XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#226
Napisano 15:59, 09.01.2018
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#227
Napisano 02:00, 17.01.2018
Wymieniałem dziś. Oryginał MTF Honda, 2 butelki koszt 90zł. Spuściłem 1.9L (silnik 2.0 benzyna). Jeśli dobrze to rozkminiłem to wlew znajdował się zaraz obok wodzika zmiany biegów (klucz nasadowy 17mm). Korek przelewowy (17mm nasadowy) trochę wyżej nad spustowym (3/8", kwadrat). Najtrudniej było odkręcić korek do napełniania. Zeszło mi chyba 40min zanim udało się tam wtrynić klucz i odpowiednie adaptery ze swojego zestawu narzędzi, ale się udało. Co do samego sposobu wlania to szlaufik a'la wąż ogrodowy 1/2 cala ok. 40cm wystarczył, wtykamy do wlewu, a w szlaufik lejek z cienkim końcem (tak aby chociaż trochę wszedł w ten szlaufik)
#228
Napisano 09:02, 04.04.2018
#229
Napisano 09:33, 04.04.2018
Long May You Ran
#230
Napisano 19:05, 03.11.2018
Kolega wyżej dobrze powiedział.A powiem tak od siebie jeśli kolega Kryniek75 pyta jaki olej,Oryginalny.Dlaczego bo jeśli producent zaleca taki olej do skrzyni to ma na celu prawidłowe działanie mechanizmów współpracujących.Kiedyś dałem się namówić na olej do skrzyni o tych samych parametrach co ori firmy M...L szczęście trwało raptem niecałe 2000 km.Skrzynia zdechła,mojemu koledze to trochę mniej bo nie przejechał 500km.Więc nie kombinujmy bo nie warto.
#231
Napisano 19:40, 03.11.2018
Kolega wyżej dobrze powiedział.A powiem tak od siebie jeśli kolega Kryniek75 pyta jaki olej,Oryginalny.Dlaczego bo jeśli producent zaleca taki olej do skrzyni to ma na celu prawidłowe działanie mechanizmów współpracujących.Kiedyś dałem się namówić na olej do skrzyni o tych samych parametrach co ori firmy M...L szczęście trwało raptem niecałe 2000 km.Skrzynia zdechła,mojemu koledze to trochę mniej bo nie przejechał 500km.Więc nie kombinujmy bo nie warto.
Napisz wprost - Motul?
Nie uwierzę. W civicu V gen gość lata na motulu 75w90 i nie ma różnicy. Ja zalałem znajomej 75w80 i też pracuje idealnie.
Inna sprawa że różnicy w cenie między MTFem dużej nie ma więc po co kombinować.
#232
Napisano 20:22, 03.11.2018
Forum angielskie robilo testy labolatoryjne i parametrami olej MTF najbardziej zblizony jest do lepkosci 10w40, wiec jak ktos juz na sile chce zaoszczedzic pieniadze do skrzyn w hondach lepiej zalac cos takiego niz typowo przekladniowy olej.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#233
Napisano 20:26, 03.11.2018
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#234
Napisano 20:55, 03.11.2018
Nie lali, tylko dopuszczali tymczasowo gdyby nie było pod ręką mtf'a. Jest to napisane w nie jednym manualu.
#235
Napisano 21:35, 03.11.2018
#236
Napisano 10:26, 04.11.2018
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Sebaj edytował ten post 10:31, 04.11.2018
#237
Napisano 23:05, 04.11.2018
Kiedyś nawet mineralny 15w40 był przewidziany, np. do skrzyni mojej Preludy z 1979 r. (i wszystkich innych modeli z tego okresu).
Czyli identyczny jak do silnika.
To były piękne czasy maksymalnej prostoty i niezawodności . Hasło Hondy z tego okresu : "keep it simple".
Ech, gdyby nie korozja, to jeździłbym do tej pory.
#238
Napisano 08:30, 05.11.2018
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#239
Napisano 18:35, 07.11.2018
Jestem świeżo po wymianie oleju w skrzyni w 7 genie . stuknęło 130 tysięcy i biegi nie wchodziły już tak lekko jak kiedyś. był mtf ,wlałem nowy mtf i po wlaniu auto jak nowe polecam.
#240
Napisano 21:04, 08.12.2018
Takie pytanie . dwie butelki trzeba tak? Mechanik dzownił do mnie,ze za mało oleju w do skzyni kupiłem tj dwie butelki kupiłem owszme ale mówi,ze nie przelało się więc jego zdaniem za mało. Oryginał MTF
Dziś byłem wymienić olej w skrzyni biegów, ladnie umówilem sie na wizyte, zakupiłem 2 butelki MTF po 0,95l
Stawiłem się na umówioną godzinę u mechanika, no i zaczynamy zabawę auto w górę korek odkręcony, olej sie leje i leje...... i wylało się ok 3 litrów (miarkę miał na wiadrze do którego olej spuszczał) no i kicha oleju wiecej nie mam, sklepy pozamykane .....
Wiec z ta ilością oleju to jakaś bardziej zawiła sprawa, może różne skrzynie były? jak teraz sprawdzić ile oleju powinno być?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych