Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kod DTC B1325 PA71

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Lukacino89

Lukacino89
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Dartford
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:22, 21.12.2023

Nie robiłem zwarcia 4i9 to od abs a tutaj problem vsa

Przed chwilą jeszcze raz zrobiłem kalibrację vsa i wpiolem się do 9 tylko i masy dwa razy nacisnąłem vsa i pojawił się komunikat DTC NO.

Jednak prz włączonym zapłonie świeci się dalej trójkąt i po jakimś czasie VSA dokleja się do niego
  • 0

#17 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:22, 21.12.2023

Jakiej firmy czujnik abs założyłeś?
Może stary czujnik ktoś rozwiercał i uszkodził zębatki /koronkę.

Komputer podłączyć i zobaczyć czy nowy czujnik liczy w ogóle obroty koła /prędkość.

Cała filozofia.

Do tego zrób doagnostyke spinaczem, tak jak to się powinno robić i podaj kod błędu, a nie odczyty z zegarów... Wszystko znajdziesz na forum, łącznie z kodami błędów.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#18 Lukacino89

Lukacino89
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Dartford
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 21.12.2023

Nie wpinalwm się do 4i9. Robiłem tylko kalibracie tylko 9 i masy dla vsa.
Kontrolka abs miga i pokazuje DTC NO.

Jednak problem pozostaje bez zmian przy włączaniu zapłonu świeci się trojkat( znika ABS i VSA) ale po przejechaniu kilkunastu metrów o okolicy 30~40km/h zaświeca się VSA.
  • 0

#19 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:31, 21.12.2023

Do zrobienia kalibracji potrzebny jest w pierwszej kolejności reset vsa / abs.

To zrób doagnostyke spinaczem w końcu.
Dtc no pokazują zegary... Także poczytaj który piktorgram jest od abs.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#20 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:26, 21.12.2023

ABS i vsa to wspólny układ. Spinacz w 4 i 9 pin w OBD, odczytać kod błędu, zapisz go sobie.
Wyłącz zapłon, włącz ponownie, skasuj błędy ABS ze spinaczem, ponownie wyłącz i włącz zapłon, również ze spinaczem, skalibruj VSA i sprawdź czy wszystko gra. Jak nie to ponownie odczytaj błędy absu

Po za tym mam wrażenie, że coś robisz źle skoro nadal masz problem.

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 20:33, 21.12.2023

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#21 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:48, 22.12.2023

jeżeli nie zrobiłeś zworki na 4 i 9 to ani nie usunąłeś błędów z abs/vsa ani nie zrobiłeś kalibracji vsa, no i możliwe że to jest przyczyną problemów z abs/vsa - tu mała uwaga - jak słusznie napisał mlodyolek - w samochodach wyposażonych w vsa, te dwa systemy to tak naprawdę jeden system, kasowanie błędów tego systemu jest opisane na forum wielokrotnie, znajdziesz bez trudu, trzymaj się jedynie do procedury


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq