na stacji diagnostycznej dolnych sworzni dobrze nie sprawdzą, sam sie o tym przekonałem, na badaniach tech nic nie wyszło a jak się później okazało sworzeń miał już chyba z 1mm luzu
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 13:14, 22.05.2019
#17
Napisano 16:53, 22.05.2019
Chodziło mi o sworzeń, który łączy wahacz z budą z przodu. Tego przy piaście wiem, że nie sprawdzą ale ten z przodu to już dwa razy wymieniałem i za każdym razem na stacji diagnostycznej zlokalizowali. Swoją drogą odradzam zamienniki. wytrzymał mi ok 2000 km i się rozleciał. Znowu stukało lecz nie wpadł bym na to, że to ten sworzeń. Po wymianie cisza. Nie mówię, że to może być u ciebie ale można sprawdzić ten sworzeń na czerpakach.
#18
Napisano 19:57, 22.05.2019
witam dzisiaj sam sie pofatygowałem pod auto jeszcze raz i jedno co zauważyłem to:
na zgaszonym sillniku ruszając kierownicą lewo prawo to stuki dochodzące z maglownicy odczuwalne ewidentnie pod reką ( nie mam mozliwosci teraz inaczej sprawdzic) trzymając za koncówke układu kierowniczego
Teraz moje pytanie brzmi czy tak byc musi? jak by ktos mógł zejsc do swojej VII z samej ciekawosci zobaczyc czy u was słychac stuki czy jest cisza (wiem ze to smieszyc moze niektórych) ale moze to normalne za zgaszonym silniku ze wgledu na napreżenia i niepracującą pompe wspomagania Na odpalonym silniku tez słychac tylko przez prace silnika mniej słyszalne.
Drugie pytanie jak to sie ma do stuków, luzu który czuć przy ruszaniu i hamowaniu który opisałem w pierwszym poscie (np podjazd pod brame garażową który jest ze spadem wciskam sprzęgło hamulec puszczam sprzęgło auto toczy sie do tyłu lekko hamulec i słychac ewidetny stuk, tak jak jeden z forumoiczów podpowiedział "moze klocki mają luz" tak jest to odczuwalne ale sprawdzone dzisiaj siedzą idealnie)
metallica81 chodzi ci o tuleje wahacza przykręcaną do wózka ?
#19
Napisano 18:59, 23.05.2019
Stuki w maglu to można powiedzieć norma u mnie też to jest i na dwóch innych acco również. Można ten luz podobno wykasować ale to zbędna robota (czyt. taki luz to nie luz )
Użytkownik HueR edytował ten post 19:00, 23.05.2019
#20
Napisano 12:18, 24.05.2019
witam dzisiaj sam sie pofatygowałem pod auto jeszcze raz i jedno co zauważyłem to:
na zgaszonym sillniku ruszając kierownicą lewo prawo to stuki dochodzące z maglownicy odczuwalne ewidentnie pod reką ( nie mam mozliwosci teraz inaczej sprawdzic) trzymając za koncówke układu kierowniczego
Teraz moje pytanie brzmi czy tak byc musi? jak by ktos mógł zejsc do swojej VII z samej ciekawosci zobaczyc czy u was słychac stuki czy jest cisza (wiem ze to smieszyc moze niektórych) ale moze to normalne za zgaszonym silniku ze wgledu na napreżenia i niepracującą pompe wspomagania Na odpalonym silniku tez słychac tylko przez prace silnika mniej słyszalne.
Drugie pytanie jak to sie ma do stuków, luzu który czuć przy ruszaniu i hamowaniu który opisałem w pierwszym poscie (np podjazd pod brame garażową który jest ze spadem wciskam sprzęgło hamulec puszczam sprzęgło auto toczy sie do tyłu lekko hamulec i słychac ewidetny stuk, tak jak jeden z forumoiczów podpowiedział "moze klocki mają luz" tak jest to odczuwalne ale sprawdzone dzisiaj siedzą idealnie)
metallica81 chodzi ci o tuleje wahacza przykręcaną do wózka ? Można tak powiedzieć. tyle, że na stacji diagnostycznej powiedzieli, że przedni sworzeń. Wyjaśniając to wahacz dolny ma trzy mocowania. Z tyłu od strony drzwi, sworzeń zwrotnicy przy piaście i z przodu. chodzi mi konkretnie o ten z przodu. Miałem objaw taki, że przy gwałtownym wciśnięciu gazu słychać było stuk. Na stacji na czerpakach gościu kazał gwałtownie ruszać kierownicą na boki i było słychać stukanie. Stwierdził, że przedni sworzeń dolnego wahacza. Może faktycznie to jest tuleja. W każdym razie po wymianie cisza. koszt nie duży i na stacji diagnostycznej powinni z łatwością zdiagnozować.
#21
Napisano 12:49, 24.05.2019
to tuleja jest, sworzeń to tylko ten który łączy zwrotnicę z wahaczem
#22
Napisano 12:58, 24.05.2019
Ja sporo jezdzilem na rozbitych przegubach wew. i sie tez luzu na maglu dorobilem, nawet jak sam sprwadzam to slysze wyraznie, ze w srodkowej czesci auta puka, no ale nie ma to wplywu na walenie przy hamowaniu, prowadzeniu, etc. (jeszcze:P)
PS: potrzebna ci druga osoba, ktora zlokalizuje stuk w trakcie zjazdu
Użytkownik pepedombo edytował ten post 13:00, 24.05.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych