Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Miska olejowa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 Muran

Muran
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:37, 03.07.2010

Niestety bez kanału sam nic nie zrobię. Tak jak mówiłem kleiłem poxiliną ale lekko ciekło. Bardzo niewiele ale jednak. Dziś chciałem odkręcić miske ale trudno mi ściągnąć poxiline, więc dokleiłem dokładnie i teraz sprawdze czy coś będzie cieknąć. Jeśli nie to fajnie, a jeśli tak to podjade do mechanika na kanał, rozkuje się poxiline i zrobi się na tym kleju tak jak radziliście. A co do tego sprzętu do gwintów to niestety nie mam funduszy :D Ale może uda mi się znaleźć kogoś kto by mi to zrobił. Pozdrawiam

PS: I jak radzicie wyciągnąć złamaną śrube ? Bo dokręcałem drzwi i niestety się złamała.
  • 0

#17 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 14:18, 03.07.2010

przemkowal, te aukcje to tylko przykład. Miałem do czynienia w pracy z zestawami naprawczymi gwintu. Potem była potrzeba naprawić gwint w pile spalinowej (śruba od trzymania prowadnicy), to było wiadomo co i jak.
Osobiście bym naprawił gwint zamiast kleić, bo nie lubię prowizorki.


ja sam używam takich wkładek - ale mam tylko M8 na stanie. Brałem z Bolhoffa bo mamy na miejscu we Wrocławiu.

Muran jeśli znajdziesz taką szpilkę jak pisałem - M8 - M6 to można to zrobić kosztem gwintownika M8.
Co do wykręcania, to nawiercić i wykrętaków użyć, lub dospawać jakiegoś druta o średnicy ok 3mm i wykręcić. Ale trzeba po pierwsze być pewnym że się nie usmaży kompa i drugie że nie przyspawasz druta też do bloku.
  • 0

#18 jacant

jacant
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Tomysl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 03.07.2010

co do ukreconej sruby od drzwi to najlepiej rozwiercic ja, wydlubac resztki i jesli to konieczne przeciagnac gwiny odpowiednim gwintownikiem
  • 0

#19 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:34, 03.07.2010

co do ukreconej sruby od drzwi to najlepiej rozwiercic ja, wydlubac resztki i jesli to konieczne przeciagnac gwiny odpowiednim gwintownikiem

Jasne,że tak trzeba zrobić,ąle klej nie zaszkodzi tylko pomoże,uszczelni i nie sądzę,aby ciekło.
  • 0

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:46, 03.07.2010

Glinuś, Panie policjancie, z drzwi nie będzie ciekło. :lol:

:B
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:02, 03.07.2010

Glinuś, Panie policjancie, z drzwi nie będzie ciekło. :lol:

:B

:?:
  • 0

#22 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:04, 03.07.2010

temat miski na razie zakończony, kolega martwi się ukręconą śrubą przy drzwiach
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#23 Muran

Muran
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:26, 03.07.2010

Dokładnie :D Co do miski to muszę jechać do tego mechanika :/ Nie cieknie za wiele :/ Ale jednak :/ Dokleiłem poxipolu, następnie silikon na to żeby uszczelnić, a gdy wysechł jeszcze raz silikon. Ten mechanik co mi to zrobi mówi że trzeba zrobić jak jak mówiliście z tym klejem i na śrube miedzianą nakładkę.

Mam pytanie do moda. Mam kilka problemów kosmetycznych z autem to może lepiej wrzucę jakieś fotki i tam będę prosił o pomoc :)? Bo nie chce robić kilka tematów. Dziękuje kolegom za pomoc:)
  • 0

#24 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:31, 03.07.2010

kolega martwi się ukręconą śrubą przy drzwiach

Drzwi mają mniejsze opory (chodzi mi o ciśnienie i temperaturę) i tutaj powinno pójść łatwiej,dostęp jest lepszy i zalecam podjechać do jakiegoś mechanika,który mając przyrządy rozwierci otwór,da większą śrubę i gotowe.Podczas wkręcania również można zastosować ten klej (nie zaszkodzi,a na pewno pomoże).Trochę więcej wiary Panowie!!!
  • 0

#25 jacant

jacant
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Tomysl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:58, 03.07.2010

...u mnie tez wszystkie sruby sa pordzewiale i trzeba uwarzac...
  • 0

#26 Muran

Muran
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 25.07.2010

Problem już rozwiązałem. Piszę bo może ktoś będzie miał taki sam problem. Ten klej o którym pisali koledzy pomógł. Kupiłem nową śrubę, a do niej podkładkę miedzianą. Zastosowałem ten czerwony klej po którym śrube da się odkręcić bo ten niebieski stosuje się żeby na stałe śrube wkręcić. Teraz nie wycieka ani kropelka oleju :) Dziękuje za pomoc koledzy :)
  • 0

#27 jacant

jacant
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Nowy Tomysl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 25.07.2010

daj nazwe tego kleju, bo moze sie komus przydac
  • 0

#28 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:01, 25.07.2010

LOCTITE 243?
http://allegro.pl/it...intow_50ml.html
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#29 Muran

Muran
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 10.10.2010

Był to taki klej http://www.superglue...ok™-thread-lock
Pro Lok™ Thread Lock Removable. Przepraszam że odkopuje temat ale może komuś się przydać :) Tak jak pisałem wcześniej. Nowa śruba + ten klej = zero przecieków z miski :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq