Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tylne wahacze te że śrubami momośrodowymi.

VII zbieżność

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#31 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:51, 24.08.2017

panowie czy to będą takie tulejki?  http://allegro.pl/ho...6930537206.html czyli tuleja wahacza o oznaczeniu oem 52360-SEA-000, 52360-SEA-E10, 52360-S1A-E00. Aktualnie w Haparts jedynie wahacze w cenie około 270zł. To trochę masakra się robi z tą zbierznością.


  • 0

#32 Chmielo1

Chmielo1
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:57, 24.08.2017

Tak to wygląda na te tuleję. Ja w haparts kupowałem oem wahacze 52360-SEA-000, 52360-SEA-E10, a w aukcji jest napisane że pasują właśnie do tych wahaczy.
  • 0

#33 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:30, 24.08.2017

To fakt tyl z ta zbieznoscia to masakra a wystarczyla smarem miedzienanym przesmarowac i po klopocie

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#34 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:38, 24.08.2017

Orientujecie się czy to samo siedzi w kombi? Mam na myśli tuleje. Nie mam teraz jak wertowac ruskiego katalogu :/

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
  • 0

#35 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:14, 26.08.2017

Jeszcze takie małe pytanko, ale w sumie już trochę po fakcie. Zamówiłem dwie tulejki, czy to starczy czy potrzebne będą 4szt. Czy z drugiej strony da się to zdemontować normalnie czy wszystko będzie zapieczone na amen?


  • 0

#36 Chmielo1

Chmielo1
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:22, 26.08.2017

U mnie też miałem nadzieję że z drugiej będzie lepiej. Skończyło się na wycinaniu i wymienię dwóch wahaczy. Z jednej i drugiej zapieczone w tuleji na amen.
  • 0

#37 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:16, 15.09.2017

Chcialem zaczerpnac informacji bo oczywiscie u mnie to samo jest prawa strona zbieznosc do ustawienia ale coz z tego kiedy zpieczone.
Kupilem tuleje i srube i teraz pytanie jak przetne srube czy da rade tuleje wyciagnac czy z tym tez beda problemy?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#38 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:34, 15.09.2017

Raczej do wymiany. Nawet profilaktycznie jeśli puści.
  • 0

#39 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:55, 15.09.2017

Tuleja do wymiany mam juz nowy zamiennik febest ktory ponoc juz ich nie robi
Tylko czy da rade ta tuleje wyciagnac i wsadzic bez praski przy pomocy raczej podstawowych narzedzi?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#40 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:29, 15.09.2017

Tego Ci nie powiem... ja zostawiłem samochód u kumpla na warsztacie, przy okazji wymieniają mi wahacz na camber itp.


  • 0

#41 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:52, 15.09.2017

Cambery to gorne wahacze ale dzieki pytam bo nie wiem czy sie zabierac za to sam czy zostawic mechanikowi bo i tak jade na zmiene dolnych sworzni bo prawdopodobnie one mi stukaja a mechanik praske ma

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#42 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:09, 15.09.2017

Akurat u mnie to dolne wahacze ;) W kombi jest niestety trochę inaczej i bardziej to skomplikowane.... a przy okazji ich wymiany...również wymieniam śruby zbieżności właśnie... i również nie obyło się bez wycinania ich z tuleją i wymiany na nowe.


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 12:10, 15.09.2017

  • 0

#43 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:23, 17.09.2017

Panowie w VIII gen też się reguluje zbieżność z tyłu tymi śrubami mimośrodowymi ??


  • 0

#44 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:00, 17.09.2017

tak, i też potrafią się zapiec..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#45 LObuziak25

LObuziak25
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:koszalin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 09.05.2019

Witam wszystkich

Po dzisiejszej geometrii zostałem poinformowany przez Pana że tylne śruby regulacyjne nie można było odkręcić. Lecz ustawił ja mógł, chciałbym usłyszeć waszą opinie czy tak może zostać czy wymieniać śruby regulacyjne i ustawiać jeszcze raz. Pozdrawiam

Załączony plik  20190508_1832341.jpg   190,2 KB   16 Ilość pobrań


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zbieżność

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq