Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Nie palą 2 cylindry tylko na wolnych obrotach

VII Wypalone zawory Brak kompresji Nie pali na jałowym biegu Nie pali cylinder Tłoki korbowody P0300 Brak kompresji na 2 cylindrac

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 OverGame11

OverGame11
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Bogatynia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:34, 05.11.2020

Witam K24A3 gaz, na wstępie odrazu muszę się przyznać do głupiego błędu jakim była redukcja przy 7 tys obr. z 3 biegu na 2, odrazu wysprzeglilem i zapialem 4. Od tamtej akcji auto jechało jak gdyby nigdy nic do momentu zatrzymania się w mieście, gdzie wciskając sprzęgło auto zgasło.
Teraz na wolnych obrotach działa tylko 2 i 4 cylinder na benzynie i gazie tak samo. Dodajadz gazu lub jadąc auto ożywa i ma moc jak zawsze. Check engine czasami mruga czasami nie. Kody to P0301 i P0303 czyli wiadomo.
Sprawdzilem świece, cewki, kompresja na 1 jest 0, na 2 to 9.6 na 3 też 0 i na 4 jest 9.7.
Luzy zaworowe tez ustawione. Jest możliwość ze zawory dostały od tłoka ? Albo są pogięte albo wypalone ? Przed ta akcja auto chodziło jak zegarek. Może korbowód tłoka się przygial ?
Dziękuje za pomoc.
  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:49, 05.11.2020

Glowica do regeneracji. Nie szczelne zawory spowodowane kolizja zaworów z tlokiem. Także glowica w gore
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 13:20, 05.11.2020

Do tego oczywiście komplet rozrządu do wymiany, weryfikacji, chodź wątpię żeby taką redukcje rozrząd przeżył bez żadnego uszczerbku. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:34, 05.11.2020

Tak gwoli scislosci rozrząd właśnie mu sie popsul. Lancuch napedu rozrzadu jest szansa, ze ocalal. Chyba, ze obroty przekroczyły 9500rpm.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 OverGame11

OverGame11
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Bogatynia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 05.11.2020

Zauważcie że przy jeździe auto ma moc i chodzi jak zawsze. Łańcuch jest cały. Obroty z 7 poszły do 8500 może trochę więcej. Mozna sprawdzić rozrząd bez zdejmowania głowicy ? W ogóle cokolwiek mogę jeszcze sprawdzić przed zdjęciem ? Na poczatku sadzilem ze to IAC albo uszczelka kolektora ssącego.
  • 0

#6 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 13:50, 05.11.2020

Zauważcie że przy jeździe auto ma moc i chodzi jak zawsze. Łańcuch jest cały. Obroty z 7 poszły do 8500 może trochę więcej. Mozna sprawdzić rozrząd bez zdejmowania głowicy ? W ogóle cokolwiek mogę jeszcze sprawdzić przed zdjęciem ? Na poczatku sadzilem ze to IAC albo uszczelka kolektora ssącego.

 

 

A trzeba trochę poczytać forum.

Jest jak sprawdzić wysunięcie napinacza:

 

 

http://www.accordklu...341#entry934086

http://www.accordklu...457-błąd-p0341/

http://www.accordklu...ie/#entry935618

http://www.accordklu...rozrządu/page-3

 

Myślę że będzie i rozrząd do zmiany jak i góra do zdjęcia/remontu tak jak kolega napisał. 

 

Słabo widzę tą moc skoro auto nie ma kompresji, rozrząd nie musiał pęknąć, wystarczy ze się rozciągnął lub przeskoczył co doprowadziło do kolizji silnika właśnie na 1/3 cylindrze. Chodź czy reszta silnika cała wyjdzie dopiero po rozbiórce. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#7 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:16, 05.11.2020

brak kompresji na 1 i 3 cylindrze... Dla mnie sprawa jasna w 200% tym bardziej, ze rzekomo luz zaworowy jest ok. Silnik gruz. Pamietaj, ze jak zreanimujesz głowice, po złożeniu wszystkiego moze sie okazac, ze zaczna puszczac pierscienie tłokowe.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#8 OverGame11

OverGame11
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Bogatynia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:41, 05.11.2020

Bardzo wam dziękuję za szybką i konkretną odpowiedź.

ALE po tej akcji nie odczułem naprawdę żadnego nawet minimalnego spadku mocy, a było 4 pasażerów plus cała butla 70l LPG i to przy ruszaniu z niskich obrotów ani przy przyspieszaniu, po prostu pierwszy objaw był na 1 gdy dojeżdżałem do świateł, odpaliłem tylko z otwartą przepustnicą na maksa, inaczej by nie zagadał, w ogóle odpala bez większego problemu z otwartą przepustnicą. Kompresja wtedy jakaś musi być, bo na pewno bym odczuł gigantyczny spadek mocy jakby nie palił na 1 a tu nie pali na 2.

Ściągając fajkę z 3 cylindra charakterystyka silnika minimalnie się zmienia, jakby procował na połowę, 1 bez zmian ale 3 z minimalną różnicą.

 

Sprawdzę ustawienie rozrządu i napinacza, zrobię próbę olejową i zmierze GMP tłoków żeby wykluczyć dół (wygięty korbowód).

 

Na prawdę odrzucacie kompletnie myśl, że winne może być zasysane powietrze ? Check wyskoczył dziś pierwszy raz i po ponownym odpaleniu już nie wyskakiwał.

Luzy zaworów były ok oprócz właśnie 1 i 3 cylindra wydechowych, był tam luz ok 0.6mm, ustawiłem 0.3 ciasno i caly czas się te ustawienie trzyma.


  • 0

#9 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:50, 06.11.2020

Skoro bylo 0.6mm to zawory napewno sa pogiete. Korbowody sa proste. One tak latwo sie nie odksztalcaja. Musialaby byc woda na tlokach lub inna niesprezajaca sie substancja
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#10 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:46, 06.11.2020

U mnie wyglądało to tak:  nie chodził na jeden cylinder (pierwszy) na wolnych obrotach, powyżej 1200 obr/min silnik działał normalnie miał siłe. Kompresje mierzyłem i była ok. Jak ściągałem fajkę z świec to na tym pierwszym cylindrze nie bylo reakcji silnika a na reszcie normalnie reagował. Wyszło ze uszkodzone gniazdo zaworu wydechowego i od razu uszkodzony wałek rozrządu. Moze u Ciebie tak samo być: uszkodzone gnizda zaworów i pewnie wałek, zwlaszcza ze zawór mial 0.6mm luzu


  • 0

5,6,7


#11 OverGame11

OverGame11
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Bogatynia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 06.11.2020

Czy mogę się nim dokulać 40km czy lepiej nie ryzykować i wezwać lawetę ?
  • 0

#12 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:30, 06.11.2020

Ja z swoim problemem zrobilem kilka tys kilometrow zanim naprawilem.


  • 0

5,6,7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Wypalone zawory, Brak kompresji, Nie pali na jałowym biegu, Nie pali cylinder, Tłoki korbowody, P0300, Brak kompresji na 2 cylindrac

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq