Panowie mam taki problem. 2 miesące temu założyłem instalację u Pana Adama Rogowskiego. Wszystko zrobione świetnie, auto śmiga super, a jedyną różnicą jest ta na stacji (choć LPG drożeje dramatycznie;) Ale do rzeczy. Jedyny mankament jaki pojawił się po motażu był taki iż na zamontowanym wskaźniku AC 401 po zatankowaniu gazu do pełna już po ok. 300 km gasły wszystkie podświetlane na zielono ćwiartki wskazania poziomu gazu a napis AC podświetlony na czerwono sugerujący rezerwę palił się jeszcze przez ok 150 km kiedy to auto z racji braku gazu przełączało się na benzynę. Gdy pojechałem na przegląd po 1000 km zgłosiłem Panu Adamowi problem Pan Adam coś tam podpiął, poprzestawiał w komputerze i powiedział że będzie ok. Od tego czasu gdy tankuje do pełna gaz ( a zawsze tak robię) zapalają się tylko 3 ćwiartki na zielono (czwarta nie zaświeca się nigdy) i powoli gasną i po ok 350 km zapala się rezerwa na której latam jeszcze ok 100 km do całkowitego wyczerpania gazu. I teraz pytanie. Da się to ustrojstwo jakoś tak ustawić żeby w miarę ok pokazywało ten poziom gazu tzn. mam na myśli że np. jak na całej butli przejeżdzam 450 km do po zatankowaniu gazu do pełna zaświecają się wyszstkie 4 ćwiartki i co 100 km gaśnie jedna, a przy przejechanych 400 km zapala się rezerwa na której jadę jeszcze 50 km? Wiem że ten mechanizm jest mało precyzyjny i nie ma co oczekiwać że zrobi się tak co do 1 km ale chociaż tak mniej wiecej.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:13, 01.11.2018
#2
Napisano 21:27, 01.11.2018
tak precyzyjnie to musiałbyś pojechać z pustym zbiornikiem na stacje i tankować po np. 10l (czy jak tam chcesz) i odczytywać napięcia z czujnika z kompie gazowym a później ustawić sobie progi zaświecenia diodek,
zrób może automatyczną kalibrację wskaźnika, w instrukcji masz opisana całą procedurę, ale nie wiadomo jak to sobie ustawi
#3
Napisano 21:33, 01.11.2018
Kurcze faktycznie w instrukcji mam napisane jak zrobić autokalibrację i nawet próbowałem to zrobić na stacji i wydaje mi się że zrobiłem zgodnie ze sztuką ale nic to nie dało. Mógłby ktoś w kilku pkt. napisać jak to poprawnie wykonać to podejme próbe raz jeszcze.
#4
Napisano 14:03, 02.11.2018
Hej. Jeśli w momencie przytrzymania przycisku przełączania gaz-benzyna i wyłączeniu zapłonu zaczęły Tobie zapalać się i gasnąć diody wykonując ruch okrężny to znaczy, że kalibracja została przeprowadzona poprawnie o ile w zbiorniku nie było gazu a tankowanie zakończyło się odbiciem pistoletu (pełny zbiornik).
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>
#5
Napisano 11:47, 16.11.2018
Nie wiem czy problem już rozwiązany, ale jak chcesz zrobić autokalibrację, to zwróć uwagę czy czujnik wchodzi w proces autokalibracji (odpowiednio migająco brzęczące komunikaty, nie pamiętam jak, ale jest to w instrukcji opisane). Możesz mieć jakieś podtrzymanie napięcia po wyłączeniu zapłonu i wtedy musisz odpowiednio później nacisnąć przycisk, tak żebyś go zwolnił, kiedy podtrzymanie napięcia zniknie, i dopiero wtedy odpali się autokalibracja. Nie wiem czy wystarczająco jasno napisałem, ale jak coś to pisz, postaram się jaśniej to napisać
p.s. jaką masz tam butlę że robisz 450 na zbiorniku?
Użytkownik total_psotal edytował ten post 11:50, 16.11.2018
#6
Napisano 13:15, 16.11.2018
Najlepiej jest podłączyć sie komputerem i ustawić progi dla napięc jakie podaje czujnik dla odpowiednich poziomów gazu wg. własnych potrzeb.
Najlepiej jakby Adam podpiął ci się do kompa jak masz pełna butle
Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 13:48, 16.11.2018
#7
Napisano 14:02, 16.11.2018
Do zobaczenia na trasie.
#8
Napisano 15:38, 16.11.2018
Pewnie tak, ale ja tam po autokalibracji jestem zadowolony, pierwsza lampka gaśnie po jakichś 60km, rezerwa wystarcza jeszcze na jakieś 50-60 km, pozostałe stany też jakoś w miarę liniowo się zmieniają. A przy wskaźniku 4 ćwiartki i rezerwa, to i tak ten pomiar nie będzie turbo dokładny, jednak tutaj się pokrywa mniej więcej ze stanem w baku i szacowanym zużyciem na podstawie przebiegu i mi to odpowiada
#9
Napisano 23:38, 17.11.2018
Pewnie tak, ale ja tam po autokalibracji jestem zadowolony, pierwsza lampka gaśnie po jakichś 60km, rezerwa wystarcza jeszcze na jakieś 50-60 km, pozostałe stany też jakoś w miarę liniowo się zmieniają. A przy wskaźniku 4 ćwiartki i rezerwa, to i tak ten pomiar nie będzie turbo dokładny, jednak tutaj się pokrywa mniej więcej ze stanem w baku i szacowanym zużyciem na podstawie przebiegu i mi to odpowiada
Ja też zrobiłem autokalibrację i jestem po pierwszym wypaleniu zbiornika po jej dokonaniu. Po zatankowaniu do pełna wszystkie ćwiartki się zapalają. Pierwsza zgasła po 70 km, druga po 140, trzecia przy 200, czwarta przy 400 km. Na rezerwie zrobiłem jeszcze 60 km. Zostawiam to tak jak jest.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, wskaźnik, poziom, gazu
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych