Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Nietypowy hałas z tłumika przy ostrym skręcaniu w prawo i stuki

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 griellwe

griellwe
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:54, 21.09.2022

Witam,

mam bardzo dziwny objaw, który ma miejsce tylko gdy silnik/wydech jest gorący, czyli po około 20-30 km jazdy. Gdy silnik jest zimny żadna z opisywanych niżej sytuacji nie ma miejsca, nic nie stuka i wydech jest szczelny.

Otóż przy jeździe na wprost i tylko po małych nierównościach po przejechaniu 20-30 km słychać delikatne stuki jakby układ wydechowy obijał się o podwozie, i chyba tak jest. Dodatkowo przy bardzo mocnym skręcie w prawo rozszczlnia się wydech w okolicach silnika - słychać buczenie oraz bardzo delikatne stuki jakby coś przeskakiwało. Gdy puszczę nogę z gazu/wrzucę luz to buczenie ustaje. 

Jak wspomniałem na początku stuki i buczenie z wydechu ma miejsce tylko po 20-30 km czyli kiedy wydech jest rozgrzany. No i dlaczego wydech rozszczelnia się tylko przy bardzo mocnym skręcie w prawo? A może to padnięta poduszka silnika lub elastyczny łącznik wydechu jest dziurawy?

 

Dzięki za wszelkie rady.


  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:35, 21.09.2022

Albo złącze elastyczne lub łączenie kolektora z kolankiem
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 griellwe

griellwe
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 21.09.2022

Albo złącze elastyczne lub łączenie kolektora z kolankiem


Dzięki sprawdzę.
  • 0

#4 griellwe

griellwe
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:25, 14.10.2022

Albo złącze elastyczne lub łączenie kolektora z kolankiem

 

Wymieniłem śruby i uszczelkę gdzie kolektor łączy się z kolankiem. Niestety nie pomogło, tłumik nadal obija się o podwozie gdy silnik jest rozgrzany, ale buczenie przy skręcaniu w prawo jest mniejsze. Złącze elastyczne wygląda na całe i nie dmucha z niego, ale cieżko powiedzieć co tam się dzieje podczas jazdy przy ostrym skręcaniu. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq