogl go np na fabrycznych skrecic zeby byl twardszy i sie lepiej prowadzil a na obnizanych troche rozkrecic zeby nie miec totalnej "dechy".
Zigi, mam jeszcze do Ciebie pytanie - znasz kogos kto najpierw mial obnizajace sprezyny na seri a pozniej kupil b8? nie wiesz czy auto wtedy bardziej siadzie (np dlatego ze b8 maja troche nizej te uchwyt na sprezyne?) w koni mozna regulowac poprzez przekladke talezyka o 15mm w dol albo w gore no i neutralnie. co w moim przypadku byloby swietnym rozwiazaniem bo brakuje mi tych 15mm z przodu:) w dol oczywiscie
#9
Napisano 10:16, 13.08.2010
co do standardowych amorków z obnizajacymi sprezynami było juz wiele watków ja mówie kategorycze nie z punktu widzenia technicznego i swojej wiedzy jezeli inaczej sie nie da a chcemy - to wtedy musi byc
co do B6 ten amorek nie nadaje sie do obnizajacych sprezyn!!! do obnizenia tylko Bilstein B8 badz Koni sport - a dla czego to juz nie mam siły pisac poszukaj watku w dziale zawieszenie
jedna rzecz mnie zaintrygowała jak mój przedmówca napisał- teraz ci nic nie trze?, rozumiem ze na pustym samochodzie napewno jest ok a przy obciazeniu szczegolnie z tyłu jest ok? - bo szczerze mowiac to nie powinno
co do pytanie o serie i sprezynki a pozniej amorki i sprezynki to niestety nie znam nikogo bo ja od razu zmieniałem całos a przyznam sie ze jak patrze po zdjeciach klubowiczów ktorzy maja tylko sprezynki -30mm to wartość obnizenia maja wszyscy podobna bo ona i tah wychodzi na poziomie 40/50mm taka prawda.
Co do tego koni i talerzyków nie temu to słuzy by obnizac o te 15 mm znów gdzies juz o tym pisałem na forum, ale w kwesti pytania czy tak sie da to odpowiem ze sie da ale ja bym tak nie zrobił
www.mkmlawyers.pl
#10
Napisano 11:07, 13.08.2010
co do sprezyn -30 to ja mam -35/30 (p/t) i o tyle auto siadlo, z tylu moze nawet troche wiecej niz z przodu ale nie ma zadnych 5cm.. a troche szkoda bo np o kolegi shine pozlo o 6cm w dol, a teraz ma nawet 8 nizej bo mechanior mu zalozyl koni sport z talezykiem najnizej i mowi ze bardzo fajnie sie jezdzi. dlatego ja zastanawiam sie czy nie dac tego talezyka na najnizszy i wtedy mialbym -55 (realnie). Wolalbym B8 ale za koni przemawia mzliwosc dodatkowego obnizenia no i regulacja z ewnatrz.
#11
Napisano 11:14, 13.08.2010
jak patrze po zdjeciach klubowiczów ktorzy maja tylko sprezynki -30mm to wartość obnizenia maja wszyscy podobna bo ona i tah wychodzi na poziomie 40/50mm taka prawda.
hmmm to chyba w 7, bo w VI to siada zależy jakie springi. U mnie na springach -35mm - przód poszedł równo 35mm, a tył jakieś 20mm.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#12
Napisano 11:27, 13.08.2010
#13
Napisano 12:14, 13.08.2010
www.mkmlawyers.pl
#14
Napisano 12:24, 13.08.2010
czyli innymi słowy to zasługa amorków bo mi siadł starsznie w stosunku do tego co miałem na seri
Ale co to znaczy strasznie Robiłem na spocie pomiary specjalny względem seryjnego acco i takie wyniki otrzymałem
Dorwij gdzies jakies seryjne acco o pomierz
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#15
Napisano 12:26, 13.08.2010
www.mkmlawyers.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych