XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VTEC na LPG
#31
Napisano 20:40, 29.12.2008
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#32
Napisano 21:01, 29.12.2008
Co do elektrozaworów, to oprócz modelu jeszcze zależy dużo od konkretnego egzemplarza. Nawet na "czerwonych valtekach" da radę ustawić instalację idealnie. Z tą jednak różnicą, że "zaworek" marki Valek będzie trzymał swoje parametry miesiąc albo dwa, a Magic Jet czy Matrix rok albo dwa.
Po lekturze lpg.info.pl zaczaiłem o co chodzi z mapami, mnożnikami, spadkami ciśnienie i jego przerostami. Jest może raptem pięć warunków do spełnienia aby instalacja dobrze działała. Głównie chodzi o dobór komponentów, a gdy brak właściwego do tego pomnożony przez brak wiedzy instalatora, powiększa tylko obraz klęski.
#33
Napisano 16:14, 10.01.2009
Nawet na "czerwonych valtekach" da radę ustawić instalację idealnie. Z tą jednak różnicą, że "zaworek" marki Valek będzie trzymał swoje parametry miesiąc albo dwa, a Magic Jet czy Matrix rok albo dwa.
Nic dodać nic ująć właśnie tak u mnie było pablo, po wyjeździe od gazownika idealnie a po mies lub 2-3 lipa, i tak w kółko. :-/
Głównie chodzi o dobór komponentów, a gdy brak właściwego do tego pomnożony przez brak wiedzy instalatora, powiększa tylko obraz klęski.
O tym to już cały czas alarmował Glinuś :>
pablo.see, zastanów się na przyszłość pomiędzy Matrix'ami a Magic'ami. Jak szukałem w sklepach internetowych to do Matrix'ów są zestawy naprawcze a do Magic'ów nie znalazłem to też o czymś świadczy :-> Oczywiście na Magic'ów.
[ Dodano: 2009-01-10, 16:17 ]
Zdecydowałem się w końcu sam na wymianę listwy wtryskiwaczy na MagicJet'y, wszystko idealnie pasuje w miejsce Valtec'ów teraz cała wymiana (oczywiście po doświadczeniu) zajęła by mi max ok 15 min. Cała operacja przebiegła pomyślnie i .......... moje autko ożyło ! Nawet jak była nowa instalacja czy też po regulacji Valtec'ów autko tak nie przyspieszało powyżej 4 tys. Teraz pow. 4 tys. zapiernicza jak trzeba i chyba nie ma różnicy czy jadę na PB czy LPG (dopiero 2 dni testuję). Wniosek taki, że po prostu Valtec'ki nie nadają się do silnika F20B6.
Kupiłem kabel, ściągnąłem program a oto moje dane:
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:17, 31.03.2009
spalanie (trasa 8-9) mieszana(10-12)--i nie ma żadnych problemów z mocą przy v-teku..choć to tylko sohc -vtec
#35
Napisano 17:45, 23.04.2009
1. zmiana centralki z Sirocco na LPG,
2. zmiana reduktora z KME Silver na EG200
Dla tych co jeżdżą tylko na PB i pojawia się uśmieszek na twarzy dodam - autko teraz pracuje a dlaczego wymieniam hmm po części dla tego aby silnik dostawał idealną dawkę paliwa jak "książka pisze" a po części dlatego tak jak np. koledzy wymieniają dolot, lub olej na inną markę Glinuś wie o co chodzi
PS. Trzymajcie za mnie kciuki bo będę "modził" sam
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#36
Napisano 18:14, 23.04.2009
#37
Napisano 18:24, 23.04.2009
to zaproponuję Twoją kandydaturę do "Zakłady Polecane"
albo druciarz roku
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#38
Napisano 19:11, 23.04.2009
Chodziło Ci o Staga? Jeżeli tak to który? Jak masz możliwość to bierz 300 plus1. zmiana centralki z Sirocco na LPG
Do zobaczenia na trasie.
#39
Napisano 19:15, 23.04.2009
#40
Napisano 19:21, 23.04.2009
Do zobaczenia na trasie.
#41
Napisano 19:23, 23.04.2009
I będziemy jeszcze jeździć do Siwego na regulacjęNormalnie pogromcy mitów z nas.
#42
Napisano 21:26, 28.04.2009
Może w długi weekend uda mi się ruszyć z modami to zrobię maleńkiego manuala jak zmienić "Serce" LPG.
PS. Glinuś czówa nad całym przebiegiem modów jak u mnie tak również u siebie.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#43
Napisano 21:38, 28.04.2009
#44
Napisano 19:11, 29.04.2009
Otóż przy zmianie centralki LPG będę musiał wpiąć się do Lambdy (obecna instalka tego nie wymagała) prawdopodobnie będzie to kabel czarny za kostką (patrząc od strony sondy).
Czy ktoś może to potwierdzić do którego kabla jet podpięta centralka Dołączam foty.
Widok od sondy do kostki:
Widok od kostki do ECU:
Zaraz odpalę Manuala (mam go innym kompie) ale nie wiem czy coś tam będzie o tym, który to kabel.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#45
Napisano 19:38, 29.04.2009
Schemat podłączenia instaluje się razem z programem ACGasSynchro:
"c:\Program Files\AcGasSynchro2.0\Docs\Podłączenie STAG-4.pdf"
W ESM zaglądamy do działy Fuel and Emissions, Heated Oxygen Sensor oraz Emission Control System, diagrams - duzy schemat . Szukamy "primary HO2S3 sensor"
Podłączenie lambda jest potrzebne tylko do strojenia lub diagnozowania problemów. W normalnym użytkowaniu nie potrzeba podłączać.
Jutro w dzień zerknę u siebie.
Do zobaczenia na trasie.