XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
dym z nawiewu
#16
Napisano 14:43, 09.08.2011
też to miałem w civiku i się nieźle przestraszyłem bo wystąpiło przy prędkości około 180km/h i było około 30stopni C.
Próbowałem rozwikłać problem - nikt dokładnie nie wiedział co może być przyczyną, choć prawdą jest iż miałem małe nieszczelności w układzie i brakowało czynnika chłodzącego
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:15, 09.08.2011
#18
Napisano 18:43, 10.08.2011
#19
Napisano 18:48, 10.08.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#20
Napisano 18:53, 10.08.2011
#21
Napisano 22:45, 10.08.2011
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#22
Napisano 12:03, 11.08.2011
#23
Napisano 13:30, 11.08.2011
Czujnik na parowniku wymieniłem i dalej to samo. Zastanawia mnie czemu to się dzieje tylko w czasie jazdy. Na postoju moze byc nawet godzine uruchomiona klima i pary nie pusci. Moze jak obroty silnika podczas jazdy sa wyzsze to i sprezarka lepiej pompuje cisnienie i proces zachodzi szybciej? Jakis zawor nie przeskakuje i sprezarka pracuje az uklad zamarznie do reszty. W ukladzie sa 2 wspolpracujace ze soba punkty, czujnik na parowniku i zawor cisnieniowy a/c na wezykach klimy. Oba sprawdzalem i na bank wlaczaja klime, prad jest. Nie wiem jak sprawdzic czy ten zawor a/c na wezu klimy sie wylacza. Jak mu odlacze wtyczke to klima sie wylacza. Ale jaki sygnal tym steruje i jak go zmierzyc?tafun, na parowniku masz czujnik temperatury może on fiksuje, bo to on daje sygnał do załączana wyłączania sprężarki (tak mi się wydaje)
[ Dodano: 2011-08-12, 20:00 ]
Dobra, kolejny serwis klimy i nareszcie jakiś konkret.
Facet przy mnie podpiął to do urządzenia i wyszło, że w układzie jest ok 360g (norma 500-550). No i szukając po kolei nieszczelności wylazło, że gdzieś w okolicach parownika jest coś nie tak bo zielone się pojawiło. W czwartek jestem umówiony na wybebeszenie dziada i szukanie dziury.
Ech te serwisy... Gdyby nie moje podejrzenia o spieprzający czynnik to bym wymienił pół auta... A najgorsze jest to, że daje człowiek auto a potem przy odbiorze pyta czy sprawdzali ciśnienie to mówią, że nie trzeba bo jest OK. A gdyby była dziura to by nie chłodziło wcale
#24
Napisano 17:46, 14.08.2011
A co chodzi o dym z parownika to doszedłem do takiego spostrzeżenia ze jak ten czujnik temperatury jest źle wpięty tzn za daleko ścianki to sprężarka dłużnej pracuje co wiąże się z z niższa temp w parowniku i może się zamrażać. Przetestowałem na żywym organizmie
ak będziesz miał wymontowywany ten parownik to sprawdź w jakiej odległości jest od ścianki wg ESM powinien być ustawiony góra - 8cm i od ścianki 7cm.
Takie coś było u mnie
#25
Napisano 21:10, 14.08.2011
pzdr
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#26
Napisano 16:30, 22.08.2011
Wyjeżdżam, więc w piątek z serwisu i po 20km oczywiście parownik znowu zamarzł.
Para na szczęście nie leciała z nawiewów. Jedyny plus całej akcji.
Co teraz wymienić?
Ja obstawiam czujnik ciśnienia A/C... czy może być tak, że cały czas wskazuje niskie ciśnienie i sprężarka pałuje na maksa aż wszystko zamarznie?
m.
#27
Napisano 16:54, 22.08.2011
proponuje nie włączać klimyCo teraz wymienić?
gdy był by czujnik uwalony to by klima sie nie załączała (jesli masz na mysli czujnik obok akumulatora). Decydujący wpływ na działanie sprężarki ma czujnik temp. przy parowniku.Ja obstawiam czujnik ciśnienia A/C...
Sprawdź jaka temp. masz na wylocie z nawiewów, moze tu cos nie domaga... i mrozi
#28
Napisano 17:05, 22.08.2011
Mysle czy przypadkiem u mnie powodem nieszczelnosci nie bylo zbyt duze cisnienie w ukladzie. Po prostu puscil jakis oring na zaworze rozpreznym.
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#29
Napisano 20:51, 22.08.2011
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#30
Napisano 21:56, 22.08.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych