Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Eibach do tourera 225/45/17 -ile obnizyć, i czy warto przy 17"?

VII 17x7 ET45 eibach obniżenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 seba112

seba112
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Włoszczowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:32, 01.03.2019

Podepnę się pod temat, tylko jedno pytanie. Chciałbym obniżyć wizualnie swojego sedana VIIgen. i wolałbym zostać na seryjnych amortyzatorach. Wystarczy jak założę Jamex'y -30mm?

Moje amortyzatory i opony nie ucierpią?


Użytkownik seba112 edytował ten post 12:32, 01.03.2019

  • 0

#17 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:57, 01.03.2019

Podepnę się pod temat, tylko jedno pytanie. Chciałbym obniżyć wizualnie swojego sedana VIIgen. i wolałbym zostać na seryjnych amortyzatorach. Wystarczy jak założę Jamex'y -30mm?
Moje amortyzatory i opony nie ucierpią?

Tak mam u siebie i jest ok. Opony po 10 tys nie ucierpiały a kąty są troche lepsze niż na serii bo miałem już "motorówkę"

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 1

#18 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:30, 01.03.2019

tu jest dosc obszerna recenzja z mojej strony i kilka informacji na temat sprezyn jamexa i innych firm ktore udalo mi sie zebrac gdy sam szukalem sprezyn do mojego turera

http://www.accordklu...y-eibach/page-4

jesli ktos potrzebuje wiecej info zapraszam

pozdr


  • 0

#19 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 16:41, 01.03.2019

Byś zaprosił na przejażdżkę  :diabelgrin:

Przeczytałem cały tamten temat. Przekonuję się do Jamexów powoli, ale muszę to przemyśleć a najlepiej byłoby się przejechać ;)


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#20 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 17:15, 01.03.2019

Crony, już to koledze podesłałem, zwracając uwagę na Twoją wypowiedź.
Vice jeżeli masz w planie odwiedzić Poznań to zapraszam.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 18:55, 01.03.2019

ARTurde masz obniżony-jakie dokładnie ?
Ten Apex https://allegro.pl/o...od03-7527883127 obniża o 40/35 -to nie za dużo, żeby zostać przy seryjnych amorach, bez kombinowania z camberami?

H&R do 2.4, 30mm - za chwilę stuknie mi na nich 40k km.

Bez camberów, butla stako 55l, hak, negatyw plus-minus 2.5°, i nic nie tnie - ani letnich (225/35/19 7.5" ET55) , ani zimowych (205/55/16 6.5" ET55 i teraz nowy rozmiar 205/50/17 7.5" ET38).

Amortyzatory OEM - maja się dobrze i nic nie dobija. Wszystko w porządku 👌

Czytałem wiele razy na forum, że jak 17" to opona 50mm będzie wyglądać lepiej bez obniżenia.

Według mnie nie wygląda lepiej - przez większą średnicę, zwiększa się prześwit i buda wygląda słabo, wtedy robi się koza, to samo dzieje się, gdy zamiast zalecanych 225/40/18, zakłada się 225/45/18.
Jak buda ma komplet dokładek (progi + zderzaki), to jeszcze jakoś to wygląda, ale golas na większych profilach niż zalecane, wygląda tragicznie.

Ale jeśli chodzi o 50R17 przy niższym zawieszeniu to wygląda to słabo... Ta opona jak balon trochę a felga w tym wszystkim ginie. Gdyby nie to, że felgi mi się podobają i szukałem ich, to pomyślał bym, że to 16" :D

Uważam tak samo.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#22 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:41, 02.03.2019

Crony, już to koledze podesłałem, zwracając uwagę na Twoją wypowiedź.
Vice jeżeli masz w planie odwiedzić Poznań to zapraszam.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Przejażdżka wstępnie umówiona na dzisiaj :)

 

 

H&R do 2.4, 30mm - za chwilę stuknie mi na nich 40k km.

Bez camberów, butla stako 55l, hak, negatyw plus-minus 2.5°, i nic nie tnie - ani letnich (225/35/19 7.5" ET55) , ani zimowych (205/55/16 6.5" ET55 i teraz nowy rozmiar 205/50/17 7.5" ET38).

Amortyzatory OEM - maja się dobrze i nic nie dobija. Wszystko w porządku

 

Nic, tylko zakładać i cieszyć się twardszą jazdą ;)


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#23 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 10:13, 02.03.2019

Jest dobra okazja na forumowej giełdzie, rem1k sprzedaje nowe H&R, brałbym bez zastanowienia!

rem1k, one faktycznie pasują do benzyny i dizla?
bo w sklepie H&R widziałem, że jest podział na:
* do Pb
* do ON
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#24 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:43, 02.03.2019

swoje jamexy jak kupowalem, to tak w opisie bylo ze pasuja do PB 2.4 i ON 2.2.


  • 0

#25 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 11:19, 02.03.2019

Na stronach z H&Rami wygląda to tak:

ycJrFyL.jpg

mayNPPW.jpg
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#26 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:54, 10.03.2019

Przejażdżka wstępnie umówiona na dzisiaj :)


Nic, tylko zakładać i cieszyć się twardszą jazdą ;)

I jak? Była przejażdżka?

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#27 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 16:10, 10.03.2019

Jasne, była. Bardzo fajnie cronego auto wchodzi w zakręt, buda lekko się poddaje a jak się jeszcze "zacieśni" to robi się sztywniej i bardzo mi się to podoba. Minusy przy obniżeniu wiadomo, doły, nierówności, koleiny, trzeba uważać bardzo. A u nas ich nie brakuje... Auto stało dokładnie na tym samym rozmiarze ogumienia co mój, czyli 16". Mój to koza dosłownie :) Obniżony duuużo lepiej się prezentuje. Na chwilę obecną jeszcze rozmyślam obniżenie.

Dzięki crony za udostępnienie auta  i przejażdżkę  :vtec: (masz u siebie chlapacze? - bo chyba muszą iść precz przy glebie).


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#28 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:38, 10.03.2019

chlapacze poszly out przy zakladaniu dokladek z tajpesa,

dla mne teraz na zimowkach to komforcik, na 18tkach jest sztywno, ale jak sie prezentuje.... :diabelfaja:


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 17x7 ET45, eibach, obniżenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq