XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ciężko pali po jeździe na LPG
#1
Napisano 19:52, 26.06.2010
Gdy jadę tylko na pb, to na zimnym tego problemu nie ma, pali na dotyk.
Nie ma problemu na ciepłym, ani po jeździe na pb ani na lpg.
Jeśli jadę trasę 30km (praca-dom) w połowie na lpg, reszta na pb, to też są później problemy.
Mechanik powiedział, że mam zapieczone wtryski i żebym pojeździł 2 albo 3 tys. tylko na pb. Sądziłem, że po krótkiej trasie, ok. 300km, wszystko wróciło do normy, ale w czasem okazało się, że to tylko z powodu jazdy wyłącznie na pb.
Podejrzenia mam takie, że wtryski nie wyczyściły się porządnie (jeśli w ogóle się czyszczą) i muszę jeszcze sporo pojeździć. Podejrzenie bierze się stąd, że wcześniej po takim ledwo ledwo odpaleniu obroty czasami spadały bardzo nisko na luzie przed rozgrzaniem silnika, nawet potrafił zgasnąć. Teraz tego w zasadzie nie obserwuję, czasami obroty spadną, ale już nie gaśnie, więc poprawa jest (albo tylko tak mi się wydaje, bo ostatnio łagodniej jeżdżę nie zimnym).
Zawory wyregulowane. Trudno powiedzieć czy coś to zmieniło, bo zrobiłem to tuż przed wyjazdem w trasę, na której jechałem tylko na pb (to ten mechanik dał mi takie zalecenie).
ECU nie pokazuje błędów. Komputera gazu nie sprawdzałem, bo nie skończyłem "czyszczenia wtrysków".
Nie jest to na razie dla mnie duży problem (bardzo fajnie się jeździ na benzynie), ale nie po to polowałem na HAC z LPG, żeby teraz z tego rezygnować.
Spotkaliście się z czymś takim?
Skład instalacji jest następujący:
- KME (reduktor)
- Tomasetto (zawór, wielozawór, zawór tankowania)
- Bormech (obudowa wielozaworu)
- Siroco (elektronika)
Żadna rewelacja, ale poza tym, że nie jest tak bardzo bezobsługowa i "niewidzialna" jak Landi Renzo, to nie mam z nią żadnych kłopotów poza opisanym.
#2
Napisano 20:47, 26.06.2010
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 10:08, 27.06.2010
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#4
Napisano 11:43, 27.06.2010
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 11:45, 27.06.2010
Chyba wkońcu zrozumiałem o co chodzi. Chcesz sprawdzić czy nie wylatuje LPG na wyłaczonym silniku?pawpor, wężyk łączący reduktor z podciśnieniem (kolektor)!
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#6
Napisano 12:17, 27.06.2010
Czyli po jeździe na lpg, nawet gdy przełączę na benzynę miałoby się sączyć z lpg?Chcesz sprawdzić czy nie wylatuje LPG na wyłaczonym silniku?
[ Dodano: 2010-06-27, 15:01 ]
Nie, jednak nie zaryzykuję, za dużo odkręcania, nie czuję się obecnie na siłach. Kilka zdjęć, jak to wygląda: click.
#7
Napisano 15:24, 27.06.2010
Dzwoń do Nikosia i umawiaj się na wizytę
+48 792 518 358
Przygotuj się na wydatki. Nikoś na 100% zaproponuje wymianę całego przodu. Sterownik Siroco to żadna rewelacja.
Do zobaczenia na trasie.
#8
Napisano 16:10, 27.06.2010
Zamiast wymieniać wtryski to nie wiem, czy nie wolałbym wywalić lpg...
#9
Napisano 16:43, 27.06.2010
Do zobaczenia na trasie.
#10
Napisano 18:05, 27.06.2010
Stare dobre czasy jeżdżenia tylko na benzynie
#11
Napisano 18:16, 27.06.2010
#12
Napisano 19:48, 27.06.2010
Nie poprawi się, to trudno, niech się przynajmniej nie pogarsza
#13
Napisano 20:28, 27.06.2010
Do zobaczenia na trasie.
#14
Napisano 06:59, 28.06.2010
Mechanik nie jest gazownikiem, rozmawiałem z nim po regulacji zaworów, bo sądziłem, że to jest przyczyną. A uważałem ten warsztat za dobry...
[ Dodano: 2010-06-28, 20:05 ]
Czy kiedykolwiek komukolwiek z Was gazownik proponował regenerację wtrysków zamiast wymiany? Właśnie sobie czytam o wymianie listwy wtryskowej i wychodzi na to, że często wystarczy regeneracja (jakieś 50zł za zestaw naprawczy) + kalibracja (powiedzmy też 50). Wymiana listwy to wykręcenie starej, wkręcenie nowej i kalibracja, ale widać biorą przykład z ASO - łatwiejsza robota i prowizja za części.
[ Dodano: 2010-06-29, 13:05 ]
Plan mam taki: regeneracja tego co mam (czerwone Valteki), powinno wystarczyć na 20 kkm, czyli ok. rok czasu. A później (albo i wcześniej) decyzja, czy wymieniać na lepsze.
Zanim mnie zjecie za niewymienianie na lepsze wtryski, tylko jeżdżenie na dziadostwie, parę argumentów:
- z ciekawości chcę rozkręcić i skręcić (dałem radę wymianie membrany w lpg2gen, to i temu podołam
- chcę tak naprawdę zobaczyć jak to jeździ na Valtekach, a sportowych osiągów nie oczekuję (do tej pory nie miałem większych zastrzeżeń, ale też i nie testowałem tego w żaden sposób)
- nie mam przekonania do nowych wtrysków, bo nie wiem jaką powinny mieć średnicę, więc prawdopodobnie trzebaby kupić węższe i ewentualnie rozwiercać, a to juz dłuższa zabawa
Hmmm....
#15
Napisano 08:20, 30.06.2010
Żadna rewelacja, ale poza tym, że nie jest tak bardzo bezobsługowa i "niewidzialna" jak Landi Renzo, to nie mam z nią żadnych kłopotów poza opisanym.
Pewnie zimą będzie gorzej, ale niech to czas pokaże.
I sam sobie odpowiedziałeś, na tym zestawie w zimie będzie źle - szarpanie i chceck. Przerabiałem bo miałem ten sam zestaw, Sirocco i czerwone Valteki.
Jak chcesz czyścić listwę to tu masz taką małą podpowiedź.
http://www.accordklu...opic.php?t=1425
U mnie działało jako tako dopiero po zmianie listwy na MagicJet. A w ostateczności zmieniłem wszystko oprócz butli na Stag 4 i mam spokój
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych