Ogólnie jest tak, że rdza była na rancie, między blachami no i wyszła na widoczną krawędź rantu błotnika, na trzech odcinkach. Po umyciu nadkola okazało się że zaczyna się też rudy nalot od wewnątrz, przy rancie błotnika, tam gdize zbiera się błoto (z braku nadkola). Po drugiej stronie nie ma korozji na rancie i między blachami ale jest też nalot na blasze od wewnątrz nadkola.
Zostało to umyte, oczyszczone jak się dało i pojechane APP R-Stop.
Za jakiś czas kolejny krok, zastanawiam się co zapodać jako kolejne, wosk Tectyl ML ? Mechanik jest przeciwny rozwiązaniom typu Tectyl Bodywax bo nie widać co się pod tym dzieje. Lepsze byłoby coś przeźroczystego ale nadającego się nie tylko do profili zamkniętych.
Martwi mnie też korozyjny nalot na tylnych sankach i podłodze nad sankami.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 12:34, 02.07.2021