Skocz do zawartości


RODO w HAKP

2.2 ctdi nie pali


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:17, 26.06.2010

kupilem honde 2.2 ctdi 2004 rok za , samochod nie byl jezdzony rok, po stluczce , 2 drzwi uszodzone tylko, jak zajechalem ja ogladac to, koles podlaczyl ja pod 2 akumulatory od tira bo mowil ze slaba bateri i honda zapalila, do tego byl zdjety przewod od filtgra powietrza wiec pewnie juz tam cos kombinowali i psiukali samostarterem , albo nawet jak ja siedzialem w samochodzie i ja palilem to on mogl tam psiukac tym bo maska byla otwarta i ja go nie widzialem, jak ją przyciagnolem do domu to juz pod domem nie zapalila , jak pociagne ja z popychu to pali i jezdzi bez problemu i dobrz chodzi ale sama nie zapala, jak ja krecilem kilka razy albo i kilkanacie i do tego dlugo to dwa razy mi zapalila , mechanik ogladac i stwierdzil ze podawane paliwo nie ma cisnienia , ze powinno tryskac a ona sie saczy,
co moze byc popsutego w moje honddzie , mechanik chce szukac przyczyny w pompie paliwa czy moze ktos napisac gdzie jest ta pompa paliwa bo mechanik jej zamierza dzis szukac to jak powiecie to czas zaoszczedzi , ale czy to pompa paliwa? auto jak zapali z popychu to jedzi jak trzeba silnik ladnie pracuje i ma odpowiednie przyspieszenie
bardzo prossze o porady
  • 0

#2 marcin2008

marcin2008
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Leeds,UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Eecutive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 26.06.2010

Witam!Co to za mechanik ktory nie postawil konkretnej diagnozy?Wtryskiwacze do wymiany,tez tak mialem.Teraz chodzi jak pszczolka!
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:19, 26.06.2010

napewno to to , a pompy paliwa sa dobre ??? bo tam sa chyba dwie ????
  • 0

#4 marcin2008

marcin2008
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Leeds,UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Eecutive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:34, 26.06.2010

Mi w angli w serwisie hondy stwierdzili ze to wina pompy paliwowej i chcieli wymieniac.W polsce odrazu stwierdzil mechanik ze to wtryski.Laly wszystkie 4 a nie chciala palic bo uszczelniacze na przelewach nie trzymaly.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:36, 26.06.2010

[ Dodano: 2010-06-26, 13:33 ]
witam, a jeszcze moze ktos potwierdzic ze to na 100 procent wtryskiwacze, bo dzwonilem do mechanika a on powiedzial ze na forum to czesto sie myla i ze wedlug niego jak by to były wtryskiwacze to po odpaleniu z popychu, samochod by zle chodzil , nie rowno czy cos, moja hania po odpaleniu z popychu jezdzi naprawde jak igielka ,
bardzo prosze o wiecej wypowiedzi

[ Dodano: 2010-06-26, 13:40 ]
marcin2008 mozesz podac mi na priv swoj nr ja jestem z warrington dzieki
  • 0

#6 13Homer

13Homer
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:58, 26.06.2010

Sorry, że trochę nie na temat, ale może coś to wyjaśni.
Mam benzynę z LPG i miałem problemy z paleniem auta - na zimno, za pierwszym razem trzeba było kręcić ze 3 albo 4 sekundy, później chodzi jak zegarek. Na gorącym palił na dotyk. Byłem u mechanika i diagnoza: zapieczone wtryskiwacze, pojeździć na beznzynie 2 albo 3 tys. km, żeby je przeczyścić. Na pytanie dlaczego tak się dzieje, że na goracym pali bez kłopotów dostałem odpowiedź: na zimnym silnik potrzebuje dużo więcej paliwa, przy niedrożnych wtryskiwaczach musi się trochę pokręcić zanim w komorze spalania zbierze się odpowiednia ilość paliwa.
Może ma to też zastosowanie do diesli..?
  • 0

#7 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 26.06.2010

gdulus, identyczny problem miał któryś z klubowiczów. Ma acco VII chyba z 2006 albo 7 roku. Mieszka w Holandii. Jak sobie przypomne, to napisze jego nick.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:13, 26.06.2010

ok dzieki super czekam na ten kontakt
  • 0

#9 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 26.06.2010

miałem ten sam problem, auto nie chciało odpalać , jak odpaliło to silnik chodził bez zarzutu, po czym po postoju znowu to samo, dwa serwisy z uporem maniaka wymieniały pompe paliwa 3 razy (na szczęście na gwarancji) kiedy w końcu wymienili wtryskiwacze problem znikną.
  • 0

#10 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 26.06.2010

Prawdoodobnie użytkownik qziu miał ten sam problem, ale nie wiem jak go rozwiązał. Jemu to wyszło po 2 tygodniach od zrobienia wirusa na 170KM, więc może i wtryskiwacze nie wytrzymały i też to było przyczyną.

[ Dodano: 2010-06-26, 20:59 ]

samochod nie byl jezdzony rok

Spróbuj jechać do mechanika i je wyczyścić. Może po roku stania coś z nimi nie tak.
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:52, 27.06.2010

zdjolem przewod od kolektora dolotowego i psiuknolem easy startem i zapalila honda , jak daje duzo gazu to leci czarny dym z wydechu
  • 0

#12 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:23, 28.06.2010

Zrób test przelewowy wtryskiwaczy i sprawdź korekty wtryskiwaczy na komputerze wtedy będziesz wiedział czy są niesprawne bez ich wyjmowania. Test przelewowy z tego co czytałem można robić odzielnie przy rozruchu oraz odzielnie jak jest odpalony silnik, więc najlepiej zrobić obydwa.
  • 0

andref


#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:29, 10.07.2010

Witam wszystkich.Jestem nowym forumowiczem, jakiś czas temu zostałem posiadaczem Accorda 2,2 i-tdci.2005 rok 64000 km.Dziś rano wchodzę do samochodu i .... nie odpala.Kilka razy kręcę i nagle odpaliła ,chodziła równiutko.Wyłączyłem silnik i chciałem ponownie zapalić i niestety znów sie nie udało.Wyglądało to tak jakby silnik nie dostawał paliwa.Podpompowałem pompką przy filtrze paliwa i odpaliła za pierwszym razem.i tak kilka razy, po podpompowaniu zapala bez problemu. Dodam,że z 2 tygodnie temu robiłem cały serwis włącznie z filtrem paliwa ,ale niestety został założony zamiennik firmy AMC filter KAVO parts.Chciałem założyć filtr Bosch ale nie było w sklepie na miejscu a chciałem mieć już serwis za sobą. Mam pytanie czy autko jest wyposarzone w pompę paliwa przed filtrem paliwa ? czy to może być wina kiepskiego filtra paliwa? Silniczek chodził idealnie ,równiutko, zero kopcenia. Bardzo proszę o wszelkie wskazówki.Pozdrawiam
  • 0

#14 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:02, 10.07.2010

Sobota ASO otwarte gnaj po orginalny filtr a nie jakiś badziew kupiłeś na dieslu się nie oszczędza w takich sprawach :k
  • 0
F1

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:10, 10.07.2010

Właśnie wróciłem z zakupów , wszystko ok. pali i jeździ normalnie.Sprawdzę jutro rano czy sytuacja sie powtórzy . W poniedziałek zmienie filtr na oryginał. Zastanawia mnie jednak dlaczego po podpompowaniu pompką przy filtrze zapala normalnie. Ma ktoś jakieś pomysły ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq