Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#646 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:33, 20.04.2018

Cewki były zamieniane, nadal  stuka. Jutro będę mierzył kompresje, zobaczymy. 

kompresje na 90%bedziesz mial dobra


  • 0

#647 Drizzt

Drizzt
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 22.04.2018

Poniżej przesyłam link z stukającym silnikiem, wymiana czy są jeszcze jakieś opcje?

 

https://www.dropbox....335083.mp4?dl=0


  • 0

#648 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:25, 22.04.2018

uuuu... chodzi dramatycznie, jak dla mnie jakby chodził na 3 gary + panewka


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#649 Drizzt

Drizzt
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 22.04.2018

Panewki są ładne. Moc jest chodź czasami chwilowo przymula.
  • 0

#650 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:41, 23.04.2018

po tym filmie ja nie mam watpliwosci ze to stukajacy tlok. mialem to samo...nie baw sie w diagnozowanie tylko wymieniaj slupek a stary rozbierz na czesci to odzyskasz duzo kasy...


  • 0

#651 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:29, 23.04.2018

Tak przy okazji (moze na zaś :)), ile kosztuje szlif cylindrów, ze lepiej kupic śruta ze zlomu i nie diagnozowac ?

 

1. Glowica to wiadomo, zdjac trzeba, pociagnie nowa uszczelke i planowanie, pomijam, bo to must be.

2. Wywalic tloki, no niby odkrecic od korby, ale znajomy mowil ze sama robota 1k plus minus, zaleznie od tego ile szmelcu lezy na wozku.

3. Zagadkowa cena szlifu cylindra, dochodzi ewentualna cena nowych tlokow czy bardziej pierscienie? Co tam wlasciwie stuka ?

4. Cos czuje, ze do accorda ciezko dorwac polos, nie wspominam o slupku niewiadomego pochodzenia.

 

Zeby nie koszty ukryte w postaci glowicy i dosc wysokiej ceny rozbebrania miski i korb, to smialbym twierdzic ze wolalbym remontowac, ale moze ktos moglby to ladnie narysowac:) Ja w takiej okolicznosci bym to wszystko sam rozbebeszyl, ale zostanmy przy tym, ze ktos to robi za nas.


  • 0

#652 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:22, 24.04.2018

Przeszlifowac cylinder zawsze mozesz, ale skad wezmiesz tloki... Jesli chodzi Ci o samo stukanie to stuka dokladnie tlok. Przyciera sie, dostaje luzow w cylindrze i tlucze o scianki. Teoretycznie jesli po pomiarach cylindrow mieszcza sie jeszcze w normie i nie sa jeszcze porysowane to zakladasz drugi tlok i smigasz dalej.


  • 0

#653 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:31, 24.04.2018

kolego poszukaj slupka jeszcze na samochodzie zeby go posluchac a najlepiej anglika z malym przebiegiem...nie baw sie w naprawe bo umoczysz kase a nie bedziesz pewny rezultatu...najlepiej znajdz slupek z conajmniej 2004 roku albo z polifta...nie jestes pierwszy ani ostatni z tym problemem i posluchaj tych doswiadczonych bo pojdziesz niepotrzebnie w koszty.pozdro


  • 0

#654 Drizzt

Drizzt
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 03.05.2018

Poszukuje nowego silnika ale ciężko jest coś sensownego znaleźć.

Jeszcze jedna kwestia mnie zastanawia, dlaczego czasami samochód nie ma mocy, wręcz trudno jest ruszyć z pierwszego biegu a czasami lata jak dawniej. Od czego może zależeć ta "chwilowa" utrata mocy.


  • 0

#655 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:15, 03.05.2018

jak chcesz namiar na goscia w krakowie ktory moze miec silnik to pisz na priv


  • 0

#656 borysbestia

borysbestia
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:44, 12.06.2018

Witam forumowiczów. potrzebuję pomocy. Od jakiegoś czasu silnik w moim accordzie zaczął dziwnie klekotać.


Użytkownik borysbestia edytował ten post 15:58, 22.06.2018

  • 0

Moja HONDA szybsza niż wygląda :)
http://www.accordklu...rd-sport-2004r/


#657 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 17:54, 12.06.2018

Poszukaj na forum , bo tematów o stukających K20A6 było już kilka i są tam też filmiki  , więc możesz porównać i "znaleźć coś dla siebie"  :/


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#658 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:23, 12.06.2018

Panewa na 99% ..typowy dźwięk
..ale wiadomo to tylko nagranie

Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:24, 12.06.2018

  • 0
                       

#659 borysbestia

borysbestia
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:36, 12.06.2018

Panewa na 99% ..typowy dźwięk
..ale wiadomo to tylko nagranie

Dzięki za jakiś trop będę spr w tym kierunku. A jest dużo pracy przy wymianie panewek w tym silniku?


  • 0

Moja HONDA szybsza niż wygląda :)
http://www.accordklu...rd-sport-2004r/


#660 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:32, 13.06.2018

Bardzo dużo, bo trzeba to zrobić od strony miski olejowej, a miska nie zejdzie jak nie opuścisz sanek, albo nie podniesiesz silnika.

Pomijając fakt samej ilości pracy, to robota nie sprowadza się do samej wymiany panewki - jest jakiś powód że stuka, więc wał też jest uszkodzony 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq