XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nie palą 2 cylindry tylko na wolnych obrotach
#1
Napisano 12:34, 05.11.2020
Teraz na wolnych obrotach działa tylko 2 i 4 cylinder na benzynie i gazie tak samo. Dodajadz gazu lub jadąc auto ożywa i ma moc jak zawsze. Check engine czasami mruga czasami nie. Kody to P0301 i P0303 czyli wiadomo.
Sprawdzilem świece, cewki, kompresja na 1 jest 0, na 2 to 9.6 na 3 też 0 i na 4 jest 9.7.
Luzy zaworowe tez ustawione. Jest możliwość ze zawory dostały od tłoka ? Albo są pogięte albo wypalone ? Przed ta akcja auto chodziło jak zegarek. Może korbowód tłoka się przygial ?
Dziękuje za pomoc.
#2
Napisano 12:49, 05.11.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#3
Napisano 13:20, 05.11.2020
Do tego oczywiście komplet rozrządu do wymiany, weryfikacji, chodź wątpię żeby taką redukcje rozrząd przeżył bez żadnego uszczerbku.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#4
Napisano 13:34, 05.11.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#5
Napisano 13:42, 05.11.2020
#6
Napisano 13:50, 05.11.2020
Zauważcie że przy jeździe auto ma moc i chodzi jak zawsze. Łańcuch jest cały. Obroty z 7 poszły do 8500 może trochę więcej. Mozna sprawdzić rozrząd bez zdejmowania głowicy ? W ogóle cokolwiek mogę jeszcze sprawdzić przed zdjęciem ? Na poczatku sadzilem ze to IAC albo uszczelka kolektora ssącego.
A trzeba trochę poczytać forum.
Jest jak sprawdzić wysunięcie napinacza:
http://www.accordklu...341#entry934086
http://www.accordklu...457-błąd-p0341/
http://www.accordklu...ie/#entry935618
http://www.accordklu...rozrządu/page-3
Myślę że będzie i rozrząd do zmiany jak i góra do zdjęcia/remontu tak jak kolega napisał.
Słabo widzę tą moc skoro auto nie ma kompresji, rozrząd nie musiał pęknąć, wystarczy ze się rozciągnął lub przeskoczył co doprowadziło do kolizji silnika właśnie na 1/3 cylindrze. Chodź czy reszta silnika cała wyjdzie dopiero po rozbiórce.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#7
Napisano 14:16, 05.11.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#8
Napisano 23:41, 05.11.2020
Bardzo wam dziękuję za szybką i konkretną odpowiedź.
ALE po tej akcji nie odczułem naprawdę żadnego nawet minimalnego spadku mocy, a było 4 pasażerów plus cała butla 70l LPG i to przy ruszaniu z niskich obrotów ani przy przyspieszaniu, po prostu pierwszy objaw był na 1 gdy dojeżdżałem do świateł, odpaliłem tylko z otwartą przepustnicą na maksa, inaczej by nie zagadał, w ogóle odpala bez większego problemu z otwartą przepustnicą. Kompresja wtedy jakaś musi być, bo na pewno bym odczuł gigantyczny spadek mocy jakby nie palił na 1 a tu nie pali na 2.
Ściągając fajkę z 3 cylindra charakterystyka silnika minimalnie się zmienia, jakby procował na połowę, 1 bez zmian ale 3 z minimalną różnicą.
Sprawdzę ustawienie rozrządu i napinacza, zrobię próbę olejową i zmierze GMP tłoków żeby wykluczyć dół (wygięty korbowód).
Na prawdę odrzucacie kompletnie myśl, że winne może być zasysane powietrze ? Check wyskoczył dziś pierwszy raz i po ponownym odpaleniu już nie wyskakiwał.
Luzy zaworów były ok oprócz właśnie 1 i 3 cylindra wydechowych, był tam luz ok 0.6mm, ustawiłem 0.3 ciasno i caly czas się te ustawienie trzyma.
#9
Napisano 08:50, 06.11.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#10
Napisano 16:46, 06.11.2020
U mnie wyglądało to tak: nie chodził na jeden cylinder (pierwszy) na wolnych obrotach, powyżej 1200 obr/min silnik działał normalnie miał siłe. Kompresje mierzyłem i była ok. Jak ściągałem fajkę z świec to na tym pierwszym cylindrze nie bylo reakcji silnika a na reszcie normalnie reagował. Wyszło ze uszkodzone gniazdo zaworu wydechowego i od razu uszkodzony wałek rozrządu. Moze u Ciebie tak samo być: uszkodzone gnizda zaworów i pewnie wałek, zwlaszcza ze zawór mial 0.6mm luzu
5,6,7
#11
Napisano 17:10, 06.11.2020
#12
Napisano 19:30, 06.11.2020
Ja z swoim problemem zrobilem kilka tys kilometrow zanim naprawilem.
5,6,7
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Wypalone zawory, Brak kompresji, Nie pali na jałowym biegu, Nie pali cylinder, Tłoki korbowody, P0300, Brak kompresji na 2 cylindrac
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych