Skocz do zawartości


RODO w HAKP

2.2 ctdi nie pali


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#16 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:44, 10.07.2010

nie wiem jak w dieslach, ale powinno być słychać pompę paliwa jak pompuje paliwko przed odpaleniem,
przysłuchaj się,
może pompa pada
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:49, 14.07.2010

Witam.Dziś wymieniłem filtr na oryginał i niestety dalej to samo.Z tego co zdołałem ustalić w Akordzie 2,2 nie ma pompki paliwa, jest tylko podgrzewacz ,który znajduje się obok gumowej pompki przy filtrze.Jedyną rzeczą ,która przychodzi mi do głowy to na którymś wężyku paliwa poluzowała sie obejma i tamtędy zasysa powietrze.Dziś zmienie wszystkie obejmy na wężykach w okolicy filtra na mocniejsze skręcane i mam nadzieję ,że to pomoże.
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:21, 14.07.2010

Właśnie wróciłem z zakupów , wszystko ok. pali i jeździ normalnie.Sprawdzę jutro rano czy sytuacja sie powtórzy . W poniedziałek zmienie filtr na oryginał. Zastanawia mnie jednak dlaczego po podpompowaniu pompką przy filtrze zapala normalnie. Ma ktoś jakieś pomysły ?


Może cofa ci się paliwo z powrotem do baku :-? Gdzieś powinien być zaworek zwrotny, żeby się nie cofało.
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:37, 14.07.2010

Niestety po zmianie opasek zaciskowych dalej to samo,chyba szlag mnie trafi,może faktycznie jest zawork zwrotny muszę poszukać.Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?

[ Dodano: 2010-07-21, 21:59 ]
Witam po krótkiej przerwie.Niestety usterka w dalszym ciagu nie ustąpiła,auto stoi na warsztacie,została wymieniona gumowa gruszka przy filtrze paliwa bo niby w niej znajduje się zaworek zwrotny ale niestety dalej to samo ,dziś rano dzwonili do mnie z warsztatu, że jak podpompowali rano gruszka i auto zapalilo to zaraz wskoczylo na 3 tyś obrotów i nie można było nic zrobić ,po podpięciu pod komputer diagnostyczny nie ma żadnych błędów, mechanicy sugerują ,że to może być coś z pompą wtryskową i chcą to rozkopywać i szukać .Nie wiem co robić ,jak myślicie co może być powodem takich zachowń Accorda ?

[ Dodano: 2010-08-02, 17:57 ]
Powodem broblemów z zapalaniem okazał się zawór znajdujący się na pompie wysokiego ciśnienia,po wymianie zaworu wszystko wróciło do normy.Pozdrawiam
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:19, 09.01.2011

panowie kupuje uzywane wtryski do swojego accorda, moj silnik to 2.2 ctdi z 2004 roku , znalazlem wtryski z accorda 2.2 ctdi z 2007 roku , sprzedawca mowi ze te wtryski sa identyczne we wszyskich silnkach 2.2 ctdi w accordach 2003 -2008 wiec beda napewno pasowac

prosze powiedziedc mi czy to prawda czy te wtryski sa wszyskie takie same
bo obawiam sie ze w jednym silniku 2.2 ctdi moga byc inne niz w drugim silnku 2.2 ctdi
i naprzykald te ktore kupie moga nie pasowac do mojego silnika
prosze o pomoc
  • 0

#21 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:15, 09.01.2011

nalezy porownac numer wtrysku ktory chcesz kupic z numerem jak masz zamontowany
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:00, 09.01.2011

nalezy porownac numer wtrysku ktory chcesz kupic z numerem jak masz zamontowany

wiec wlasnie dlatego pytam bo nie mam mozliowosci sprawdzenia numerow moich wtryskow gdyz moje auto jest w angli a ja jestem teraz w polsce i mam mozliwosc zakupienia wtryskow tutaj i zabrania ich jak bede wracal do angli, wiec jak to jest prosze o odpowiec , wtryski z jednego silnika 2.2ctdi accord 2004 rok mogą nie byc takei same jak wtryski w drugim silniku 2.2 ctdi accord 2004rok (moim silniku) ??
  • 0

#23 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:13, 09.01.2011

a znasz numer wtryskow ktore chcesz kupic?
ja nie odpowiem na pytanie czy jeden wtrysk może zamienić drugi, ale OE numer rożni się w roczniku 2004 i 2007, zmiana nastąpiła w 2006 roku z tego co widzę

pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#24 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:25, 09.01.2011

Te wtryski na pewno różnią się tym, że po lifcie mają dodatkowe gumki, żeby woda nie dostawała się na podkładkę wtryski, dzięki czemu nie przyrdzewieje on do gniazda w silniku, więc jak się zmieniła konstrukcja to i numer musiał się zmienić. A pozatym jest szansa że są takie same.
  • 0

andref


#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:49, 15.03.2011

Witam

Mam podobny problem...opiszę od czego się zaczęło.(cdti 2007r)

Auto stało na mrozie ok 3 dni. Odpaliło bez problemów, ale kontrolka od grzania nie gasła. Podczas tej pierwszej jazdy po przerwie było lekkie szarpanie na zimnym. Po rozgrzaniu silnika i ponownym rozruchu wszystko wróciło do normy. Po paru tygodniach problem pojawił się znowu.
Problem z odpalaniem miałem prawie codziennie....aż do przedwczoraj kiedy hanka przestała odpalać. Wymieniony został filtr paliwa oraz zrobiona diagnostyka, która wskazuje na czujnik położenia wałka rozrządu i przerwanie obwodu. Takie błędy pokazało na komputerze znajomego. Zrobiłem także samodiagnostykę jednak nie mam tabeli błędów, żeby je odczytać.

Czy czujnik położenia wałka rozrządu może być powodem, że silnik nie startuje ?
Samodiagnostyka pokazuje 4 szybkie błyśnięcia 12 wolnych i 5 szybkich.
  • 0

#26 konkam10

konkam10
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 15.03.2011

moze być że ten czujnik trafiło aczklwiek trza posprawdzać wtyczke może jakimś cudem zaśniedziała albo cos było kombinowane

na zacią odpala ?
  • 0

 


#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:25, 15.03.2011

Raz odpalił na "plaka" :-/ na następny dzień nie chciał już ruszyć. Troszkę dziwnie kręci - tak nie równo, więc może masz racje, że rozrząd przeskoczył. Na zaciąg nie próbowałem .. właśnie bałem się o rozrząd.

Czujnik wykręciłem...mechanikiem ani elektrykiem nie jestem, ale wygląda mi na magnetyczny. Jak go można sprawdzić ?

Jutro zdejmuje pokrywę i sprawdzę czy nie przeskoczył na wałku.

Dzięki za odpowiedz
  • 0

#28 konkam10

konkam10
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:24, 16.03.2011

bierzesz miernik na przedzwanianie i sprawdzasz jak jest odgłos znaczy sie że działa jak nie to lipa
  • 0

 


#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:42, 22.03.2011

Czujnik wymieniony, auto dalej nie odpala.

Czy w tym silniku odpowietrza się układ paliwowy ? Teraz auto kreci normalnie i jakby chciało odpalić.
  • 0

#30 kmd2004

kmd2004
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Sieradz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:01, 23.03.2011

Podepnij pod komputer i zobacz jakie jest ciśnienie na pompie wtryskowej, może pociągła syf i się przytkała.
Ja podobny problem przerabiałem, błędu w postaci migającej kontrolki od świec żarowych nie było a po podłączeniu pod kompa wyszło, że pompa podaje słabe ciśnienie.

Jeśli chodzi o odpowietrzanie to popuść wtryski i jak będą lały to masz po powietrzu dokręcasz i musi odpalić jak jest wszystko ok.
  • 0
Accord i-CTDi Sport Sedan 2004
Accord i-CTDi Sport Sedan 2005
Accord i-CTDi Sport Kombi 2004




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq