Samochód odebrany od mechanika . Odpala zauważalnie lepiej niż przed wymianą łańcucha rozrządu . Był cichy ale teraz jeszcze cichszy na wolnych obrotach , moze dlatego że wymieniona rolka prowadząca pasek PK , napinacz tego paska , zrobiona regulacja zaworów nowy olej , nowy łąńcuch oczywiscie . Z relacji mechanika wynika że miska olejowa nie zawierała zadnych nagarów , nieczystości i innego rodzaju "mułu" co mnie tylko ucieszyło . Nawet padło podejrzenie że uzywam jakiejś płukanki . A wystarczy - jak pisałem wczesniej - wymieniać olej co 10 - 13 tkm i będzie git . Od 230 tkm leję jeden olej MOTUL 5 W 30 8100 EFE - bez żadnych płukanek . Inna sprawa że przebieg samochodu to w 80 % trasa .
Dla ciekawskich jakie koszty :
nowy łańcuch , nowe slizgi ,nowy napinacz , - to samo nowe do napedu pompy oleju , wszystkie niezbedne oringi, nowa pompa wody, nowy napinacz paska PK , nowa rolka prowadzaca , nowy olej , nowy płyn chłodniczy ( części rozrzadu - oryginał do kol Jarusneta )- razem z robocizną wyszło ok. 4500 zł - koszt samej robocizny oceniam na 1500-1700 zł .
Pozdrawiam