Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

tuning 2.0 i-VTEC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#31 Borovik

Borovik
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:42, 04.07.2010

Gdzieś o tym czytałem- serio. Nie podam źródła, bo było to już dosyć dawno, swoją drogą chyba ktoś już tego próbował, może ma ktoś jakieś źródło?
  • 0

#32 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:12, 04.07.2010

Mocowania moga być łatwe do przeróbki i może o to chodzi. Ale tak jak mówie, wrzucić motor na pewno sie da. Tylko po co. :-)
  • 0

#33 Borovik

Borovik
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:47, 04.07.2010

Może bardziej do Offtopa to powinno iść, ale to jest naprawdę fajna sprawa- Accord "kręcący się" do 9 tyś. obrotów :D Wszyscy robią jakieś mody a tutaj mamy gotowy silniczek 2.0 240KM i kilka modyfikacji ( turbo np. ) i moc może być jeszcze wyższa. Nie wiem czemu nikt na to jeszcze nie wpadł- a przynajmniej nie słyszałem, może chodzi o trakcję?
  • 0

#34 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:35, 05.07.2010

a ja dla odmiany powiem ze silnik sam w sobie jest jak najbardziej ok moze rakieta to to nie jest ale ja inwestowalbym w zawieszenie dobre opony i nic wiecej nie trzeba, to czy bedzie 1s roznicy do 100 to i tak niczego nie zmieni teraz jest 8.3 (przynajmniej moj tyle wyciaga) wiec po miesiacu jazdy samochodem co ma 7s i tak by mi brakowalo. a po zakretach accordem czy to 2.0 czy 2.4 na seryjnym zawiasie i tak pojedziesz tak samo wiec jaki sens? chyba ze chcesz byc mistrzem prostej mnie to akurat nie bawi. zrob dolot wydech bedziesz mial wiecej mocy, potrzebuj dobre startowanie i zainwestuj w dobre opony zeby nie piszczec na swiatlach i bedzie ok.
  • 0

#35 jacakk

jacakk
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Strzelce Opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:53, 05.07.2010

no jak sie skonczy gwarancja to pomysle na poczatek nad tym dolotem, pozniej moze cos drapne z wydechem :mrgreen:
  • 0
K20Z2

#36 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:40, 05.07.2010

co do dolotu to gwarancja Ci chyba w niczym nie przeszkadza zawsze mozesz spowrotem zamontowac puszke:) a zmieni Ci sie dziek. co do zawieszenia to dzwon do aso i za 2200 kupujesz komplet sportowych sprezyn i amortyzatorow obnizszajacy auto o te 3cm. wyglada duzo lepiej i tak samo jezdzi;) Mikołaj ma je zamonotwane to zobacz na fotkach. nie moc jest najwazniejsza jak umiesz dobrze ruszyc i zmieniac biegi to spokojnie zrobisz dziadka ktory pojedzie 2.4 na pasie obok. a i na autostradzie wyprzedzisz mercedesa 320cdi jak bedziesz umial bezpiecznie sie poruszac z wiekszymi predkosciami po zakretach.
  • 0

#37 jacakk

jacakk
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Strzelce Opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 05.07.2010

hmmm to moze w takim razie dolot zrobie juz teraz :mrgreen: zawieszenie juz mam 3cm w dol w specjalnej firmie robione w Niemczech :mrgreen:
nawet jakis certyfikat dali :mrgreen: tylko z tym dolotem nie wiem gdzie zrobic :evil:
w Opolu jest 44tuning.pl ale czytalem wiele opinii i nikt za bardzo nie pochwala tej firmy...
moze zna ktos jakas inna w okolicach Opola? :mrgreen:
  • 0

#38 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:56, 05.07.2010

moze zna ktos jakas inna w okolicach Opola?

a na co Ci firma? Kup Pan dolot (tylko porzadny) i rób Pan sam :-)
łatwizna.
  • 0

#39 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:07, 05.07.2010

dokladnie jak balcer mowi, zadnej filozofi tam nie ma. wykrecasz stary i montujesz nowy:) jak zamierzasz filtr zostawic w miejscu puszki to pomysl nad jakas oslona co by nie ciagnal cieplego powietrza.
  • 0

#40 jacakk

jacakk
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Strzelce Opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 06.07.2010

przyznam ze mechanik to prawie zaden ze mnie :mrgreen: no nic, pogadam z kumplami, oni sie w takie cos poniekad bawia :mrgreen:
to inne pytanie, jaki dolot polecicie do K20Z2 :?: :mrgreen:
  • 0

#41 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:10, 06.07.2010

kolego jak chcesz to mozemy sie umowic w opolu w jakis dzien to Ci go zamontuje. o dolotach byl juz osobny temat.
  • 0

#42 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:58, 06.07.2010

Ja widzę tylko 4 możliwości ;-)

1.Najmniejsze koszty to modyfikować seryjne 2.0 - dolot + wydech + soft ewentualnie kolektor + przepustnica k20a2
lub zakupić 2.4 ;-)
http://ecu-performan...8/honda-accord/

2.Trochę większe koszty N/A silnik z civica type-r k20a2
http://ecu-performan...crv-swap-k20a2/

3.Jeszcze większe koszty to mocne N/A hybryda K24/K20
http://ecu-performan...ic-type-r-no05/

4.I turbo k24 ;-)
http://ecu-performan...i-duzo-momentu/

Kwestia co chcemy osiągnać i jakim kosztem ;-)
  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#43 jacakk

jacakk
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Strzelce Opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 06.07.2010

blackfly, dziekuje za propozycje, skusilbym sie na nia ale najpierw musze miec ten dolot hehe :mrgreen:
Pablo1980, no narazie chcialbym zrobic sam dolot :-D tylko nie wiem jaki... dlatego pytalem...
fajnie by bylo jakbyscie podali jakies konkretne zestawy i ich ceny :mrgreen:
tymczasem sprobuje poszukac tematu o dolotach :mrgreen: jakby ktos byl tak mily to niech mi wrzuci tu linka do tego tematu :mrgreen:
  • 0
K20Z2

#44 prelud

prelud
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 06.07.2010

hmmm to moze w takim razie dolot zrobie juz teraz :mrgreen: zawieszenie juz mam 3cm w dol w specjalnej firmie robione w Niemczech :mrgreen:
nawet jakis certyfikat dali :mrgreen: tylko z tym dolotem nie wiem gdzie zrobic :evil:
w Opolu jest 44tuning.pl ale czytalem wiele opinii i nikt za bardzo nie pochwala tej firmy...
moze zna ktos jakas inna w okolicach Opola? :mrgreen:


jestem z samego Opola i polecam chlopakow z forum tuning opole,posiadajacy swoj warsztat i zajmujacy sie tuningiem i nie tylko.podaje linka do ich strony internetowej,jesli nie bedziesz w stanie sam zalozyc dolotu oni napewno to zrobia http://www.carshop.com.pl/
  • 0
Honda The Power of Dreams

#45 Borovik

Borovik
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:22, 06.07.2010

Czy w 44tun. nie stroją go od razu pod nowe części? Bo możliwe, że to też by pomogło ;). Swoją drogą, jeżeli już o oponach polecam Potenze RE050. Oponka naprawdę pięknie trzyma w zakrętach, nie to co wcześniejszy Dunlop, poza tym wydaje się cichsza i dużo stabilniejsza ;)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq