Użytkownik Trigger edytował ten post 21:50, 15.02.2019
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 21:32, 15.02.2019
#77
Napisano 22:35, 15.02.2019
Niepokojące informacje odnośnie tych K20Z2.
#78
Napisano 20:13, 18.02.2019
Diagnoza jest taka że to luz na sworzniu i w tych silnikach tak się zdarza i nic złego nie powinno się stać.
#79
Napisano 20:44, 18.02.2019
Wydaje mi się że tłok jest zdeformowany na obrzeżach niecki na środku tłoka - być może jest przypalony przez lejący wtrysk -> przegrzany tak że pojawił się luz na tłoku.
Dodatkowo na jednej krawędzi jest "srebrzysty" co może oznaczać że przez luz na sworzniu uderza w głowicę właśnie w tym miejscu.
Wówczas bardzo prawdopodobne że stukanie ustanie po odpięciu wtrysku (wyłączeniu spalania) na innym cylindrze niż ten który ma luźny sworzeń dlatego że do uderzania w głowicę będzie dochodziło w suwie wydechu/ssania.
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 21:46, 17.04.2019
#80
Napisano 20:43, 17.04.2019
#81
Napisano 09:17, 18.04.2019
Kolego Trigger jak wyglada sytuacja z silnikiem stanęło na sworzniu czy słupek do wymiany
Olałem temat. Jak *cenzura*nie to będę się martwił. Koszt naprawy jest absurdalny więc nie będę tego dotykał.
#82
Napisano 09:28, 18.04.2019
Znam przypadki że po przejechaniu ~50k ze stukaniem nic się nie zmienia.
Zresztą, podejrzewam że stuka znaczna część silników w accordach. Jeździć aż padnie.
#83
Napisano 10:45, 18.04.2019
Znam przypadki że po przejechaniu ~50k ze stukaniem nic się nie zmienia.
Zresztą, podejrzewam że stuka znaczna część silników w accordach. Jeździć aż padnie.
Ja zrobiłem już ok 30 tys z tym stukaniem i raczej się nie pogarsza, a przynajmniej nieznacznie.
#84
Napisano 15:31, 18.04.2019
Wychodzi że lepiej zrobić rozrząd w N22 niż czekać aż silnik BP padnie.
MI f23 też stukało... i padło w dniu sprzedaży auta...
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#85
Napisano 08:29, 26.04.2019
Witam.
Posiadam Honde Accord 7 z 2003 roku z silnikiem 2.0 155 KM. Auto kupiłem w komisie sprowadzone z Niemiec z instalacja LPG.
Przejechałem 2000 km i wszystko bylo ok, silnik cichutko pracował, aż do momentu kiedy wybrałem się na autostradę.
Jechałem tam 180km/h przez jakieś 15 minut i wszystko bylo w porządku. Gdy wracałem usłyszałem stukanie w silniku(głownie z lewej strony przy łańcuszku rozrządu).
Oddałem do mechanika, gdy rozkręcił pokrywę z góry, sprawdził zawory oraz zauważył ze 3 świece z 4 nie sa dokręcone ( można bylo odkrecić w palcach) dokrecił zakrecił pokrywe i zaczeło stukac na srodku silnika. Umówiłem sie na ustawienie luzów zaworowych, ustawil wydechowy na 0.30 a ssący na 0.25. Stukanie nie znikneło. Zauważył też ze była sciągana głowica. Nie podjął sie dalszych działań bo jeszcze takiego silnika nie robil.
Dlatego mam pytanie co z tym zrobić. Czy skorzystac z serwisu czy poszukać mechanika co juz miał taka awarie ?
Bardzo bym prosił o porady ponieważ pierwszy raz mnie taka sytuacja dotkneła. Z góry dziekuje. Na dole wrzucam link do wideo z praca silnika.
https://www.youtube....zmKRmTNI3gde2ak
#86
Napisano 09:58, 26.04.2019
Jest ileś tam tematów o stukaniu.
Generalnie, często po takim przepaleniu silnika dochodzi do przytarcia tłoka, rzadziej uszkodzenia panewek, sworznia. To typowa i niestety częsta przypadłość tych silników.
Najlepiej jakbyś zaczął od podejrzenia gładzi cylindrów kamerą endoskopową (nawet taką za kilkadziesiąt zł) i sprawdził czy nie ma rys.
Możesz też po kolei odpinać wtryski lub cewki i zobaczyć na którym cylindrze stuka.
Niemniej jednak, bardzo prawdopodobne że będziesz musiał zmienić silnik.
#87
Napisano 12:43, 26.04.2019
Witam.
Posiadam Honde Accord 7 z 2003 roku z silnikiem 2.0 155 KM. Auto kupiłem w komisie sprowadzone z Niemiec z instalacja LPG.
Przejechałem 2000 km i wszystko bylo ok, silnik cichutko pracował, aż do momentu kiedy wybrałem się na autostradę.
Jechałem tam 180km/h przez jakieś 15 minut i wszystko bylo w porządku. Gdy wracałem usłyszałem stukanie w silniku(głownie z lewej strony przy łańcuszku rozrządu).
Oddałem do mechanika, gdy rozkręcił pokrywę z góry, sprawdził zawory oraz zauważył ze 3 świece z 4 nie sa dokręcone ( można bylo odkrecić w palcach) dokrecił zakrecił pokrywe i zaczeło stukac na srodku silnika. Umówiłem sie na ustawienie luzów zaworowych, ustawil wydechowy na 0.30 a ssący na 0.25. Stukanie nie znikneło. Zauważył też ze była sciągana głowica. Nie podjął sie dalszych działań bo jeszcze takiego silnika nie robil.
Dlatego mam pytanie co z tym zrobić. Czy skorzystac z serwisu czy poszukać mechanika co juz miał taka awarie ?
Bardzo bym prosił o porady ponieważ pierwszy raz mnie taka sytuacja dotkneła. Z góry dziekuje. Na dole wrzucam link do wideo z praca silnika.
Takie luzy są nieprawidłowe, z tego co pamiętam ale mogę się mylić i tu proszę o poprawienie mnie:
dla dohc luzy zaworowe to
ssące 0,15 - tolerancja 0,13-0,17
wydechowe 0,20 - tolerancja 0,18-0,22
dla sohc:
ssące 0,20 - tolerancja 0,18-0,22
wydechowe 0,25 - tolerancja 0,23-0,27
Ale zapewne nie ma to wpływu na stukanie.
Użytkownik gkill edytował ten post 12:45, 26.04.2019
#88
Napisano 13:14, 26.04.2019
Jesteś w błędzie, podajesz luzy do R-serii, mowa o k-seriiTakie luzy są nieprawidłowe, z tego co pamiętam ale mogę się mylić i tu proszę o poprawienie mnie:
dla dohc luzy zaworowe to
ssące 0,15 - tolerancja 0,13-0,17
wydechowe 0,20 - tolerancja 0,18-0,22
dla sohc:
ssące 0,20 - tolerancja 0,18-0,22
wydechowe 0,25 - tolerancja 0,23-0,27
Ale zapewne nie ma to wpływu na stukanie.
Użytkownik Edson edytował ten post 13:14, 26.04.2019
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#89
Napisano 13:29, 26.04.2019
Jesteś w błędzie, podajesz luzy do R-serii, mowa o k-serii
To jakie są wartości luzów zaworowych dla K serii?, bo mi się wydawało że są takie same jak dla h serii i b serii, po prostu dla dohc są mniejsze.
#90
Napisano 13:32, 26.04.2019
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych