Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#76 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:09, 17.10.2015

poszukaj w tematach o autach usera WOLEK on zmieniał z K20A6 na K20Z2 i tam jest wszystko opisane ;)

Ja widziałem gdzieś temat w którym ktoś napisał że włożył silnik 2.4 ale nie wiem ile w tym prawdy...

 

pawel84j poszło pw
  • 0

#77 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:17, 17.10.2015

Pasowało by jednak znaleźć przyczynę tych stuków za nim zdecydujesz się na inny słupek


Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:18, 17.10.2015

  • 0
                       

#78 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:32, 18.10.2015

taryfiX a u ciebie ten dźwięk był podobny do mojego ?
  • 0

#79 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:44, 18.10.2015

Tak. Waliło jak stary diesel
  • 0

#80 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:15, 21.10.2015

Miska sciagnieta wszystko czyściutkie nie ma opiłków panewki są w porządku, nie ma luzów na korbowodach i tłokach. Napinacz od łańcucha jest wysunięty ok 2cm, mechanik twierdzi że trzeba wymienić rozrząd (łańcuch i napinacz). Jesli tak co proponujecie oryginalny w aso ? Jaka może być cena ? Co o tym w ogóle sądzicie?
  • 0

#81 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:31, 21.10.2015

Manual  mowi, ze gdy napinacz wysuniety jest wiecej niz 13,5 mm to lancuch kwalifikuje sie do wymiany. A proposos zakupow to mamy tu kilka zaprzyjaznionych forumowych sklepow, wiec tam zapytaj.

A finalnie mechanik sprawdzal cisnienie sprezania zanim dorwal sie do michy?


  • 0

#82 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:40, 21.10.2015

Tak sprawdził po 12.5 na każdym cylindrze
  • 0

#83 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:10, 21.10.2015

To calkiem mozliwe ze lancuch tlukl o obudowe lub slizg. Trzeba tez slizgi dokladnie obejrzec.


  • 0

#84 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:24, 22.10.2015

Wymieniałem w K20A4 na oryginał .W zamienniku nie wiem ile wytrzyma .Ale  dla siebie i świętego spokoju zalecam oryginał łańcuch (BorgWarner) ślizgi napinacz. Wymień też napęd pompy oleju wszystko za jednym razem.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:25, 22.10.2015

  • 0

#85 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:08, 22.10.2015

Mam ceny z Aso w Rzeszowie
Łańcuch 738
Napinacz 449
Ślizg 369
Ślizg 339
Jak dla mnie masakra, silnik używany można za to kupic 😊
  • 0

#86 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:01, 22.10.2015

I jednak znalazł przyczynę mechanik zatarty na pierwszym cylindrze jest rysa pierścienie olejowe zapiekło.
  • 0

#87 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:46, 22.10.2015

Ech ...to nasze ASO.strach zostawić samochód jeżeli przy tak prostej czynności dają ciała .Wydaje się teraz ,że husteczkowo ustawione zawory przez ASO to igraszka


Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:01, 22.10.2015

  • 0
                       

#88 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:44, 22.10.2015

Oczywiście że możesz kupić używany słupek.Tylko jak masz gwarancję że będziesz miał lepszy niż ten zamontowany w samochodzie.A co jeśli się okaże że dasz za słupek tyle co nowy rozrząd i trzeba będzie w nim robić łańcuch :ckm:. Ale w Twoim przypadku przyczyną jest rysa na cylindrze. Skoro zapieczone pierścienie olejowe to problemem może być olej rzadko wymieniany ,przegrzanie itp. Skoro zapieczone to powinien łykać olej i dymić.


  • 0

#89 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:50, 22.10.2015

Lykał olej, nie był rzadko zmieniany przynajmniej przeze mnie.
Nie mam pewności ze kupiony silnik będzie w porządku ale naprawa na nowych komponentach będzie pewnie mega droga. No nic będę cos kombinował
  • 0

#90 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 18:08, 22.10.2015

Skoro jest rysa na cylindrze  to jest to problem.Osobiście nie jestem zwolennikiem napraw silnika ze stajni Honda (szlif cylindrów i tłoki nadwymiar).Ja na twoim miejscu poszukałbym ,,angola,, ale z zamontowanym silnikiem i możliwością odpalenia i osłuchania silnika (zimny silnik podczas odpalania).Masz wtedy słupek gotowy do zamontowania.Jak będziesz miał go zakładać to sprawdziłbym panewki, łańcuch  i wymienił uszczelniacze. 


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:09, 22.10.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq