przelot w sensie ile km zrobiła ta instalka jak słusznie przemkowal napisał, a co do reduktora - poczytaj na jego temat na lpg-forum, jest tam bardzo długi wątek, a sam acek nie jest wzorem stabilności ciśnienia i wcale bym się nie zdziwił gdyby był przyczyną zapętlania, te reduktory często tuż po montażu sprawiały problemy i wracały na gwarancję, faktem jest że nie wszystkie i wiele z nich pracuje poprawnie, 10 lat klepią i nie potrafią tego poprawić, a ciśnienie jak pływało w pierwszych tak pływa do tej pory pomimo kilku rzekomo poprawek/ udoskonaleń, jeżeli jest sprawny to twoje auto obrobi bez problemu, sam to mam pod maską tyle że wersję 250 ty prawdopodobnie masz 150, która spokojnie wystarcza do accorda 2.0, pod warunkiem oczywiście że sprawny, one w środku niewiele się różnią, w tym wątku na lpg-forum są zdjęcia tak jednego jak i drugiego, no i przeklinam dzień w którym podjąłem decyzję o jego montażu
jeżeli masz kabel (jeżeli nie masz - kup, przyda ci się) to się podłącz i pojeździj, zobacz jakie masz ciśnienie na wolnych obrotach, jakie w czasie normalnej jazdy i jakie przy pełnym bucie, podłącz się elmem do samochodu i np. torque'iem sprawdź korekty
a co do przełączania - coś jest źle, przyciskiem w każdym momencie powinno się dać zmienić Pb/LPG, mam ten sam sterownik no i u mnie nie ma z tym problemu i kiedy tylko zechcę mogę przełączać, z poziomu programu możesz zmieniać paliwo czy też jest problem? jeżeli też się nie da to tak jak wyżej admin napisał, bezpiecznik out i hula na benzynie