Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gdzie szukać rdzy w VII-gen

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
242 odpowiedzi w tym temacie

#106 Mike_83

Mike_83
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:29, 03.07.2013

Powoli nasuwa się myśl,wszędzie.Moja pierwsza i ostatnia Honda.Prawdopodobnie kończę z Japończykami,którymi przejeździłem pół życia.Blachy,to po prostu porażka.
  • 0

#107 markos

markos
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Slask
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:05, 03.07.2013

w moim 2007 je�d�onym w UK i teraz w Irl znalazem purchlaki wok� gumowego odbojnika pod spodem drzwi kierowcy tzn prawej stronie.I mysle to kt�rego� dnia skrobnac tylko nie wiem czy nie wyskrobie dziury teraz hehe :lol:


Nie wyskrobiesz :)
W mojej VII (koniec 2006, 115kkm, nigdy nie bita, od początku garażowana przez poprzednich właścicieli) wyszły ogniska rdzy na dolnej części przednich drzwi, na samym środku powierzchni - ewidentnie wada pokrycia blachy, lakier nie był uszkodzony-małe ogniska (3 z prawej strony i 2 z lewej) wyszły spod lakieru.
Zauważono to w zeszłym roku przy okazji corocznego przeglądu lakieru w ASO, to było zresztą pierwsze miejsce, od którego zaczął sprawdzać pracownik ASO, tak że to raczej typowa usterka. Zostało to zgłoszone do naprawy w ramach jakiejś tam rękojmi, oczywiście odmowa ze strony Honda Polska. Potem za radą ASO sam napisałem pismo do HP i w uprzejmy sposób też odmówiono mi naprawy na koszt Hondy.
A więc sam to wyczyściłem, zabiezpieczyłem i zamalowałem. I na razie spokój.

Wniosek - wszelkiego rodzaju przeglądy nadwozia, powierzchni lakierniczej itp. możecie sobie w d**pe wsadzić, bo w razie znalezienia wady najprawdopodobniej okaże się, że okres gwarancji upłynął i "z przykrością informujemy, że nie możemy uznać roszczenia..." :)
  • 0

#108 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:25, 03.07.2013

Nie no spokojnie. Nie należy znowu tragizować i robić problemu rangi Mazdy, gdzie chłopaki nie rozmawiają o niczym innym jak o rudej.
W Hondzie SĄ PEWNE MIEJSCA gdzie można się jej spodziewać po dłuższym czasie, głównie ranty tył nadkoli i progi drzwi.
Tak bym to podsumował.
Skala problemu jest do ogarnięcia samemu o ile podejdzie się do tego z głową i cierpliwie.
Sprawa komplikuje się jedynie w profilach drzwi, gdzie jeżeli już wyraźnie pojawiła się rdza, to powodzenie takiej samodzielnej akcji jest dość nikłe. Na to nawet lakiernik/blacharz nie dałby gwarancji.
Najprościej więc wymienić od razu drzwi :mrgreen:
Ale, tam gdzie dostęp jest łatwy jak najbardziej można to ogarnąć myślę, o ile podejdziemy pro do tematu.
  • 0

#109 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1,111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:34, 03.07.2013

Wątek powstał po to, żeby uprzedzić ludzi o tym gdzie może się coś pojawić aby móc kontrolować stan blach, a najlepiej zawczasu przeprowadzić konserwację, dlatego zamiast płakać proponuję zrobić konserwację profili zamkniętych a także konserwację podwozia wraz z belkami pod zderzakiem z przodu i z tyłu. U mnie na przykład na całym podwoziu widzę dopiero pierwsze niemrawe zaczątki dosłownie w 2 czy 3 miejscach na łączeniu blach i nie zamierzam czekać, tylko przy pierwszej możliwości zrobić konserwę.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#110 bartpa

bartpa
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:malopolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:32, 03.07.2013

Wątek powstał po to, żeby uprzedzić ludzi o tym gdzie może się coś pojawić aby móc kontrolować stan blach, a najlepiej zawczasu przeprowadzić konserwację, dlatego zamiast płakać proponuję zrobić konserwację profili zamkniętych a także konserwację podwozia wraz z belkami pod zderzakiem z przodu i z tyłu. U mnie na przykład na całym podwoziu widzę dopiero pierwsze niemrawe zaczątki dosłownie w 2 czy 3 miejscach na łączeniu blach i nie zamierzam czekać, tylko przy pierwszej możliwości zrobić konserwę.



1.zawczasu- chyba w momencie odbioru z salonu :k
2 wyczysc sobie te zaczatki to bedziesz widzal czy sa niemrawe :r

--------------------------------------------------------------------------------
Sadze ze racji wieku auta i jego teretycznej wartosci uzytkownicy nie maja zbyt duzego pojecia jak jest naprawde bo nic sami w wiekszosci nic nie robia- tak jak ja do tej pory.

Kupujac acco nie szukalem , nie sprawdzalem czy auta ma problem z rdza - bmw z lat 80/90 nie mialo a acco z 2003 mialo by miec ?
Oddawalem auto do polecanego na forum mechanika raz na pol roku wymienic co trzeba wpisac w ksiazke etc
Nikt mi nie zwrocil uwagi ze trzeba zakonserwowac ze honda ma nieocynkowana porzadnie GOWNOBLASZKE i kazda gnije etc
Wydaje mi sie ze temat wszystkim jest nie na reke bo nie mozna go w budzecie ADEKWATNYM DO DUPOWOZU definitywnie rozwiazac

wlasciel woli nie widziec , jak ma duze wyrzuty sumienia zrobi konserwacje -czyli fachowiec poszura zwykla szczotka w trzech miejsca za*cenzura*i wszystko barankiem - "stwierdzajac zdrowa blach to chyba wyjatek pozniej auto sprzeda i tyle

znosilem anemiczy silnczek , spory halas w srodku etc rdza miarke przebrala :lol:
  • 0

#111 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1,111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 15:37, 03.07.2013

:lol:
Nie wiem z jakiego szrotu auto wyciągnąłeś, ale trochę cię poniosło.. Może szału blachy w Hondach nie robią (a z resztą w czym teraz robią? W Mercedesach? Audi? Autach na F.. ?), ale jeśli się kiedyś zobaczymy na jakimś spocie to zapraszam, możesz oglądać gdzie tylko dasz radę zajrzeć..
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#112 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:57, 03.07.2013

Autach na F

Blacha aut na F bije honde na glowe, tak w ramach OT. Jak kolega powyzje slusznie napisal watek nie jest po to tylko aby plakac ale po to aby uzytkownicy widzieli gdzie dzialac zawczasu i gdzie sprawdzac. Dalej uwazam ze brak konserwacji podwozia w aucie za 120 klockow to prawie jak napad na bank...

pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#113 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1,111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 19:25, 03.07.2013

Parę Fordów w rodzinie mam i na pewno nie mają lepszych blach, tego jestem pewien :-) więc co ma lepsze blachy, francuzy czy Fiat?
Trzeba się z tym pogodzić, że czasy kiedy produkowało się samochody na dziesięciolecia już się skończyły, i nawet marki które słynęły z odpornych blach teraz sypią się tak jak reszta. Też uważam że zarówno ocynk jak i konserwacja podwozia powinna być, ale co zrobić.. Trzeba dbać zawczasu, albo zmieniać częściej, i tyle.
Dzisiaj dzwoniłem, kompleksowa konserwacja rustcheck, tj. podwozie + profile zamknięte dla VII-gen'a to niecały tysiąc.
http://www.rustcheckcorolon.pl/
Wg mnie warto.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#114 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:51, 03.07.2013

akurat nie o fordzie pisze, to badziewie, ale francuzy ktore miałem (citroen) i fiaty zero rdzy, za honde sie bierze, i pozostanmy przy temacie hondy, generalnie jak pisalem za 120 kola mogla sie honda lepiej postarac...pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#115 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:02, 03.07.2013

ja bym powiedział, że jeśli chodzi o VII to elementy które korodują nadmiernie to jedynie belki ( pod zderzakami) przednia i tylna . ale to są elementy przykręcane więc to nie zupełnie karoseria....
 


Użytkownik seiko edytował ten post 11:48, 10.03.2014

  • 0

#116 bartpa

bartpa
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:malopolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 03.07.2013

:lol:
Nie wiem z jakiego szrotu auto wyciągnąłeś, ale trochę cię poniosło.. Może szału blachy w Hondach nie robią (a z resztą w czym teraz robią? W Mercedesach? Audi? Autach na F.. ?), ale jeśli się kiedyś zobaczymy na jakimś spocie to zapraszam, możesz oglądać gdzie tylko dasz radę zajrzeć..


Dobrze to nazwales- ten szrot to byl jakis dealer hondy z okolic lublina tim cos tam
Wiara jest wtedy gdy nie ma wiedzy . Ty zyjesz wlasnie ta wiara ze to tylko male cos- Jednak gdy starczy ci odwagi zweryfikowac swoja wiare mozesz bolesnie zderzyc sie z rzeczywistoscia.

Nie mysl ze zycze ci zle etc absolutnie tak nie jest . Gdyby wiecej ludzi mialo odwage i kase weryfikowac "te rude malenstwa" etc to moze nie pisali by w tych z*cenzura*ych testach etc ze accord 7 to auto bez wad. Moze wiecej ludzi mialo by okazje na czas zrobic to co potrzeba zeby faktycznie auto zaslugiwalo na takie miano.

ps moze jutro wrzuce jakies foty zeby bylo wiadomo o czym piszemy bo jezeli proponujesz mi ogladanie gdzie dam rade to to tam niewiele znajdziesz ;-)
  • 0

#117 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:50, 03.07.2013

Pracuje w ASO Hondy w dziale lakierniczym od 17 lat...blachy w tej marce to ''moze nie dramat'',ale slabiutkie to one sa :k .
Dotyczy to wszystkich modeli z ktorymi mialem do czynienia.
W zasadzie,to po odbiorze nowki z salonu,powinno sie auto rozebrac...nalozyc nowa warstwe dobrego lakieru bezbarwnego,od srodka i na zewnatrz,zabezpieczyc dobrze podwozie i ''utopic'' :mrgreen: to auto w wosku...moze by to cos dalo.
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#118 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:55, 03.07.2013

amen :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#119 bartpa

bartpa
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:malopolska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 03.07.2013

brawo za odwage w mowieniu prawdy :db
  • 0

#120 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1,111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 21:27, 03.07.2013

gebek, co Cię w takim razie skłoniło, by po 17-tu latach takiego doświadczenia kupować Accorda? 8-) Nie lepiej było w inną markę zainwestować?
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq