XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sportowe amortyzatory - BILSTEIN B8 Sprint
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:03, 13.08.2010
Zigi a Ty czym kierowales sie wybieraqjac APEXy a nie Eibachy?
Jeszcze przychodzi mi jedno rozwiazanie na mysl
sprezyny:
http://cgi.ebay.com/...T#ht_1675wt_939
bardzo dobrze oceniane, tyl siada tylko 20mm
przod 30mm ale gdybym wsadzil w nie gwint moznaby byloby je odpowiendio wywazyc a amorki nowe tylko na przod np B6 albo KYB
czy taka opcja tez odpada:> budzet mam tylko ok 1500zl i naprawde nie wiem jak to rozwiazac
#19
Napisano 14:17, 13.08.2010
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:13, 13.08.2010
Eibachy w VI dziwnie obniżają, tył siada bardzo a przód tylko troche, wygląda to średnio. Więc akurat ja się ciesze że nie kupiłem Eibachów.
No widze ze Ty jezdzisz na Jamexach -35mm , a jakie masz amorki do tych sprezyn ,i jak dlugo na nich juz jezdzisz no i czy faktycznie padlo o te 35 i ani ksztyny wiecej?
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:33, 13.08.2010
seryjne amory, zrobiłem dopiero z 5 tys km
mieżyłem mierką mój i kolegi serie i wyszło 35mm przód
Przydałyby się amorki sportowe do tego, bo jest za miekko
5 tys to nie duzo ,a powiedz mi czy z bagazem 4 osob lub duzym ciezarem auto siada doslownie i kola chowaja sie w nadkola czy jeszcze jest zapas?
#23
Napisano 18:51, 13.08.2010
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#24
Napisano 18:51, 13.08.2010
najlepiej kup b8 i sprezyny jakies obnizajace, na allegro sa nawet po 300zl. wymiane jednak bedziesz musial sam wykonac bo i tak Ci 1500 nie wystarczy. nie wiem jak auto wyglada z 4 osobami na pokladzie ale nawet przy szybciej jezdzie i "hopkach" nic nie przyciera wiec chyba nie jest zle:) dodam ze felgi mam seryjne czyli et55.
#25
Napisano 19:44, 13.08.2010
hmm czemu APEX - bo czytałem dobre opinie z Eibachem bywa rożnie tak jak pisał Seth, a H&R nie było jak kupowałem
[ Dodano: 2010-08-13, 20:47 ]
co do amorków B8 to srednia cena detaliczna do acco to 580zl sztuka
www.mkmlawyers.pl
#26
Napisano 00:20, 14.08.2010
#27
Napisano 00:24, 14.08.2010
www.mkmlawyers.pl
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:35, 14.08.2010
to nie sa sprezyny z gwintu tylko sprezyny z w ktore sa wlozone takie metalowe pierscienie z nakretka co pozwala je sciskac badz rozszerzac i tym reguluje sie wysokosc, pelno tego na ebay jak znajde fotke to wrzuce- dodam ze taki wynazalek kosztuje z 40$
dokladnie i to wcale nie jest glupie rozwiazanie jest jedna firma Ground Control ktora wykorzystuje sprezyny Eibacha i cena tego zestawu to ok 300$
http://www.ground-co...rd Coilover Kit
ja niestety mam odpowiednik tego coilover slaver z Megan Raicing
http://www.meganraci...n coilovers.jpg
ciezko porownac mi charakterystyke sprezyn do innych ,ale mysle czy ten gwint pasowalby na inne amorki np B8 ,wtedy sprezyny na tym gwinicie w razie co w gore i szafa gra:>
apropo zobaczcie jak tanio mozna dostac te springi
http://cgi.ebay.co.u...T#ht_2874wt_889
a ponoc sa troszke twardze od eibachow.
#29
Napisano 18:56, 14.08.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych