XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Miska olejowa
#1
Napisano 22:35, 01.07.2010
Mój Accord ma silnik 2.0 rocznik to 1993 a wersja to CC75 z tego co można wyczytać z karty pojazdu
Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam
#2
Napisano 22:45, 01.07.2010
#3
Napisano 23:00, 01.07.2010
#4
Napisano 23:10, 01.07.2010
no chyba że się mylę
rozwiercić tą starą, zrobić w bloku nową dziurę, nagwintować i wkręcić śrubę rozmiar większą.
Możesz dać nową uszczelkę nad miskę.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 23:17, 01.07.2010
#6
Napisano 00:18, 02.07.2010
Sprawdź, gdzie jest zjechany gwint czy śróba czy w bloku.
Jak sróba to wystarczy wymienić, jak w bloku to już większy problem. Wymiana miski nic tu raczej nie pomoże.
Czy da sie to zrobić samemu? Da ale wymaga to dobrych narzędzi i zdolności manualnych, bo jak wywiercisz krzywo dziure to już kaplica.
Ale na początek sprawdź sobie skąd dokłądnie kapie olej i czy ta śróba napewno jest luźna, może uszczelka jest do wymiany pod miską. Niektórzy mechanicy lubią znajdować sobie robote, często bezcelową
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#7
Napisano 05:11, 02.07.2010
#8
Napisano 08:24, 02.07.2010
blokowania wykręcania się śrub. Mam coś takiego w takim niebieskim kolorze.
Jak tak, to jest to do dostania w samochodowych. Są dwie wersję, słabsza i mocniejsza.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 10:11, 02.07.2010
Wydaje mi sie, że lepszy jakby co byłby klej czerwony, on klei na sztywno i żeby potem odkręcić śrube trzeba sie nieźle napocić.
Chociaż nie mam pewnośći co do tego, że klej tutaj pomoże.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#10
Napisano 10:32, 02.07.2010
#11
Napisano 13:28, 02.07.2010
http://www.allegro.p...tow_m5_m12.html
Można kupić pojedyncze "sprężynki"
http://www.allegro.p...tu_gwintow.html
Generalnie rozwiercamy wiertłem z zestawu, potem gwintujemy gwintownikiem. Smarujemy klejem do gwintów i wkręcamy. Odłamujemy potem końcówkę do wkręcania i gotowe.
W gniazdach świec stosuje się coś takie fabrycznie, bo robienie gwintu i wkręcanie świecy w samo aluminium to zły pomysł.
Gwintownik i wiertło można kupić na bank oddzielnie. Kluczyk do wkręcania to kawałek drutu z nacięciem. Końcówki można nie wyłamywać. Odpęknie przy wkręcaniu śruby.
Do zobaczenia na trasie.
#12
Napisano 21:49, 02.07.2010
PS: Mam jeszcze jedno pytanie. Dziś dotarł do mnie zestaw kluczy i postanowiłem zabrać się za kilka rzeczy. Chodzi o to że drzwi od strony pasażera były lekko opadnięte. Poluzowałem śruby, kolega podniósł drzwi do góry i zakręciłem śruby. Przy dokręcaniu jedna śruba pękła i została w środku ;/ Była już pewnie bardzo stara bo jeszcze dużo brakowało żeby całkiem dokręcić. Może macie jakiś pomysł co z tym zrobić ? Planuje wymienić wszystkie śruby w aucie bo są pordzewiałe i chcę uniknąć tego na przyszłość.
#13
Napisano 08:41, 03.07.2010
Samo gwintowanie i wkręcanie wkładki nie jest takie trudne. Tyle że gwintownik i urządzonko do wkręcania wkładki to ok 100zł. Łamacz wióra można sobie odpuścić - wystarczy wkręcić dłuższą wkładkę niż śruba którą chcemy wkręcić. Sama wkładka to ok 2zł. Przynajmniej u nich:
http://www.bollhoff.pl/
Można zawsze spróbować kupić szpilkę z jednej strony M8 a z drugiej M6. Oczywiście jeśli jest w miejscu gdzie nie będzie problemów ze ściągnięciem miski. Wtedy Lekko rozwiercić otwór, nagwintować zwykłym gwintownikiem M8 i wkręcić szpilkę.
#14
Napisano 10:27, 03.07.2010
#15
Napisano 12:05, 03.07.2010
Osobiście bym naprawił gwint zamiast kleić, bo nie lubię prowizorki.
Do zobaczenia na trasie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych