Witam,
Od kilku tygodni świeci mi się żółte ostrzeżenie "system check". Wizyta u fachowca i skan OBD-2 dał wynik "ECU failure" o ile sobie dobrze przypominam.
Auto zachowuje się normalnie, jak zawsze.
Wyjąłem i rozebrałem komputer (37820-RBA-G21) i zauważyłem ślady działania wody (?), która spowodowała korozję nie tylko na obudowie modułu, ale także na płytce z elektroniką.
Tę płytkę oczyściłem, nadżarte ścieżki i przelotki naprawiłem. Przynajmniej te fragmenty najbardziej widoczne.
Po założeniu modułu z powrotem do auta, nic się nie zmieniło, auto jeździ jak dawniej.
Pytania: czy powinienem pomyśleć o zakupie innego, używanego, sprawnego modułu komputera aby zamienić ten obecny?
Czy 3 ostatnie znaki numeru modułu mają znaczenie - najbardziej dostępne są moduły 37820-RBB-E52, *-E04, *E05?