A silnik brał olej, masz lpg?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 13:01, 24.03.2016
#17
Napisano 13:58, 24.03.2016
Castrol Edge, nawet nie wiem jaki był wczesniej, o panewce mowił mi mechanik że to nie ona
Chyba nawet jesli olej wpadałby do cylindrów to nie byłoby stukania, mógłby gorzej palić kopcić spaść moc ale stukanie?
Jest stukanie bo zawór ma luz w prowadnicy a że przepuszcza olej to masz okopcone dwie świece.
Ale wszystko się okaże po zdjęciu głowicy bo mogą być też porysowane/przytarte dwa cylindry itd.itp.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#18
Napisano 15:39, 24.03.2016
Jeśli będzie przytarty to dobrze przemysl opcje wlozenia 2.4... Jedna robota, cena minimalnie większa a przyjemność duuuuuzo lepsza
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Myslalem wlasnie o tym, ale to musialbym kupic kompletny silnik razem ze skrzynia i czyms jeszcze? Dodatkowo mam lpg, mozna przelozyc bez wiekszych problemow?
#19
Napisano 15:41, 24.03.2016
Z tego co wiem to silnik i skrzynia, nie wiem jak poloski... Bo osprzęt CHYBA pasuje w całości... No i komp potrzebny
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#20
Napisano 15:50, 24.03.2016
Co dokładnie w lpg siedzi? Najbardziej chodzi o reduktor i wtryski...
Z tego co wiem to silnik i skrzynia, nie wiem jak poloski... Bo osprzęt CHYBA pasuje w całości... No i komp potrzebny
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
To zabawa chyba mija sie z celem bo cena wzrosnie kilkukrotnie, najtanszy slupek 2.0 jest za 1550 na allegro a kompletny silnik 2.4 bez skrzyni 4000zl. Instalacja lpg STAG
Użytkownik KaspaMX edytował ten post 15:50, 24.03.2016
#21
Napisano 20:29, 24.03.2016
Jeśli chodzi o przełożenie lpg to nie ma z tym żadnej dodatkowej roboty po prostu przekręcasz kolektor dolotowy do drugiego silnika.
Tak ja zmieniałem cały silnik, ale spokojnie na razie niech obada to mechanik, w między czasie asekuracyjnie rozglądaj się za silnikiem.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 20:31, 24.03.2016
#22
Napisano 21:48, 24.03.2016
Wszystko jasne, tłoki zatarte. No to szukam silnika... Chyba wezme ten:
http://allegro.pl/ho...5805663544.html
Nie wiem za bardzo jak ocenić te silniki z allegro
Użytkownik KaspaMX edytował ten post 21:49, 24.03.2016
#23
Napisano 22:07, 24.03.2016
Najlepiej popatrz kto ma na aledro rozbitka, badz angola na czesci z silnikiem zamontowanym. Za telefon i sie dogadujesz. Bo nie ma to jak go najpierw odpalic i posluchac jak chodzi.
#24
Napisano 22:12, 24.03.2016
Long May You Ran
#25
Napisano 22:19, 24.03.2016
Bo nie ma to jak go najpierw odpalic i posluchac jak chodzi.
Dokładnie, może trafić na silnik z wytartymi wałkami rozrządu lub znowu zatarty, lepiej posłuchać jak pracuje ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#26
Napisano 22:23, 24.03.2016
Szukaj też z polifta K20Z2
Podejdzie sam slupek bez problemu?
#27
Napisano 22:34, 24.03.2016
Slupek jest taki sam, roznice tylko w osprzecie.
#28
Napisano 23:03, 24.03.2016
Podejdzie sam slupek bez problemu?
Tak dodatkowo młodszy silnik i nie ma już wad wieku dziecięcego
Long May You Ran
#29
Napisano 07:34, 25.03.2016
Czy możesz opisać w jakich okolicznościach zatarły się te tłoki ? Chcę porównać czy w podobnych jak u mnie.
#30
Napisano 08:38, 25.03.2016
kolejny silnik w VII, ciekawe co się wydarzyło.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych