XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#106
Napisano 11:29, 03.07.2013
#107
Napisano 12:05, 03.07.2013
w moim 2007 je�d�onym w UK i teraz w Irl znalazem purchlaki wok� gumowego odbojnika pod spodem drzwi kierowcy tzn prawej stronie.I mysle to kt�rego� dnia skrobnac tylko nie wiem czy nie wyskrobie dziury teraz hehe
Nie wyskrobiesz
W mojej VII (koniec 2006, 115kkm, nigdy nie bita, od poczÄ tku garaĹźowana przez poprzednich wĹaĹcicieli) wyszĹy ogniska rdzy na dolnej czÄĹci przednich drzwi, na samym Ĺrodku powierzchni - ewidentnie wada pokrycia blachy, lakier nie byĹ uszkodzony-maĹe ogniska (3 z prawej strony i 2 z lewej) wyszĹy spod lakieru.
ZauwaĹźono to w zeszĹym roku przy okazji corocznego przeglÄ du lakieru w ASO, to byĹo zresztÄ pierwsze miejsce, od ktĂłrego zaczÄ Ĺ sprawdzaÄ pracownik ASO, tak Ĺźe to raczej typowa usterka. ZostaĹo to zgĹoszone do naprawy w ramach jakiejĹ tam rÄkojmi, oczywiĹcie odmowa ze strony Honda Polska. Potem za radÄ ASO sam napisaĹem pismo do HP i w uprzejmy sposĂłb teĹź odmĂłwiono mi naprawy na koszt Hondy.
A wiÄc sam to wyczyĹciĹem, zabiezpieczyĹem i zamalowaĹem. I na razie spokĂłj.
Wniosek - wszelkiego rodzaju przeglÄ dy nadwozia, powierzchni lakierniczej itp. moĹźecie sobie w d**pe wsadziÄ, bo w razie znalezienia wady najprawdopodobniej okaĹźe siÄ, Ĺźe okres gwarancji upĹynÄ Ĺ i "z przykroĹciÄ informujemy, Ĺźe nie moĹźemy uznaÄ roszczenia..."
#108
Napisano 12:25, 03.07.2013
W Hondzie SĄ PEWNE MIEJSCA gdzie można się jej spodziewać po dłuższym czasie, głównie ranty tył nadkoli i progi drzwi.
Tak bym to podsumował.
Skala problemu jest do ogarnięcia samemu o ile podejdzie się do tego z głową i cierpliwie.
Sprawa komplikuje się jedynie w profilach drzwi, gdzie jeżeli już wyraźnie pojawiła się rdza, to powodzenie takiej samodzielnej akcji jest dość nikłe. Na to nawet lakiernik/blacharz nie dałby gwarancji.
Najprościej więc wymienić od razu drzwi
Ale, tam gdzie dostęp jest łatwy jak najbardziej można to ogarnąć myślę, o ile podejdziemy pro do tematu.
#109
Napisano 12:34, 03.07.2013
#110
Napisano 15:32, 03.07.2013
Wątek powstał po to, żeby uprzedzić ludzi o tym gdzie może się coś pojawić aby móc kontrolować stan blach, a najlepiej zawczasu przeprowadzić konserwację, dlatego zamiast płakać proponuję zrobić konserwację profili zamkniętych a także konserwację podwozia wraz z belkami pod zderzakiem z przodu i z tyłu. U mnie na przykład na całym podwoziu widzę dopiero pierwsze niemrawe zaczątki dosłownie w 2 czy 3 miejscach na łączeniu blach i nie zamierzam czekać, tylko przy pierwszej możliwości zrobić konserwę.
1.zawczasu- chyba w momencie odbioru z salonu
2 wyczysc sobie te zaczatki to bedziesz widzal czy sa niemrawe
--------------------------------------------------------------------------------
Sadze ze racji wieku auta i jego teretycznej wartosci uzytkownicy nie maja zbyt duzego pojecia jak jest naprawde bo nic sami w wiekszosci nic nie robia- tak jak ja do tej pory.
Kupujac acco nie szukalem , nie sprawdzalem czy auta ma problem z rdza - bmw z lat 80/90 nie mialo a acco z 2003 mialo by miec ?
Oddawalem auto do polecanego na forum mechanika raz na pol roku wymienic co trzeba wpisac w ksiazke etc
Nikt mi nie zwrocil uwagi ze trzeba zakonserwowac ze honda ma nieocynkowana porzadnie GOWNOBLASZKE i kazda gnije etc
Wydaje mi sie ze temat wszystkim jest nie na reke bo nie mozna go w budzecie ADEKWATNYM DO DUPOWOZU definitywnie rozwiazac
wlasciel woli nie widziec , jak ma duze wyrzuty sumienia zrobi konserwacje -czyli fachowiec poszura zwykla szczotka w trzech miejsca za*cenzura*i wszystko barankiem - "stwierdzajac zdrowa blach to chyba wyjatek pozniej auto sprzeda i tyle
znosilem anemiczy silnczek , spory halas w srodku etc rdza miarke przebrala
#111
Napisano 15:37, 03.07.2013
Nie wiem z jakiego szrotu auto wyciągnąłeś, ale trochę cię poniosło.. Może szału blachy w Hondach nie robią (a z resztą w czym teraz robią? W Mercedesach? Audi? Autach na F.. ?), ale jeśli się kiedyś zobaczymy na jakimś spocie to zapraszam, możesz oglądać gdzie tylko dasz radę zajrzeć..
#112
Napisano 16:57, 03.07.2013
Blacha aut na F bije honde na glowe, tak w ramach OT. Jak kolega powyzje slusznie napisal watek nie jest po to tylko aby plakac ale po to aby uzytkownicy widzieli gdzie dzialac zawczasu i gdzie sprawdzac. Dalej uwazam ze brak konserwacji podwozia w aucie za 120 klockow to prawie jak napad na bank...Autach na F
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#113
Napisano 19:25, 03.07.2013
Trzeba się z tym pogodzić, że czasy kiedy produkowało się samochody na dziesięciolecia już się skończyły, i nawet marki które słynęły z odpornych blach teraz sypią się tak jak reszta. Też uważam że zarówno ocynk jak i konserwacja podwozia powinna być, ale co zrobić.. Trzeba dbać zawczasu, albo zmieniać częściej, i tyle.
Dzisiaj dzwoniłem, kompleksowa konserwacja rustcheck, tj. podwozie + profile zamknięte dla VII-gen'a to niecały tysiąc.
http://www.rustcheckcorolon.pl/
Wg mnie warto.
#114
Napisano 19:51, 03.07.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#115
Napisano 20:02, 03.07.2013
ja bym powiedział, że jeśli chodzi o VII to elementy które korodują nadmiernie to jedynie belki ( pod zderzakami) przednia i tylna . ale to są elementy przykręcane więc to nie zupełnie karoseria....
Użytkownik seiko edytował ten post 11:48, 10.03.2014
#116
Napisano 20:34, 03.07.2013
Nie wiem z jakiego szrotu auto wyciągnąłeś, ale trochę cię poniosło.. Może szału blachy w Hondach nie robią (a z resztą w czym teraz robią? W Mercedesach? Audi? Autach na F.. ?), ale jeśli się kiedyś zobaczymy na jakimś spocie to zapraszam, możesz oglądać gdzie tylko dasz radę zajrzeć..
Dobrze to nazwales- ten szrot to byl jakis dealer hondy z okolic lublina tim cos tam
Wiara jest wtedy gdy nie ma wiedzy . Ty zyjesz wlasnie ta wiara ze to tylko male cos- Jednak gdy starczy ci odwagi zweryfikowac swoja wiare mozesz bolesnie zderzyc sie z rzeczywistoscia.
Nie mysl ze zycze ci zle etc absolutnie tak nie jest . Gdyby wiecej ludzi mialo odwage i kase weryfikowac "te rude malenstwa" etc to moze nie pisali by w tych z*cenzura*ych testach etc ze accord 7 to auto bez wad. Moze wiecej ludzi mialo by okazje na czas zrobic to co potrzeba zeby faktycznie auto zaslugiwalo na takie miano.
ps moze jutro wrzuce jakies foty zeby bylo wiadomo o czym piszemy bo jezeli proponujesz mi ogladanie gdzie dam rade to to tam niewiele znajdziesz
#117
Napisano 20:50, 03.07.2013
Dotyczy to wszystkich modeli z ktorymi mialem do czynienia.
W zasadzie,to po odbiorze nowki z salonu,powinno sie auto rozebrac...nalozyc nowa warstwe dobrego lakieru bezbarwnego,od srodka i na zewnatrz,zabezpieczyc dobrze podwozie i ''utopic'' to auto w wosku...moze by to cos dalo.
#119
Napisano 21:05, 03.07.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych