poszukaj w tematach o autach usera WOLEK on zmieniał z K20A6 na K20Z2 i tam jest wszystko opisane
Ja widziałem gdzieś temat w którym ktoś napisał że włożył silnik 2.4 ale nie wiem ile w tym prawdy...
pawel84j poszło pw
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 15:17, 17.10.2015
Pasowało by jednak znaleźć przyczynę tych stuków za nim zdecydujesz się na inny słupek
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:18, 17.10.2015
Napisano 13:32, 18.10.2015
Napisano 17:15, 21.10.2015
Napisano 19:31, 21.10.2015
Manual mowi, ze gdy napinacz wysuniety jest wiecej niz 13,5 mm to lancuch kwalifikuje sie do wymiany. A proposos zakupow to mamy tu kilka zaprzyjaznionych forumowych sklepow, wiec tam zapytaj.
A finalnie mechanik sprawdzal cisnienie sprezania zanim dorwal sie do michy?
Napisano 19:40, 21.10.2015
Napisano 20:10, 21.10.2015
To calkiem mozliwe ze lancuch tlukl o obudowe lub slizg. Trzeba tez slizgi dokladnie obejrzec.
Napisano 00:24, 22.10.2015
Wymieniałem w K20A4 na oryginał .W zamienniku nie wiem ile wytrzyma .Ale dla siebie i świętego spokoju zalecam oryginał łańcuch (BorgWarner) ślizgi napinacz. Wymień też napęd pompy oleju wszystko za jednym razem.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:25, 22.10.2015
Napisano 08:08, 22.10.2015
Napisano 14:01, 22.10.2015
Napisano 15:46, 22.10.2015
Ech ...to nasze ASO.strach zostawić samochód jeżeli przy tak prostej czynności dają ciała .Wydaje się teraz ,że husteczkowo ustawione zawory przez ASO to igraszka
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:01, 22.10.2015
Napisano 17:44, 22.10.2015
Oczywiście że możesz kupić używany słupek.Tylko jak masz gwarancję że będziesz miał lepszy niż ten zamontowany w samochodzie.A co jeśli się okaże że dasz za słupek tyle co nowy rozrząd i trzeba będzie w nim robić łańcuch . Ale w Twoim przypadku przyczyną jest rysa na cylindrze. Skoro zapieczone pierścienie olejowe to problemem może być olej rzadko wymieniany ,przegrzanie itp. Skoro zapieczone to powinien łykać olej i dymić.
Napisano 17:50, 22.10.2015
Napisano 18:08, 22.10.2015
Skoro jest rysa na cylindrze to jest to problem.Osobiście nie jestem zwolennikiem napraw silnika ze stajni Honda (szlif cylindrów i tłoki nadwymiar).Ja na twoim miejscu poszukałbym ,,angola,, ale z zamontowanym silnikiem i możliwością odpalenia i osłuchania silnika (zimny silnik podczas odpalania).Masz wtedy słupek gotowy do zamontowania.Jak będziesz miał go zakładać to sprawdziłbym panewki, łańcuch i wymienił uszczelniacze.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:09, 22.10.2015
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych