podobnie niestety, ale coz ,, jak nikt nie podpowie mi czegos nowego to glowica zleci
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24
#136
Napisano 21:34, 26.03.2016
#137
Napisano 21:50, 26.03.2016
Powinno się dać zobaczyć od spodu tylko trzeba będzie obracać wałem żeby tłoki poszły do góry i pojedyncze sprawdzać czy są rysy na cylindrach.
Czy to stukanie pojawiło się od razu po wymianie wałków, czy dopiero po jakimś czasie ?
Użytkownik pawel84j edytował ten post 22:09, 26.03.2016
#138
Napisano 23:45, 26.03.2016
przed wymiana walkow graly zawory,pukalo stukalo itd diesel... przez to zajrzalem pod pokrywe w celu ustawienia zaworow i dojrzalem walki wytarte... po wymianie nie slychac aby graly zawory, ale k.. klepie cos. a jesli jest wypalony zawor przez gaz to bedzie klepalo?
#139
Napisano 07:44, 27.03.2016
Raczej nie będzie klepało przez wypalony zawór. Na początek jeśli tego jeszcze nie robiłeś wykręć świece i sprawdź czy któraś jest okopcona, jak już będziesz miał wykręcone świece to sprawdź kompresję na cylindrach.
#140
Napisano 09:29, 27.03.2016
na drugim cylindrze byla lekko okopcona, jak wczesniej juz pisalem sprezanie juz sprawdzalem jest na wszystkich praktycznie takie samo
#141
Napisano 11:12, 27.03.2016
#142
Napisano 11:26, 27.03.2016
Dokładnie skoro na tym cylindrze była świeca okopcona i stukanie słabnie po odłączeniu cewki z tego cylindra to istnieje duże ryzyko że silnik zatarł się na tym cylindrze (ciśnienie w przypadku zatarcia nie musi się zmienić), a okopcona świeca zapewne wynika z faktu że olej dostaje się do komory spalania ponieważ z powodu rys na cylindrze/tłoku nie ma szczelności. Myślę że powinieneś ściągnąć miskę olejową i zobaczyć od dołu gładź tego cylindra.
Jaki olej miałeś zalany ?
#143
Napisano 11:31, 27.03.2016
wydaje mi sie ze przy rozgrzanym silniku troche ciszej chalasuje, olej pewny i sprawdzony GM 10
#144
Napisano 11:33, 27.03.2016
W przypadku panewki byłoby odwrotnie.
Olej GM 10W40?
Użytkownik pawel84j edytował ten post 11:35, 27.03.2016
#145
Napisano 14:04, 27.03.2016
tak dokladnie, zna ktos jakiegos szpeca na slasku co by to obadal?
#146
Napisano 14:21, 27.03.2016
Jeśli chodzi o sprawdzenie czy cylinder jest zatarty nie potrzeba wybitnego speca, są 3 możliwośći.
-ściągasz głowicę
-ściągasz miskę olejową i patrzysz od dołu ustawiając tłok w górnym położeniu
-wprowadzasz endoskop przez otwór od świecy i oglądasz gładzie cylindra
W tym temacie kolega jest na świeżo z problemem zatartego silnika na dwóch cylindrach więc możesz jego spytać jak mechanik to zbadał.
http://www.accordklu...ik-spadek-mocy/
Użytkownik pawel84j edytował ten post 14:24, 27.03.2016
#147
Napisano 16:07, 27.03.2016
sprawdzilem endoskopem , sa trzy cienkie ryski i jedna grubsza na sciance , zlom
#148
Napisano 19:34, 27.03.2016
#149
Napisano 21:17, 27.03.2016
Olej GM 10W40?
--------------------
Hehe, taki olej to możesz zalewać do 20 letniego F20 a nie do K20A6, który wymaga syntetyka max. 5W30 lub o niższej lepkości
Silnik jest zatarty, podobna sytuacja jak u kolegi kilka wątków niżej ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#150
Napisano 20:01, 28.03.2016
nie wydaje mi sie aby olej byl az tak bardzo winny, kilku znajomych jezdzi tez na tym oleju i tez w k20 i poki co nie pojawilo sie nikomu puk puk, zrobilem sobie wczesniej koniec swiat miska zleciala pompa oleju wypadla i chyba mam winowajce, panewki dosc wytarte, szczegolnie jedna gorna.... wrzuce zdj jak znajde chwile jutro, dzieki za odp
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych