Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

tuning 2.0 i-VTEC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#16 jacakk

jacakk
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Strzelce Opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 06.06.2010

Da się. SWAP na K24. Myślę, że za takie pieniądze to zrobisz.

Możesz też taniej, zrobić profi cały wydech i dolot a potem to wystoić. Różnicę na pewno poczujesz, ale K24 to to nie będzie.


reczne bawienie sie w takie cos raczej odpada, bez swapa silnika, ta druga metoda, bedzie jakis widoczny przyrost NM?
no po prostu chodzi o to zeby lepiej sie startowalo hehe :mrgreen:
a gdzie bym taki zabieg wykonal? po prostu zeby dac kase i bylo gotowe, ewentualnie tak ze ja kupuje odpowiednie czesci a ktos mi to skleja.
lepiej jakas profesjonalna firma niz zwykly mechanik?

jestem zielony, prosze o wszelkie mozliwe rady :mrgreen:
  • 0

#17 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:46, 06.06.2010

http://shop.ebay.pl/...570&_nkw=rotrex
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:03, 06.06.2010

No to trzeba szukać w Googlach dobrych zakładów w Twoim rejonie :-) a potem je wrzucić na forum i pytać, czy ktoś zna/poleca...Co, granat rączki pourywał?? :-D :-P
  • 0

#19 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:11, 06.06.2010

jestem zielony, prosze o wszelkie mozliwe rady :mrgreen:


Jako że jesteś zielony do tego młody to sobie daruj :ok sprzedaj Accorda kup sobie CTR-a dorzucisz parę złotówek i masz w serii 6s do paki :mrgreen: to jedyna słuszna droga tjuningu K20A6 :mrgreen:
  • 0
F1

#20 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:33, 06.06.2010

Dobrze Malin radzi. Jak Acco to zmieniaj na 2.4 - auto a nie silnik.Albo CTR
  • 0

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:12, 06.06.2010

A co Wy już go na dobrą drogę sprowadzacie?? Niech się pomęczy, pójdzie troszkę drogą pod górę :-P Jak wielu innych, jak i ja poszedłem :lol:
  • 0

#22 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:36, 06.06.2010

No niestety. Jesli nie masz idiotycznej ilosci gotówki (a pewnie nie masz bo nie kupiłbyś "tylko" Acco) to nie ma co sie brac za cos takiego.
Poza tym to sport dla tych co coś tam delikatnie wiedzą. Turbo wymaga od uzytkownika szeroko pojętego dbania o nie. Supercharger zaś choc jest generalnie bezobsługowy to jednak sam mod to tragedia jesli chodzi o kase. W tym drugim przypadku to chyba bez 25 a nawet 30 tysiecy nie ma co podchodzic do tematu.

Jak kiedys miałem Civa z silnikiem 1.4 to tez myslalem co by tu z nim zrobić żeby był kosmos. Ostatecznie skończyło się na pozbyciu sie Civa bo do niczego się toto nie nadawało. Tak samo K20A6 do niewielu rzeczy się nadaje. Poczekaj. Pojeździj troszke tym fajnym akordzikiem... poczekaj rok, dwa i kombinuj co by tu kupić żeby więcej było zabawy z jazdy. Wiem co czujesz ale nie ma co popędzać. Do większej mocy też trzeba troszke przygotować.

Masz bardzo fajny, komfortowy i dostojny wózek. Ciesz sie tym na razie - taka moja rada.
  • 0

#23 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:59, 06.06.2010

Masz bardzo fajny, komfortowy i dostojny wózek. Ciesz sie tym na razie - taka moja rada.


Święte słowa BALCER :ok
  • 0

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#24 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 09:46, 07.06.2010

Jak kiedys miałem Civa z silnikiem 1.4


Widziałem mody gościa (strona www). Zrobił z D14 na VTEC i silnik miał 130KM.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#25 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:08, 07.06.2010

Widziałem mody gościa (strona www). Zrobił z D14 na VTEC i silnik miał 130KM.


Jest taki KTOŚ nawet na Hondzie Śląsk ;-)
  • 0

#26 jacakk

jacakk
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Strzelce Opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:09, 07.06.2010

BALCER, dobrze mowisz, tak poki co zrobie :-) poczekam... :mrgreen: dzieki wszystkim za podtrzymanie tematu i merytoryczne odpowiedzi. pozdrawiam :mrgreen:

[ Dodano: 2010-06-18, 20:07 ]

to jedyna słuszna droga tjuningu K20A6

a jak mam K20Z2 ? zmienia to cos ? w ogole jaka jest roznica miedzy K20A6 a K20Z2 ? :mrgreen:
  • 0

#27 Borovik

Borovik
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:09, 04.07.2010

W zasadzie to nie zmienia faktu, że nie ma co się z tym silnikiem bawić. Bodaj w tuning44 robią dolot + strojenie do Acc, koszt to 4000zł daje jakieś 15KM może 20KM. Wiem co czujesz, bo mam ten sam problem, ale kto myślał, żeby kupić 2.4 kiedy auto było na szybko potrzebne a w salonie mieli tylko "TO" hehe :)
  • 0

#28 jacakk

jacakk
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Strzelce Opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:40, 04.07.2010

dokladnie tak :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0
K20Z2

#29 Borovik

Borovik
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:33, 04.07.2010

A swoją drogą przeszczep serca s2000 nie wchodzi w grę? Podobno blok mają taki sam :D
  • 0

#30 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:38, 04.07.2010

E? Blok czego? :-D Przeca S2K to F20. Dobry tuner powie, że przeszczepic to da sie wszystko do wszystkiego. Pytanie tylko jaka jest sensowność takiego działania.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq