XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jakie zamienniki polecacie Zawieszenie
#31
Napisano 21:47, 29.06.2010
#32
Napisano 22:13, 29.06.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#33
Napisano 22:37, 29.06.2010
#34
Napisano 07:22, 30.06.2010
Czemu nie poczytałeś forum? Inni też takie popełnili.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#35
Napisano 09:12, 30.06.2010
#36
Napisano 10:31, 02.07.2010
Podobnie jak większość odradzam Yamato. Nie wiem kto ale na forum ktoś je polecał. Można je w dupę wsadzić bo już w jednym pojawia się maluteńki luz a przejechałem jakieś 20tyś
Nie rób tego Takie zabawy mogą być niebezpieczne
Ale tak na serio to w pełni popieram kolegę To straszne chińskie *cenzura*.
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:41, 13.10.2010
#38
Napisano 07:56, 14.10.2010
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:10, 20.11.2010
Yamato sobie odpuść:
Wahacz polecam Delphi- sam na takich jezdze i jest ok
Sworzen najlepiej 555
Gumy stabilizatora najlepiej ASO cena sredni ok 55zl sztuka
Piasta z łożyskiem polecam Konaco
Yamato sobie odpusc rożne są opinie przewazajaco złe
Sworznie 555 odradzam,po 4 miesiacach od wymiany urwal sie przy 100 km/h!to cud ze zyje ja i pasazerowie
#40
Napisano 23:13, 20.11.2010
Sworznie 555 odradzam,po 4 miesiacach od wymiany urwal sie przy 100 km/h!to cud ze zyje ja i pasazerowie
to musiałeś mieć niezłego pecha kolego...bo jesteś jak na razie pierwszą osobą od której słyszę taką opinię
#41 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:48, 20.11.2010
Sworznie 555 odradzam,po 4 miesiacach od wymiany urwal sie przy 100 km/h!to cud ze zyje ja i pasazerowie
to musiałeś mieć niezłego pecha kolego...bo jesteś jak na razie pierwszą osobą od której słyszę taką opinię
Natomiast polecam sworznie TRW,wymiana i uzytkowanie bezproblemowe.Zalozylem go po nieszczesnym 555.
#42
Napisano 00:15, 21.11.2010
może błąd podczas montażu?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#43 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:26, 21.11.2010
Prawy dolny,zalozony w warsztacie....ja sie na 555 sparzylem dlatego nie polecam.Jechalem 100 km/h miedzy szpalerem drzew i tylko cud sprawil ze czpien swoznia wyskoczyl na alu i wyryl dól w feldze ale dzieki temu auto pojechalo niemal prosto nim sie zatrzymalemryohazuki, który sworzeń się urwał?
może błąd podczas montażu?
#44
Napisano 02:08, 21.11.2010
Miałeś pecha (JAKBY TO NIE ZABRZMIAŁO)
Nie znaczy to też,że z TWR możesz być w pełni wyluzowany
Urwać się może każdy, nawet Fabryczny .Niestety to tylko produkt ludzki ( błędy odlewu, materiału ,składu)
Silniki Rolls-Royce się rozlatują w trakcie lotu, Wahadłowce rozpadają się przy takiej technologii ,a ty chcesz żeby sworzeń za parę złoty, klepany masowo miał 100% pewności
Powinno tak być ale rzeczywistość jest ..........jaka jest.
............ale..... nie dajmy się zwariować ----ile osób jadąc trzyma na kierownicy kurczowo obie dłonie,bo w każdej chwili może z różnych przyczyn strzelić opona z przodu ?
choć i tak przy większej prędkości nie wiem czy by coś pomogło to trzymanie.
---a przypadki takie się zdarzają i nie ma reguły stara czy nowa guma.
Tak więc bez paniki.
http://www.audiklub....der=asc&start=0
#45
Napisano 08:15, 23.11.2010
Warto
Pozdrawiam,
Jaro.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych