Cewki były zamieniane, nadal stuka. Jutro będę mierzył kompresje, zobaczymy.
kompresje na 90%bedziesz mial dobra
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 13:41, 22.04.2018
Poniżej przesyłam link z stukającym silnikiem, wymiana czy są jeszcze jakieś opcje?
https://www.dropbox....335083.mp4?dl=0
Napisano 17:25, 22.04.2018
uuuu... chodzi dramatycznie, jak dla mnie jakby chodził na 3 gary + panewka
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
Napisano 19:47, 22.04.2018
Napisano 21:29, 23.04.2018
Tak przy okazji (moze na zaś ), ile kosztuje szlif cylindrów, ze lepiej kupic śruta ze zlomu i nie diagnozowac ?
1. Glowica to wiadomo, zdjac trzeba, pociagnie nowa uszczelke i planowanie, pomijam, bo to must be.
2. Wywalic tloki, no niby odkrecic od korby, ale znajomy mowil ze sama robota 1k plus minus, zaleznie od tego ile szmelcu lezy na wozku.
3. Zagadkowa cena szlifu cylindra, dochodzi ewentualna cena nowych tlokow czy bardziej pierscienie? Co tam wlasciwie stuka ?
4. Cos czuje, ze do accorda ciezko dorwac polos, nie wspominam o slupku niewiadomego pochodzenia.
Zeby nie koszty ukryte w postaci glowicy i dosc wysokiej ceny rozbebrania miski i korb, to smialbym twierdzic ze wolalbym remontowac, ale moze ktos moglby to ladnie narysowac:) Ja w takiej okolicznosci bym to wszystko sam rozbebeszyl, ale zostanmy przy tym, ze ktos to robi za nas.
Napisano 20:22, 24.04.2018
Przeszlifowac cylinder zawsze mozesz, ale skad wezmiesz tloki... Jesli chodzi Ci o samo stukanie to stuka dokladnie tlok. Przyciera sie, dostaje luzow w cylindrze i tlucze o scianki. Teoretycznie jesli po pomiarach cylindrow mieszcza sie jeszcze w normie i nie sa jeszcze porysowane to zakladasz drugi tlok i smigasz dalej.
Napisano 21:31, 24.04.2018
kolego poszukaj slupka jeszcze na samochodzie zeby go posluchac a najlepiej anglika z malym przebiegiem...nie baw sie w naprawe bo umoczysz kase a nie bedziesz pewny rezultatu...najlepiej znajdz slupek z conajmniej 2004 roku albo z polifta...nie jestes pierwszy ani ostatni z tym problemem i posluchaj tych doswiadczonych bo pojdziesz niepotrzebnie w koszty.pozdro
Napisano 20:57, 03.05.2018
Poszukuje nowego silnika ale ciężko jest coś sensownego znaleźć.
Jeszcze jedna kwestia mnie zastanawia, dlaczego czasami samochód nie ma mocy, wręcz trudno jest ruszyć z pierwszego biegu a czasami lata jak dawniej. Od czego może zależeć ta "chwilowa" utrata mocy.
Napisano 17:44, 12.06.2018
Witam forumowiczów. potrzebuję pomocy. Od jakiegoś czasu silnik w moim accordzie zaczął dziwnie klekotać.
Użytkownik borysbestia edytował ten post 15:58, 22.06.2018
Moja HONDA szybsza niż wygląda
http://www.accordklu...rd-sport-2004r/
Napisano 17:54, 12.06.2018
Poszukaj na forum , bo tematów o stukających K20A6 było już kilka i są tam też filmiki , więc możesz porównać i "znaleźć coś dla siebie"
Napisano 18:23, 12.06.2018
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:24, 12.06.2018
Napisano 18:36, 12.06.2018
Panewa na 99% ..typowy dźwięk
..ale wiadomo to tylko nagranie
Dzięki za jakiś trop będę spr w tym kierunku. A jest dużo pracy przy wymianie panewek w tym silniku?
Moja HONDA szybsza niż wygląda
http://www.accordklu...rd-sport-2004r/
Napisano 07:32, 13.06.2018
Bardzo dużo, bo trzeba to zrobić od strony miski olejowej, a miska nie zejdzie jak nie opuścisz sanek, albo nie podniesiesz silnika.
Pomijając fakt samej ilości pracy, to robota nie sprowadza się do samej wymiany panewki - jest jakiś powód że stuka, więc wał też jest uszkodzony
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych