XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 ctdi nie pali
#16
Napisano 12:44, 10.07.2010
przysłuchaj się,
może pompa pada
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:49, 14.07.2010
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:21, 14.07.2010
Właśnie wróciłem z zakupów , wszystko ok. pali i jeździ normalnie.Sprawdzę jutro rano czy sytuacja sie powtórzy . W poniedziałek zmienie filtr na oryginał. Zastanawia mnie jednak dlaczego po podpompowaniu pompką przy filtrze zapala normalnie. Ma ktoś jakieś pomysły ?
Może cofa ci się paliwo z powrotem do baku Gdzieś powinien być zaworek zwrotny, żeby się nie cofało.
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:37, 14.07.2010
[ Dodano: 2010-07-21, 21:59 ]
Witam po krótkiej przerwie.Niestety usterka w dalszym ciagu nie ustąpiła,auto stoi na warsztacie,została wymieniona gumowa gruszka przy filtrze paliwa bo niby w niej znajduje się zaworek zwrotny ale niestety dalej to samo ,dziś rano dzwonili do mnie z warsztatu, że jak podpompowali rano gruszka i auto zapalilo to zaraz wskoczylo na 3 tyś obrotów i nie można było nic zrobić ,po podpięciu pod komputer diagnostyczny nie ma żadnych błędów, mechanicy sugerują ,że to może być coś z pompą wtryskową i chcą to rozkopywać i szukać .Nie wiem co robić ,jak myślicie co może być powodem takich zachowń Accorda ?
[ Dodano: 2010-08-02, 17:57 ]
Powodem broblemów z zapalaniem okazał się zawór znajdujący się na pompie wysokiego ciśnienia,po wymianie zaworu wszystko wróciło do normy.Pozdrawiam
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:19, 09.01.2011
prosze powiedziedc mi czy to prawda czy te wtryski sa wszyskie takie same
bo obawiam sie ze w jednym silniku 2.2 ctdi moga byc inne niz w drugim silnku 2.2 ctdi
i naprzykald te ktore kupie moga nie pasowac do mojego silnika
prosze o pomoc
#21
Napisano 14:15, 09.01.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:00, 09.01.2011
wiec wlasnie dlatego pytam bo nie mam mozliowosci sprawdzenia numerow moich wtryskow gdyz moje auto jest w angli a ja jestem teraz w polsce i mam mozliwosc zakupienia wtryskow tutaj i zabrania ich jak bede wracal do angli, wiec jak to jest prosze o odpowiec , wtryski z jednego silnika 2.2ctdi accord 2004 rok mogą nie byc takei same jak wtryski w drugim silniku 2.2 ctdi accord 2004rok (moim silniku)nalezy porownac numer wtrysku ktory chcesz kupic z numerem jak masz zamontowany
#23
Napisano 16:13, 09.01.2011
ja nie odpowiem na pytanie czy jeden wtrysk może zamienić drugi, ale OE numer rożni się w roczniku 2004 i 2007, zmiana nastąpiła w 2006 roku z tego co widzę
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#24
Napisano 19:25, 09.01.2011
andref
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:49, 15.03.2011
Mam podobny problem...opiszę od czego się zaczęło.(cdti 2007r)
Auto stało na mrozie ok 3 dni. Odpaliło bez problemów, ale kontrolka od grzania nie gasła. Podczas tej pierwszej jazdy po przerwie było lekkie szarpanie na zimnym. Po rozgrzaniu silnika i ponownym rozruchu wszystko wróciło do normy. Po paru tygodniach problem pojawił się znowu.
Problem z odpalaniem miałem prawie codziennie....aż do przedwczoraj kiedy hanka przestała odpalać. Wymieniony został filtr paliwa oraz zrobiona diagnostyka, która wskazuje na czujnik położenia wałka rozrządu i przerwanie obwodu. Takie błędy pokazało na komputerze znajomego. Zrobiłem także samodiagnostykę jednak nie mam tabeli błędów, żeby je odczytać.
Czy czujnik położenia wałka rozrządu może być powodem, że silnik nie startuje ?
Samodiagnostyka pokazuje 4 szybkie błyśnięcia 12 wolnych i 5 szybkich.
#26
Napisano 22:10, 15.03.2011
na zacią odpala ?
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:25, 15.03.2011
Czujnik wykręciłem...mechanikiem ani elektrykiem nie jestem, ale wygląda mi na magnetyczny. Jak go można sprawdzić ?
Jutro zdejmuje pokrywę i sprawdzę czy nie przeskoczył na wałku.
Dzięki za odpowiedz
#28
Napisano 07:24, 16.03.2011
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:42, 22.03.2011
Czy w tym silniku odpowietrza się układ paliwowy ? Teraz auto kreci normalnie i jakby chciało odpalić.
#30
Napisano 00:01, 23.03.2011
Ja podobny problem przerabiałem, błędu w postaci migającej kontrolki od świec żarowych nie było a po podłączeniu pod kompa wyszło, że pompa podaje słabe ciśnienie.
Jeśli chodzi o odpowietrzanie to popuść wtryski i jak będą lały to masz po powietrzu dokręcasz i musi odpalić jak jest wszystko ok.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2005
Accord i-CTDi Sport Kombi 2004
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych