Chyba ze moze wlasnie turbo wczesniej padlo i zostalo zregenrowane a teraz to sa tego pozostalosci ale skoro juz mam silnik wyjety i dół rozkrecony to chyba trzeba zajrzec dla pewnosci na gore rozkręcić wszystko jak bedzie ok to zlozyc i plukac wtedy.
No właśnie cały czas to mam na myśli.... jeśli obecne turbo jest w idealnym stanie, do tego wygląda jak nowe np tak:
To jest duże prawdopodobieństwo że sytuacja była dokładnie taka sama jak w moim przypadku.
To i ja sie podlacze, kilka dni temu rowniez wymienialem olej i tez mialem opilki w filtrze oleju i komorze filtra. Same sreberka wylowione magnesikiem. Ze spuszczonego olejuz nic nie wylowilem. Moja turbinka byla sprawdzana w okolicach listopada, i haslo jakie dostalem to takie ze jest w bardzo dobrym stanie. Musze wierzyc na slowo. Profilaktycznie zakupie kolejny filtr do oleju i za kilkadziesia km zamontuje, zobacze co bedzie. Pojutrze jade na wymiane malego rozrzadu, zobacze co mi mechanik powie.
Rozrząd wymieniałem kompletny w listopadzie. NIe ma skąd się tam wziąć takie opiłki.... rozrząd u siebie miałem w stanie agonalnym, zblokowany dolny napinacz, wyciągnięty łańcuch główny jak i dolny, oraz solidnie wytarte wszystkie prowadnice, a żadnych opiłków u mnie nie było... dopiero po usterce turbo.
Mam nadzieje ze czytałeś dokładnie forum i wiesz jakie części WSZYSTKIE zamówić i że ma być to tylko i wyłącznie oryginalny zestaw itd.
W woli przypomnienia potrzebne tematy znajdziesz tutaj:
http://www.accordklu...go/#entry966951
Miłej lektury.